Detinguda una dona per pintar grafitis en 36 cotxes per venjança en Xirivella

 

La Policia Nacional ha detingut este dijous en Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a una dona de 66 anys per, presumptament, fer pintades amb esprai en el lateral de 36 cotxes estacionats en les localitats valencianes d’Aldaia i Alaquàs, dos localitats de la mateixa comarca.

 

La sospitosa va assegurar que ho va fer per venjança, després de patir danys pareguts. Va ser localitzada gràcies a un dispositiu de vigilància al costat de la Policia Local d’Alaquàs, després dels danys que es van iniciar el mes d’agost passat.

 

El modus operandi era el mateix en tots els casos: ús de pintura de color negre, roig o blanc d’esprai per a fer un grafiti en el lateral dels cotxes, tots amb un traç similar, informa Prefectura en un comunicat. Esta dona actuava en diferents franges horàries, però sempre adoptant mesures de seguretat com buscar llocs aïllats i sense presència de testimonis.

 

En el moment de la detenció portava dins d’una bandolera dos aerosols, un de color roig ja usat i un altre blanc a estrenar, els dos intervinguts. La detinguda no té d’antecedents i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.