Detingut per agredir a un menor de 16 anys per a robar-li a Gandia

 

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un home de 23 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions, després de pel que sembla propinar punyades i patades a un menor de 16 anys fins a aconseguir sostraure-li la renyonera i causar-li ferides de diversa consideració.

Els fets van ocórrer el passat dia 18, sobre la mitjanit, quan la víctima es trobava amb uns amics en un quiosquet de la platja de Gandia.

En un moment donat, es va desencadenar un altercat, en el qual un home va començar a propinar patades i punyades al jove, aprofitant la situació de vulnerabilitat de la víctima per a sostraure-li d’una tirada la renyonera que portava penjada al pit, fugint seguidament del lloc.

Esta agressió va provocar en el menor, ferides de diversa consideració, per les quals va haver de ser traslladat fins a un centre sanitari i va requerir diverses grapes de sutura.

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar en pocs dies al sospitós d’estos fets, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lesions.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.