Detenen a una jove després d’agredir a la seua parella i a dos agents a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a dos dels policies que li van arrestar.

 

Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’exterior d’una discoteca del districte valencià d’Abastos, on s’estaria produint una baralla entre diverses persones.

 

Una vegada allí, els policies van esbrinar que una jove hauria discutit amb la seua parella a l’interior del local i que quan van eixir a l’exterior i es dirigien al seu vehicle, aquesta li hauria propinat diversos colps en el cos i en la cara

 

Per aquest motiu, els agents van arrestar a la jove com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, la jove va oposar gran resistència, propinant una puntada en els testicles a un dels policies i mossegant a un altre en l’avantbraç, havent de ser assistits per personal sanitari.

 

Així doncs, els agents li van imputar també un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU