Detinguda per un delicte d’amenaces i coaccions a un xic en Sedaví

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), en l’operació ‘Pirujo’ ha procedit a la detenció d’una dona de 43 anys d’edat i nacionalitat espanyola, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions a un xic de la localitat de Sedaví, en la mateixa comarca.

 

Com s’ha pogut comprovar a través de la investigació feta per la Guàrdia Civil d’Alfafar, els fets venien ocorrent des del mes de novembre passat del passat any, a on la suposada autora li reclamava a la víctima la quantitat de 12.000 euros per un deute. Este deute suposadament corresponia a la venda de 3,5 quilograms de marihuana que la víctima afirmava ser fictícia.

 

No obstant això, fruit de les coaccions, la víctima es veia obligada a anar pagant a terminis atés que en cas contrari tant la integritat pròpia, com la de la resta de la seua família corria perill degut a amenaces de mort i d’emportar-se a la mare d’este per a introduir-la en la prostitució.

 

Després de labors d’investigació d’estos fets i seguiment del cas i estudi de proves aportades per components de l’Àrea d’Investigació d’Alfafar, s’ha procedit a la detenció d’aquesta dona, com a presumpta autora d’un delicte d’amenaces i coaccions. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Catarroja, en la mateixa comarca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.