Detinguda una ballarina eròtica per furtar un rellotge i altres joies a un client estranger a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona que treballava com a ballarina eròtica en un club discoteca de la ciutat alacantina, per furtar-li a un client que es trobava sota els efectes de l’alcohol, el seu rellotge valorat en 10.000 euros, un collaret valorat en 100 euros i una polsera valorada també en 100 euros, aprofitant que s’havia quedat adormit en l’espai reservat on es trobava.

Un home de nacionalitat sueca, de 29 anys que es trobava a la ciutat de Benidorm de vacances, va denunciar que havia sigut víctima d’un furt del seu rellotge i les seues joies quan es trobava a l’interior d’una discoteca club.

Segons va denunciar, es trobava sota els efectes de l’alcohol i s’havia quedat adormit, adonant-se quan es va despertar que li faltava el rellotge, la polsera i un collaret que portava posat.

La víctima va dir en la seua denúncia que sospitava d’una ballarina que havia contractat per a gaudir d’un ball eròtic en un reservat.

Així les coses, els agents del Grup 5é de Policia Judicial de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, van iniciar una investigació, aconseguint descobrir que la presumpta autora dels fets es tractava d’una dona que realitzava aquest tipus de balls dins de l’establiment, a qui van detindre com a presumpta autora d’un delicte de furt.

La detinguda, de nacionalitat nigeriana, de 25 anys, sense antecedents previs, va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.