Detinguda una ballarina eròtica per furtar un rellotge i altres joies a un client estranger a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona que treballava com a ballarina eròtica en un club discoteca de la ciutat alacantina, per furtar-li a un client que es trobava sota els efectes de l’alcohol, el seu rellotge valorat en 10.000 euros, un collaret valorat en 100 euros i una polsera valorada també en 100 euros, aprofitant que s’havia quedat adormit en l’espai reservat on es trobava.

Un home de nacionalitat sueca, de 29 anys que es trobava a la ciutat de Benidorm de vacances, va denunciar que havia sigut víctima d’un furt del seu rellotge i les seues joies quan es trobava a l’interior d’una discoteca club.

Segons va denunciar, es trobava sota els efectes de l’alcohol i s’havia quedat adormit, adonant-se quan es va despertar que li faltava el rellotge, la polsera i un collaret que portava posat.

La víctima va dir en la seua denúncia que sospitava d’una ballarina que havia contractat per a gaudir d’un ball eròtic en un reservat.

Així les coses, els agents del Grup 5é de Policia Judicial de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, van iniciar una investigació, aconseguint descobrir que la presumpta autora dels fets es tractava d’una dona que realitzava aquest tipus de balls dins de l’establiment, a qui van detindre com a presumpta autora d’un delicte de furt.

La detinguda, de nacionalitat nigeriana, de 25 anys, sense antecedents previs, va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.