Detenen un motorista que conduïa borratxo i sense casc a València

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de València mentre fugia dels agents quan aquestos volien identificar-lo en la Plaça Espanya per circular sense casc amb la seua moto. El motorista circulava sense aquesta mesura de seguretat i va ser perseguit pels agents. Els fets van ocórrer a les cinc de la matinada i l’home, de 46 anys, va ser finalment interceptat en la rotonda de la Dama Ibèrica per un cotxe patrulla en l’avinguda de les Corts Valencianes. El motorista circulava amb una motocicleta BMW de gran cilindrada i va efectuar una parada en un primer moment, però a continuació va accelerar i va fugir dels agents quan ells s’aproximaven per a identificar-lo. Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local, va perseguir el conductor i va aconseguir interferir en el seu camí quan aquest travessava l’avinguda de les Corts Valencianes. 

Després de ser parat per segona vegada, l’home va baixar de la moto i va excusar-se per la fugida. Va argumentar que li havien furtat el casc i que per això no el portava. Els agents van observar l’actitud sospitosa de l’home i van procedir a fer-li la prova d’alcoholèmia, en la qual va donar positiu i a més va triplicar la taxa màxima permesa d’alcohol en sang. A continuació van detindre l’home per un delicte contra la seguretat viària i va ser traslladat a la central de l’avinguda del Cid per a realitzar les diligències corresponents, segons fonts municipals.

Últimes notícies

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.