Detinguda per amenaçar amb una arma simulada a un grup de jóvens en Alacant

Arma simulada incautada a una dona

La dona els ha amenaçat amb una arma simulada | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a una dona per amenaçar amb una arma detonadora a un grup de jóvens per fer soroll.

 

Els fets s’han produït este dilluns en un carrer del barri de les Carolines Baixes quan alguns veïns han avisat a la Policia alertant que una dona amb una pistola estava cridant a un grup de jóvens, a qui estava amenaçant amb matar-los si no deixaven de fer soroll. A demés, la dona havia arribat a advertir que la primera bala era de salva, però les altres, no.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per esta raó, diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i una ambulància s’han presentat en el lloc dels fets. Els agents han delimitat la zona, han donat indicacions als veïns per a que es refugien en sa casa i han trencat els vidres de l’entrada per a facilitar la visibilitat.

 

Una volta assegurada la zona, els agents s’han posat en contacte amb la dona, que estava molt alterada cridant des del balcó. En un principi, ells ha afirmat que anava a baixar al carrer per a explicar el que havia passat, però finalment ha demanat als agents que foren ells els que entraren en sa casa per a poder explicar-se.

 

Els policies han conseguit parlar amb ella i tranquil·litzar-la. La dona ha afirmat que havia discutit amb el seu veí perquè li havia cridat l’atenció per amenaçar als jóvens que estaven fent soroll en el carrer amb una arma. En eixe moment, els agents han pogut comprovar que l’arma era simulada i han conseguit que la dona s’entregue sense oposar resistència.

 

Per estos fets, la dona ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’amenaces i ha sigut posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.