Detinguda una dona per pintar grafitis en 36 cotxes per venjança en Xirivella

 

La Policia Nacional ha detingut este dijous en Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a una dona de 66 anys per, presumptament, fer pintades amb esprai en el lateral de 36 cotxes estacionats en les localitats valencianes d’Aldaia i Alaquàs, dos localitats de la mateixa comarca.

 

La sospitosa va assegurar que ho va fer per venjança, després de patir danys pareguts. Va ser localitzada gràcies a un dispositiu de vigilància al costat de la Policia Local d’Alaquàs, després dels danys que es van iniciar el mes d’agost passat.

 

El modus operandi era el mateix en tots els casos: ús de pintura de color negre, roig o blanc d’esprai per a fer un grafiti en el lateral dels cotxes, tots amb un traç similar, informa Prefectura en un comunicat. Esta dona actuava en diferents franges horàries, però sempre adoptant mesures de seguretat com buscar llocs aïllats i sense presència de testimonis.

 

En el moment de la detenció portava dins d’una bandolera dos aerosols, un de color roig ja usat i un altre blanc a estrenar, els dos intervinguts. La detinguda no té d’antecedents i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.