Detingut per agredir a un menor de 16 anys per a robar-li a Gandia

 

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un home de 23 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla propinar punyades i patades a un menor de 16 anys fins a aconseguir sostraure-li la renyonera i causar-li ferides de diversa consideració.

Els fets van ocórrer el passat dia 18, sobre la mitjanit, quan la víctima es trobava amb uns amics en un quiosquet de la platja de Gandia.

En un moment donat, es va desencadenar un altercat, en el qual un home va començar a propinar patades i punyades al jove, aprofitant la situació de vulnerabilitat de la víctima per a sostraure-li d’una tirada la renyonera que portava penjada al pit, fugint seguidament del lloc.

Esta agressió va provocar en el menor, ferides de diversa consideració, per les quals va haver de ser traslladat fins a un centre sanitari i va requerir diverses grapes de sutura.

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar en pocs dies al sospitós d’estos fets, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.