19.4 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Detinguda per un delicte d’amenaces i coaccions a un xic en Sedaví

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), en l’operació ‘Pirujo’ ha procedit a la detenció d’una dona de 43 anys d’edat i nacionalitat espanyola, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions a un xic de la localitat de Sedaví, en la mateixa comarca.

 

Com s’ha pogut comprovar a través de la investigació feta per la Guàrdia Civil d’Alfafar, els fets venien ocorrent des del mes de novembre passat del passat any, a on la suposada autora li reclamava a la víctima la quantitat de 12.000 euros per un deute. Este deute suposadament corresponia a la venda de 3,5 quilograms de marihuana que la víctima afirmava ser fictícia.

 

No obstant això, fruit de les coaccions, la víctima es veia obligada a anar pagant a terminis atés que en cas contrari tant la integritat pròpia, com la de la resta de la seua família corria perill degut a amenaces de mort i d’emportar-se a la mare d’este per a introduir-la en la prostitució.

 

Després de labors d’investigació d’estos fets i seguiment del cas i estudi de proves aportades per components de l’Àrea d’Investigació d’Alfafar, s’ha procedit a la detenció d’aquesta dona, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Catarroja, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.