Detinguda una ballarina eròtica per furtar un rellotge i altres joies a un client estranger a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona que treballava com a ballarina eròtica en un club discoteca de la ciutat alacantina, per furtar-li a un client que es trobava sota els efectes de l’alcohol, el seu rellotge valorat en 10.000 euros, un collaret valorat en 100 euros i una polsera valorada també en 100 euros, aprofitant que s’havia quedat adormit en l’espai reservat on es trobava.

Un home de nacionalitat sueca, de 29 anys que es trobava a la ciutat de Benidorm de vacances, va denunciar que havia sigut víctima d’un furt del seu rellotge i les seues joies quan es trobava a l’interior d’una discoteca club.

Segons va denunciar, es trobava sota els efectes de l’alcohol i s’havia quedat adormit, adonant-se quan es va despertar que li faltava el rellotge, la polsera i un collaret que portava posat.

La víctima va dir en la seua denúncia que sospitava d’una ballarina que havia contractat per a gaudir d’un ball eròtic en un reservat.

Així les coses, els agents del Grup 5é de Policia Judicial de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, van iniciar una investigació, aconseguint descobrir que la presumpta autora dels fets es tractava d’una dona que realitzava aquest tipus de balls dins de l’establiment, a qui van detindre com a presumpta autora d’un delicte de furt.

La detinguda, de nacionalitat nigeriana, de 25 anys, sense antecedents previs, va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Últimes notícies

Una guàrdia civil fora de servici permet la detenció d’un grup que robava amb l’abraç afectuós a València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones que robaven amb la tècnica de l’abraç afectuós, després que una guàrdia civil fora de servici les identificara i avisara al 112.

Nits tòrrides sense descans a la Comunitat amb mínimes de quasi 29 graus a Alcoi

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,9 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats, inclosa València ciutat.

El FIB reafirma el seu accent britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs en la segona jornada

El Festival Internacional de Benicàssim afronta este divendres la segona jornada amb The Kooks i Kaiser Chiefs com a grans reclams d’un cartell que combina indie, rock, electrònica i nova escena estatal fins a les cinc del matí.

Tres investigats per la seua possible relació amb incendis forestals a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha identificat i investigat tres hòmens per la seua presumpta implicació en diversos incendis forestals a la província de Castelló, en el marc del Pla Especial de Prevenció i Actuació en Incendis Forestals.

Els col·legis valencians reben 16 milions per a climatitzar 1.616 centres abans del pròxim curs

La Generalitat ha transferit 16 milions d’euros a 1.616 centres educatius valencians per a millorar de manera urgent la climatització abans de l’inici del curs 2026-2027, amb ajudes d’entre 5.000 i 25.000 euros per centre.

Franz Ferdinand encén un FIB amb 40.000 assistents i majoria de públic nacional

El FIB ha obert la seua 30a edició a Benicàssim amb uns 40.000 assistents, majoria de públic nacional, calor intensa i un multitudinari concert de Franz Ferdinand.

Avisos per calor extrema este divendres a València i Alacant amb màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada de divendres avisos grocs a les províncies de València i Alacant per temperatures màximes que poden arribar als 40 graus en zones de l’interior.

Una dona i un home detinguts per una trama d’estafes amb falsos lloguers de vivendes en internet

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 25 anys i un home de 39 anys per una presumpta trama d’estafes amb anuncis falsos de lloguer de vivendes en internet, amb almenys setze casos consumats i un perjudici superior als 20.000 euros en diverses ciutats, entre elles València.