17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

La detinguda de Castro Urdiales vivia «com una reina» amb els diners de Jesús Mari

Crimen Urdiales

Mari Carmen i Jesús Mari van compartir junts sis anys de la seua vida | Facebook

 

Mari Carmen, una andalusa de 61 anys, detinguda per matar presumptament a la seua parella, Jesús Mari, en Castro Urdiales (Cantàbria) el va conéixer a ell en Cantàbria. Jesús Mari, estava acabat de jubilar, després de dedicar tota una vida a l’àmbit de la banca i va acabar sent director d’una sucursal.

 

Jesús Mari tractava molt bé a Mari Carmen, molts veïns asseguren que eren «una parella normal», segons ha publicat ‘El Caso’. La dona no tenia ingressos i, per això, vivia de la pensió de Jesús Mari. «Diners no li’n faltava: roba, joies, bon menjar… vivien molt bé» diuen els veïns que asseguren que Jesús Mari li pagava operacions estètiques a la detinguda: «la tractava com una reina». Però sis anys després, l’home va decidir posar punt final a la seua relació. De fet, els dos es veien amb altres persones a pesar de què convivien junts.

 

Castro Urdiales

Agents de la Guàrdia Civil reconeixent la casa | València Diari

 

Va mantindre una vida normal a pesar de no estar Jesús Mari

En febrer de 2019, Jesús Mari li va demanar a la detinguda que abandonara la vivenda, però ella es va negar. Va ser justament per eixes dates quan es considera que l’home va desaparéixer. Quan els familiars van començar a trobar a faltar a Jesús Mari, Mari Carmen va dir que ell havia decidit anar-se’n de viatge per zones caribenyes i que, per això, havia agarrat 12.000 euros del seu compte.

 

Durant els mesos que va desaparéixer Jesús Mari, des de febrer fins a setembre, moment en què es va trobar el cap de l’home dins una caixa, la dona va continuar vivint en la casa, que compartia amb Jesús Mari. També utilitzava el seu cotxe i feia una vida completament normal, ballant sevillanes i repartint menjar casolà entre els veïns.

 

Tot un plantejament que es va vore afectat quan, fa un mes, l’amiga de Mari Carmen va decidir obrir la caixa que ella li havia donat dient que contenia joguets sexuals perquè feia pudor de podrit. La principal hipòtesi és que va usar els 12.000 euros «que s’havia endut suposadament la víctima per al seu viatge per l’estranger» per pagar els servicis d’un o diferents sicaris per a posar fi a la vida de l’home.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.