Detinguda una ballarina eròtica per furtar un rellotge i altres joies a un client estranger a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona que treballava com a ballarina eròtica en un club discoteca de la ciutat alacantina, per furtar-li a un client que es trobava sota els efectes de l’alcohol, el seu rellotge valorat en 10.000 euros, un collaret valorat en 100 euros i una polsera valorada també en 100 euros, aprofitant que s’havia quedat adormit en l’espai reservat on es trobava.

Un home de nacionalitat sueca, de 29 anys que es trobava a la ciutat de Benidorm de vacances, va denunciar que havia sigut víctima d’un furt del seu rellotge i les seues joies quan es trobava a l’interior d’una discoteca club.

Segons va denunciar, es trobava sota els efectes de l’alcohol i s’havia quedat adormit, adonant-se quan es va despertar que li faltava el rellotge, la polsera i un collaret que portava posat.

La víctima va dir en la seua denúncia que sospitava d’una ballarina que havia contractat per a gaudir d’un ball eròtic en un reservat.

Així les coses, els agents del Grup 5é de Policia Judicial de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, van iniciar una investigació, aconseguint descobrir que la presumpta autora dels fets es tractava d’una dona que realitzava aquest tipus de balls dins de l’establiment, a qui van detindre com a presumpta autora d’un delicte de furt.

La detinguda, de nacionalitat nigeriana, de 25 anys, sense antecedents previs, va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.