23.7 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

Detinguda per amenaçar amb una arma simulada a un grup de jóvens en Alacant

Arma simulada incautada a una dona

La dona els ha amenaçat amb una arma simulada | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a una dona per amenaçar amb una arma detonadora a un grup de jóvens per fer soroll.

 

Els fets s’han produït este dilluns en un carrer del barri de les Carolines Baixes quan alguns veïns han avisat a la Policia alertant que una dona amb una pistola estava cridant a un grup de jóvens, a qui estava amenaçant amb matar-los si no deixaven de fer soroll. A demés, la dona havia arribat a advertir que la primera bala era de salva, però les altres, no.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per esta raó, diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i una ambulància s’han presentat en el lloc dels fets. Els agents han delimitat la zona, han donat indicacions als veïns per a que es refugien en sa casa i han trencat els vidres de l’entrada per a facilitar la visibilitat.

 

Una volta assegurada la zona, els agents s’han posat en contacte amb la dona, que estava molt alterada cridant des del balcó. En un principi, ells ha afirmat que anava a baixar al carrer per a explicar el que havia passat, però finalment ha demanat als agents que foren ells els que entraren en sa casa per a poder explicar-se.

 

Els policies han conseguit parlar amb ella i tranquil·litzar-la. La dona ha afirmat que havia discutit amb el seu veí perquè li havia cridat l’atenció per amenaçar als jóvens que estaven fent soroll en el carrer amb una arma. En eixe moment, els agents han pogut comprovar que l’arma era simulada i han conseguit que la dona s’entregue sense oposar resistència.

 

Per estos fets, la dona ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’amenaces i ha sigut posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Els mitjans digitals valencians col·laboraran amb Club Abierto de Editores per a reforçar la seua activitat

L’associació AMDComVal i el col·lectiu editorial han signat un acord de col·laboració que també té com a objectiu potenciar el reconeixement dels mitjans natius digitals

Mazón avança una reflexió més profunda després del funeral per les víctimes de la DANA

El president ha assumit l'ocorregut en el funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA i ha avançat que en els pròxims dies farà una reflexió més profunda. També ha assenyalat que rebrà hui a una família d'afectats i que acudirà a comissions d'investigació.

Mompó acusa Moncloa d’orquestrar el funeral d’Estat i lamenta l’ús de les víctimes

El president de la Diputació de València ha atribuït a Moncloa l'organització del funeral per la DANA i ha demanat que el focus es mantinga en les víctimes. També ha qüestionat el protocol i ha defés millorar coordinació i formació davant emergències.

El vicepresident de la comissió de la DANA creu que Mazón no seguirà en el càrrec quan comparega

IU sosté que Carlos Mazón podria no continuar com a president abans de la seua cita del dia 17 en la comissió de la DANA. Exigixen la seua dimissió i respecte a les víctimes.

La dana dispara la preocupació climàtica i la ecoansiedad en la Comunitat Valenciana

Un estudi liderat des de la UCV constata que la dana d'octubre intensifica la preocupació pel canvi climàtic i eleva la ecoansiedad, sobretot en dones i jóvens.

El PSPV denuncia violència institucional de Mazón amb les víctimes de la DANA

El síndic José Muñoz ha acusat a Carlos Mazón de violència institucional amb les víctimes de la DANA després del funeral d'Estat. El PSPV ha demanat eleccions anticipades i ha assenyalat a PP i Vox com a responsables de sostindre-ho en el càrrec.

La plantilla de Mahle vota el preacord del ERE: 506 acomiadaments, 40 a Paterna

El preacord entre la direcció i CCOO i UGT fixa 506 acomiadaments, millores d'indemnització i una borsa d'ocupació. La votació en assemblees pot tancar la negociació.

Vox: el funeral per la DANA no va honrar a les víctimes i va blanquejar a Sánchez

Vox ha sostingut que el funeral per les víctimes de la DANA va servir per a blanquejar a Pedro Sánchez i no per a honrar als morts. José María Llanos ha denunciat que un any després no s'han iniciat obres i ha qüestionat el Pacte Verd.