Detingut per agredir a un menor de 16 anys per a robar-li a Gandia

 

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un home de 23 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla propinar punyades i patades a un menor de 16 anys fins a aconseguir sostraure-li la renyonera i causar-li ferides de diversa consideració.

Els fets van ocórrer el passat dia 18, sobre la mitjanit, quan la víctima es trobava amb uns amics en un quiosquet de la platja de Gandia.

En un moment donat, es va desencadenar un altercat, en el qual un home va començar a propinar patades i punyades al jove, aprofitant la situació de vulnerabilitat de la víctima per a sostraure-li d’una tirada la renyonera que portava penjada al pit, fugint seguidament del lloc.

Esta agressió va provocar en el menor, ferides de diversa consideració, per les quals va haver de ser traslladat fins a un centre sanitari i va requerir diverses grapes de sutura.

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar en pocs dies al sospitós d’estos fets, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.