17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detinguda per amenaçar amb una arma simulada a un grup de jóvens en Alacant

Arma simulada incautada a una dona

La dona els ha amenaçat amb una arma simulada | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a una dona per amenaçar amb una arma detonadora a un grup de jóvens per fer soroll.

 

Els fets s’han produït este dilluns en un carrer del barri de les Carolines Baixes quan alguns veïns han avisat a la Policia alertant que una dona amb una pistola estava cridant a un grup de jóvens, a qui estava amenaçant amb matar-los si no deixaven de fer soroll. A demés, la dona havia arribat a advertir que la primera bala era de salva, però les altres, no.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per esta raó, diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i una ambulància s’han presentat en el lloc dels fets. Els agents han delimitat la zona, han donat indicacions als veïns per a que es refugien en sa casa i han trencat els vidres de l’entrada per a facilitar la visibilitat.

 

Una volta assegurada la zona, els agents s’han posat en contacte amb la dona, que estava molt alterada cridant des del balcó. En un principi, ells ha afirmat que anava a baixar al carrer per a explicar el que havia passat, però finalment ha demanat als agents que foren ells els que entraren en sa casa per a poder explicar-se.

 

Els policies han conseguit parlar amb ella i tranquil·litzar-la. La dona ha afirmat que havia discutit amb el seu veí perquè li havia cridat l’atenció per amenaçar als jóvens que estaven fent soroll en el carrer amb una arma. En eixe moment, els agents han pogut comprovar que l’arma era simulada i han conseguit que la dona s’entregue sense oposar resistència.

 

Per estos fets, la dona ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’amenaces i ha sigut posada a disposició judicial.

Últimes notícies

L’efecte Castro mesura el desgast de l’Atlètic

El Llevant arriba revitalitzat per Luís Castro i posa a prova a un Atlètic amb 67 hores i mitja de descans, sense fitxatges i amb problemes de resolució en les àrees.

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.