16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detenen a una jove després d’agredir a la seua parella i a dos agents a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a dos dels policies que li van arrestar.

 

Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’exterior d’una discoteca del districte valencià d’Abastos, on s’estaria produint una baralla entre diverses persones.

 

Una vegada allí, els policies van esbrinar que una jove hauria discutit amb la seua parella a l’interior del local i que quan van eixir a l’exterior i es dirigien al seu vehicle, aquesta li hauria propinat diversos colps en el cos i en la cara

 

Per aquest motiu, els agents van arrestar a la jove com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, la jove va oposar gran resistència, propinant una puntada en els testicles a un dels policies i mossegant a un altre en l’avantbraç, havent de ser assistits per personal sanitari.

 

Així doncs, els agents li van imputar també un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.