La detinguda de Castro Urdiales vivia «com una reina» amb els diners de Jesús Mari

Crimen Urdiales

Mari Carmen i Jesús Mari van compartir junts sis anys de la seua vida | Facebook

 

Mari Carmen, una andalusa de 61 anys, detinguda per matar presumptament a la seua parella, Jesús Mari, en Castro Urdiales (Cantàbria) el va conéixer a ell en Cantàbria. Jesús Mari, estava acabat de jubilar, després de dedicar tota una vida a l’àmbit de la banca i va acabar sent director d’una sucursal.

 

Jesús Mari tractava molt bé a Mari Carmen, molts veïns asseguren que eren «una parella normal», segons ha publicat ‘El Caso’. La dona no tenia ingressos i, per això, vivia de la pensió de Jesús Mari. «Diners no li’n faltava: roba, joies, bon menjar… vivien molt bé» diuen els veïns que asseguren que Jesús Mari li pagava operacions estètiques a la detinguda: «la tractava com una reina». Però sis anys després, l’home va decidir posar punt final a la seua relació. De fet, els dos es veien amb altres persones a pesar de què convivien junts.

 

Castro Urdiales

Agents de la Guàrdia Civil reconeixent la casa | València Diari

 

Va mantindre una vida normal a pesar de no estar Jesús Mari

En febrer de 2019, Jesús Mari li va demanar a la detinguda que abandonara la vivenda, però ella es va negar. Va ser justament per eixes dates quan es considera que l’home va desaparéixer. Quan els familiars van començar a trobar a faltar a Jesús Mari, Mari Carmen va dir que ell havia decidit anar-se’n de viatge per zones caribenyes i que, per això, havia agarrat 12.000 euros del seu compte.

 

Durant els mesos que va desaparéixer Jesús Mari, des de febrer fins a setembre, moment en què es va trobar el cap de l’home dins una caixa, la dona va continuar vivint en la casa, que compartia amb Jesús Mari. També utilitzava el seu cotxe i feia una vida completament normal, ballant sevillanes i repartint menjar casolà entre els veïns.

 

Tot un plantejament que es va vore afectat quan, fa un mes, l’amiga de Mari Carmen va decidir obrir la caixa que ella li havia donat dient que contenia joguets sexuals perquè feia pudor de podrit. La principal hipòtesi és que va usar els 12.000 euros «que s’havia endut suposadament la víctima per al seu viatge per l’estranger» per pagar els servicis d’un o diferents sicaris per a posar fi a la vida de l’home.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.