La detinguda de Castro Urdiales vivia «com una reina» amb els diners de Jesús Mari

Crimen Urdiales

Mari Carmen i Jesús Mari van compartir junts sis anys de la seua vida | Facebook

 

Mari Carmen, una andalusa de 61 anys, detinguda per matar presumptament a la seua parella, Jesús Mari, en Castro Urdiales (Cantàbria) el va conéixer a ell en Cantàbria. Jesús Mari, estava acabat de jubilar, després de dedicar tota una vida a l’àmbit de la banca i va acabar sent director d’una sucursal.

 

Jesús Mari tractava molt bé a Mari Carmen, molts veïns asseguren que eren «una parella normal», segons ha publicat ‘El Caso’. La dona no tenia ingressos i, per això, vivia de la pensió de Jesús Mari. «Diners no li’n faltava: roba, joies, bon menjar… vivien molt bé» diuen els veïns que asseguren que Jesús Mari li pagava operacions estètiques a la detinguda: «la tractava com una reina». Però sis anys després, l’home va decidir posar punt final a la seua relació. De fet, els dos es veien amb altres persones a pesar de què convivien junts.

 

Castro Urdiales

Agents de la Guàrdia Civil reconeixent la casa | València Diari

 

Va mantindre una vida normal a pesar de no estar Jesús Mari

En febrer de 2019, Jesús Mari li va demanar a la detinguda que abandonara la vivenda, però ella es va negar. Va ser justament per eixes dates quan es considera que l’home va desaparéixer. Quan els familiars van començar a trobar a faltar a Jesús Mari, Mari Carmen va dir que ell havia decidit anar-se’n de viatge per zones caribenyes i que, per això, havia agarrat 12.000 euros del seu compte.

 

Durant els mesos que va desaparéixer Jesús Mari, des de febrer fins a setembre, moment en què es va trobar el cap de l’home dins una caixa, la dona va continuar vivint en la casa, que compartia amb Jesús Mari. També utilitzava el seu cotxe i feia una vida completament normal, ballant sevillanes i repartint menjar casolà entre els veïns.

 

Tot un plantejament que es va vore afectat quan, fa un mes, l’amiga de Mari Carmen va decidir obrir la caixa que ella li havia donat dient que contenia joguets sexuals perquè feia pudor de podrit. La principal hipòtesi és que va usar els 12.000 euros «que s’havia endut suposadament la víctima per al seu viatge per l’estranger» per pagar els servicis d’un o diferents sicaris per a posar fi a la vida de l’home.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022