Detenen a una jove després d’agredir a la seua parella i a dos agents a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a dos dels policies que li van arrestar.

 

Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’exterior d’una discoteca del districte valencià d’Abastos, on s’estaria produint una baralla entre diverses persones.

 

Una vegada allí, els policies van esbrinar que una jove hauria discutit amb la seua parella a l’interior del local i que quan van eixir a l’exterior i es dirigien al seu vehicle, aquesta li hauria propinat diversos colps en el cos i en la cara

 

Per aquest motiu, els agents van arrestar a la jove com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, la jove va oposar gran resistència, propinant una puntada en els testicles a un dels policies i mossegant a un altre en l’avantbraç, havent de ser assistits per personal sanitari.

 

Així doncs, els agents li van imputar també un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.