Detinguda per un delicte d’amenaces i coaccions a un xic en Sedaví

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), en l’operació ‘Pirujo’ ha procedit a la detenció d’una dona de 43 anys d’edat i nacionalitat espanyola, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions a un xic de la localitat de Sedaví, en la mateixa comarca.

 

Com s’ha pogut comprovar a través de la investigació feta per la Guàrdia Civil d’Alfafar, els fets venien ocorrent des del mes de novembre passat del passat any, a on la suposada autora li reclamava a la víctima la quantitat de 12.000 euros per un deute. Este deute suposadament corresponia a la venda de 3,5 quilograms de marihuana que la víctima afirmava ser fictícia.

 

No obstant això, fruit de les coaccions, la víctima es veia obligada a anar pagant a terminis atés que en cas contrari tant la integritat pròpia, com la de la resta de la seua família corria perill degut a amenaces de mort i d’emportar-se a la mare d’este per a introduir-la en la prostitució.

 

Després de labors d’investigació d’estos fets i seguiment del cas i estudi de proves aportades per components de l’Àrea d’Investigació d’Alfafar, s’ha procedit a la detenció d’aquesta dona, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Catarroja, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.