Detinguda per amenaçar amb una arma simulada a un grup de jóvens en Alacant

Arma simulada incautada a una dona

La dona els ha amenaçat amb una arma simulada | Policia Nacional

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a una dona per amenaçar amb una arma detonadora a un grup de jóvens per fer soroll.

 

Els fets s’han produït este dilluns en un carrer del barri de les Carolines Baixes quan alguns veïns han avisat a la Policia alertant que una dona amb una pistola estava cridant a un grup de jóvens, a qui estava amenaçant amb matar-los si no deixaven de fer soroll. A demés, la dona havia arribat a advertir que la primera bala era de salva, però les altres, no.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per esta raó, diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i una ambulància s’han presentat en el lloc dels fets. Els agents han delimitat la zona, han donat indicacions als veïns per a que es refugien en sa casa i han trencat els vidres de l’entrada per a facilitar la visibilitat.

 

Una volta assegurada la zona, els agents s’han posat en contacte amb la dona, que estava molt alterada cridant des del balcó. En un principi, ells ha afirmat que anava a baixar al carrer per a explicar el que havia passat, però finalment ha demanat als agents que foren ells els que entraren en sa casa per a poder explicar-se.

 

Els policies han conseguit parlar amb ella i tranquil·litzar-la. La dona ha afirmat que havia discutit amb el seu veí perquè li havia cridat l’atenció per amenaçar als jóvens que estaven fent soroll en el carrer amb una arma. En eixe moment, els agents han pogut comprovar que l’arma era simulada i han conseguit que la dona s’entregue sense oposar resistència.

 

Per estos fets, la dona ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’amenaces i ha sigut posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.