10.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Detenen un motorista que conduïa borratxo i sense casc a València

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de València mentre fugia dels agents quan aquestos volien identificar-lo en la Plaça Espanya per circular sense casc amb la seua moto. El motorista circulava sense aquesta mesura de seguretat i va ser perseguit pels agents. Els fets van ocórrer a les cinc de la matinada i l’home, de 46 anys, va ser finalment interceptat en la rotonda de la Dama Ibèrica per un cotxe patrulla en l’avinguda de les Corts Valencianes. El motorista circulava amb una motocicleta BMW de gran cilindrada i va efectuar una parada en un primer moment, però a continuació va accelerar i va fugir dels agents quan ells s’aproximaven per a identificar-lo. Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local, va perseguir el conductor i va aconseguir interferir en el seu camí quan aquest travessava l’avinguda de les Corts Valencianes. 

Després de ser parat per segona vegada, l’home va baixar de la moto i va excusar-se per la fugida. Va argumentar que li havien furtat el casc i que per això no el portava. Els agents van observar l’actitud sospitosa de l’home i van procedir a fer-li la prova d’alcoholèmia, en la qual va donar positiu i a més va triplicar la taxa màxima permesa d’alcohol en sang. A continuació van detindre l’home per un delicte contra la seguretat viària i va ser traslladat a la central de l’avinguda del Cid per a realitzar les diligències corresponents, segons fonts municipals.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.