5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La detinguda de Castro Urdiales vivia «com una reina» amb els diners de Jesús Mari

Crimen Urdiales

Mari Carmen i Jesús Mari van compartir junts sis anys de la seua vida | Facebook

 

Mari Carmen, una andalusa de 61 anys, detinguda per matar presumptament a la seua parella, Jesús Mari, en Castro Urdiales (Cantàbria) el va conéixer a ell en Cantàbria. Jesús Mari, estava acabat de jubilar, després de dedicar tota una vida a l’àmbit de la banca i va acabar sent director d’una sucursal.

 

Jesús Mari tractava molt bé a Mari Carmen, molts veïns asseguren que eren «una parella normal», segons ha publicat ‘El Caso’. La dona no tenia ingressos i, per això, vivia de la pensió de Jesús Mari. «Diners no li’n faltava: roba, joies, bon menjar… vivien molt bé» diuen els veïns que asseguren que Jesús Mari li pagava operacions estètiques a la detinguda: «la tractava com una reina». Però sis anys després, l’home va decidir posar punt final a la seua relació. De fet, els dos es veien amb altres persones a pesar de què convivien junts.

 

Castro Urdiales

Agents de la Guàrdia Civil reconeixent la casa | València Diari

 

Va mantindre una vida normal a pesar de no estar Jesús Mari

En febrer de 2019, Jesús Mari li va demanar a la detinguda que abandonara la vivenda, però ella es va negar. Va ser justament per eixes dates quan es considera que l’home va desaparéixer. Quan els familiars van començar a trobar a faltar a Jesús Mari, Mari Carmen va dir que ell havia decidit anar-se’n de viatge per zones caribenyes i que, per això, havia agarrat 12.000 euros del seu compte.

 

Durant els mesos que va desaparéixer Jesús Mari, des de febrer fins a setembre, moment en què es va trobar el cap de l’home dins una caixa, la dona va continuar vivint en la casa, que compartia amb Jesús Mari. També utilitzava el seu cotxe i feia una vida completament normal, ballant sevillanes i repartint menjar casolà entre els veïns.

 

Tot un plantejament que es va vore afectat quan, fa un mes, l’amiga de Mari Carmen va decidir obrir la caixa que ella li havia donat dient que contenia joguets sexuals perquè feia pudor de podrit. La principal hipòtesi és que va usar els 12.000 euros «que s’havia endut suposadament la víctima per al seu viatge per l’estranger» per pagar els servicis d’un o diferents sicaris per a posar fi a la vida de l’home.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.