12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detenen a una jove després d’agredir a la seua parella i a dos agents a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a dos dels policies que li van arrestar.

 

Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’exterior d’una discoteca del districte valencià d’Abastos, on s’estaria produint una baralla entre diverses persones.

 

Una vegada allí, els policies van esbrinar que una jove hauria discutit amb la seua parella a l’interior del local i que quan van eixir a l’exterior i es dirigien al seu vehicle, aquesta li hauria propinat diversos colps en el cos i en la cara

 

Per aquest motiu, els agents van arrestar a la jove com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, la jove va oposar gran resistència, propinant una puntada en els testicles a un dels policies i mossegant a un altre en l’avantbraç, havent de ser assistits per personal sanitari.

 

Així doncs, els agents li van imputar també un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.