Detenen un motorista que conduïa borratxo i sense casc a València

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de València mentre fugia dels agents quan aquestos volien identificar-lo en la Plaça Espanya per circular sense casc amb la seua moto. El motorista circulava sense aquesta mesura de seguretat i va ser perseguit pels agents. Els fets van ocórrer a les cinc de la matinada i l’home, de 46 anys, va ser finalment interceptat en la rotonda de la Dama Ibèrica per un cotxe patrulla en l’avinguda de les Corts Valencianes. El motorista circulava amb una motocicleta BMW de gran cilindrada i va efectuar una parada en un primer moment, però a continuació va accelerar i va fugir dels agents quan ells s’aproximaven per a identificar-lo. Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local, va perseguir el conductor i va aconseguir interferir en el seu camí quan aquest travessava l’avinguda de les Corts Valencianes. 

Després de ser parat per segona vegada, l’home va baixar de la moto i va excusar-se per la fugida. Va argumentar que li havien furtat el casc i que per això no el portava. Els agents van observar l’actitud sospitosa de l’home i van procedir a fer-li la prova d’alcoholèmia, en la qual va donar positiu i a més va triplicar la taxa màxima permesa d’alcohol en sang. A continuació van detindre l’home per un delicte contra la seguretat viària i va ser traslladat a la central de l’avinguda del Cid per a realitzar les diligències corresponents, segons fonts municipals.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.