Detinguda una ballarina eròtica per furtar un rellotge i altres joies a un client estranger a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona que treballava com a ballarina eròtica en un club discoteca de la ciutat alacantina, per furtar-li a un client que es trobava sota els efectes de l’alcohol, el seu rellotge valorat en 10.000 euros, un collaret valorat en 100 euros i una polsera valorada també en 100 euros, aprofitant que s’havia quedat adormit en l’espai reservat on es trobava.

Un home de nacionalitat sueca, de 29 anys que es trobava a la ciutat de Benidorm de vacances, va denunciar que havia sigut víctima d’un furt del seu rellotge i les seues joies quan es trobava a l’interior d’una discoteca club.

Segons va denunciar, es trobava sota els efectes de l’alcohol i s’havia quedat adormit, adonant-se quan es va despertar que li faltava el rellotge, la polsera i un collaret que portava posat.

La víctima va dir en la seua denúncia que sospitava d’una ballarina que havia contractat per a gaudir d’un ball eròtic en un reservat.

Així les coses, els agents del Grup 5é de Policia Judicial de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, van iniciar una investigació, aconseguint descobrir que la presumpta autora dels fets es tractava d’una dona que realitzava aquest tipus de balls dins de l’establiment, a qui van detindre com a presumpta autora d’un delicte de furt.

La detinguda, de nacionalitat nigeriana, de 25 anys, sense antecedents previs, va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.