Detenen un motorista que conduïa borratxo i sense casc a València

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de València mentre fugia dels agents quan aquestos volien identificar-lo en la Plaça Espanya per circular sense casc amb la seua moto. El motorista circulava sense aquesta mesura de seguretat i va ser perseguit pels agents. Els fets van ocórrer a les cinc de la matinada i l’home, de 46 anys, va ser finalment interceptat en la rotonda de la Dama Ibèrica per un cotxe patrulla en l’avinguda de les Corts Valencianes. El motorista circulava amb una motocicleta BMW de gran cilindrada i va efectuar una parada en un primer moment, però a continuació va accelerar i va fugir dels agents quan ells s’aproximaven per a identificar-lo. Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local, va perseguir el conductor i va aconseguir interferir en el seu camí quan aquest travessava l’avinguda de les Corts Valencianes. 

Després de ser parat per segona vegada, l’home va baixar de la moto i va excusar-se per la fugida. Va argumentar que li havien furtat el casc i que per això no el portava. Els agents van observar l’actitud sospitosa de l’home i van procedir a fer-li la prova d’alcoholèmia, en la qual va donar positiu i a més va triplicar la taxa màxima permesa d’alcohol en sang. A continuació van detindre l’home per un delicte contra la seguretat viària i va ser traslladat a la central de l’avinguda del Cid per a realitzar les diligències corresponents, segons fonts municipals.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU