Detinguda per un delicte d’amenaces i coaccions a un xic en Sedaví

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), en l’operació ‘Pirujo’ ha procedit a la detenció d’una dona de 43 anys d’edat i nacionalitat espanyola, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions a un xic de la localitat de Sedaví, en la mateixa comarca.

 

Com s’ha pogut comprovar a través de la investigació feta per la Guàrdia Civil d’Alfafar, els fets venien ocorrent des del mes de novembre passat del passat any, a on la suposada autora li reclamava a la víctima la quantitat de 12.000 euros per un deute. Este deute suposadament corresponia a la venda de 3,5 quilograms de marihuana que la víctima afirmava ser fictícia.

 

No obstant això, fruit de les coaccions, la víctima es veia obligada a anar pagant a terminis atés que en cas contrari tant la integritat pròpia, com la de la resta de la seua família corria perill degut a amenaces de mort i d’emportar-se a la mare d’este per a introduir-la en la prostitució.

 

Després de labors d’investigació d’estos fets i seguiment del cas i estudi de proves aportades per components de l’Àrea d’Investigació d’Alfafar, s’ha procedit a la detenció d’aquesta dona, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Catarroja, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.