Detingut per agredir a un menor de 16 anys per a robar-li a Gandia

 

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un home de 23 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla propinar punyades i patades a un menor de 16 anys fins a aconseguir sostraure-li la renyonera i causar-li ferides de diversa consideració.

Els fets van ocórrer el passat dia 18, sobre la mitjanit, quan la víctima es trobava amb uns amics en un quiosquet de la platja de Gandia.

En un moment donat, es va desencadenar un altercat, en el qual un home va començar a propinar patades i punyades al jove, aprofitant la situació de vulnerabilitat de la víctima per a sostraure-li d’una tirada la renyonera que portava penjada al pit, fugint seguidament del lloc.

Esta agressió va provocar en el menor, ferides de diversa consideració, per les quals va haver de ser traslladat fins a un centre sanitari i va requerir diverses grapes de sutura.

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar en pocs dies al sospitós d’estos fets, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Onze treballadors de Beniparrell, investigats per furtar més de 7.000 quilos de coure

La Guàrdia Civil ha investigat onze empleats d una empresa de manteniment elèctric de Beniparrell per sostraure i vendre més de 7.000 quilos de coure, valorats en 19.308 euros, en diversos municipis de la província de València.

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.
FILMOTECA D'ESTIU