Detectats en França dos casos del coronavirus, els primers en Europa

Gent amb màscares per a evitar el contagi

Detectats en França dos casos del coronavirus, els primers en Europa | EFE

El Govern francés ha anunciat este divendres que ha confirmat dos casos del coronavirus de Wuhan (la Xina), en Bordeus (sud-oest) i en París, que serien els dos primers detectats en Europa.

 

La ministra francesa de Sanitat, Agnès Buzyn, ha explicat que el primer cas és un pacient de Bordeus d’origen xinés i de 48 anys, que va viatjar recentment a Wuham per assumptes professionals, mentres que del segon pacient només ha dit que es troba ingressat en aïllament en l’hospital parisenc Bichat.

 

En Espanya, s’estaven investigant dos possibles casos este mateix divendres, però el Ministeri de Sanitat ha descartat el contagi en el nostre país després de vore els resultats de les proves. Este matí, Sanitat també ha descartat un altre cas de coronavirus en una passatgera que va arribar a Barcelona en un vol procedent de Wuhan, després d’haver fet escala en Amsterdam.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.