Detinguda per un delicte d’amenaces i coaccions a un xic en Sedaví

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), en l’operació ‘Pirujo’ ha procedit a la detenció d’una dona de 43 anys d’edat i nacionalitat espanyola, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions a un xic de la localitat de Sedaví, en la mateixa comarca.

 

Com s’ha pogut comprovar a través de la investigació feta per la Guàrdia Civil d’Alfafar, els fets venien ocorrent des del mes de novembre passat del passat any, a on la suposada autora li reclamava a la víctima la quantitat de 12.000 euros per un deute. Este deute suposadament corresponia a la venda de 3,5 quilograms de marihuana que la víctima afirmava ser fictícia.

 

No obstant això, fruit de les coaccions, la víctima es veia obligada a anar pagant a terminis atés que en cas contrari tant la integritat pròpia, com la de la resta de la seua família corria perill degut a amenaces de mort i d’emportar-se a la mare d’este per a introduir-la en la prostitució.

 

Després de labors d’investigació d’estos fets i seguiment del cas i estudi de proves aportades per components de l’Àrea d’Investigació d’Alfafar, s’ha procedit a la detenció d’aquesta dona, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Catarroja, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.