Detenen un motorista que conduïa borratxo i sense casc a València

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de València mentre fugia dels agents quan aquestos volien identificar-lo en la Plaça Espanya per circular sense casc amb la seua moto. El motorista circulava sense aquesta mesura de seguretat i va ser perseguit pels agents. Els fets van ocórrer a les cinc de la matinada i l’home, de 46 anys, va ser finalment interceptat en la rotonda de la Dama Ibèrica per un cotxe patrulla en l’avinguda de les Corts Valencianes. El motorista circulava amb una motocicleta BMW de gran cilindrada i va efectuar una parada en un primer moment, però a continuació va accelerar i va fugir dels agents quan ells s’aproximaven per a identificar-lo. Una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local, va perseguir el conductor i va aconseguir interferir en el seu camí quan aquest travessava l’avinguda de les Corts Valencianes. 

Després de ser parat per segona vegada, l’home va baixar de la moto i va excusar-se per la fugida. Va argumentar que li havien furtat el casc i que per això no el portava. Els agents van observar l’actitud sospitosa de l’home i van procedir a fer-li la prova d’alcoholèmia, en la qual va donar positiu i a més va triplicar la taxa màxima permesa d’alcohol en sang. A continuació van detindre l’home per un delicte contra la seguretat viària i va ser traslladat a la central de l’avinguda del Cid per a realitzar les diligències corresponents, segons fonts municipals.

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.