Detinguda per amenaçar amb una arma simulada a un grup de jóvens en Alacant

Arma simulada incautada a una dona

La dona els ha amenaçat amb una arma simulada | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a una dona per amenaçar amb una arma detonadora a un grup de jóvens per fer soroll.

 

Els fets s’han produït este dilluns en un carrer del barri de les Carolines Baixes quan alguns veïns han avisat a la Policia alertant que una dona amb una pistola estava cridant a un grup de jóvens, a qui estava amenaçant amb matar-los si no deixaven de fer soroll. A demés, la dona havia arribat a advertir que la primera bala era de salva, però les altres, no.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per esta raó, diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i una ambulància s’han presentat en el lloc dels fets. Els agents han delimitat la zona, han donat indicacions als veïns per a que es refugien en sa casa i han trencat els vidres de l’entrada per a facilitar la visibilitat.

 

Una volta assegurada la zona, els agents s’han posat en contacte amb la dona, que estava molt alterada cridant des del balcó. En un principi, ells ha afirmat que anava a baixar al carrer per a explicar el que havia passat, però finalment ha demanat als agents que foren ells els que entraren en sa casa per a poder explicar-se.

 

Els policies han conseguit parlar amb ella i tranquil·litzar-la. La dona ha afirmat que havia discutit amb el seu veí perquè li havia cridat l’atenció per amenaçar als jóvens que estaven fent soroll en el carrer amb una arma. En eixe moment, els agents han pogut comprovar que l’arma era simulada i han conseguit que la dona s’entregue sense oposar resistència.

 

Per estos fets, la dona ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’amenaces i ha sigut posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.