19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detinguda una dona per pintar grafitis en 36 cotxes per venjança en Xirivella

 

La Policia Nacional ha detingut este dijous en Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a una dona de 66 anys per, presumptament, fer pintades amb esprai en el lateral de 36 cotxes estacionats en les localitats valencianes d’Aldaia i Alaquàs, dos localitats de la mateixa comarca.

 

La sospitosa va assegurar que ho va fer per venjança, després de patir danys pareguts. Va ser localitzada gràcies a un dispositiu de vigilància al costat de la Policia Local d’Alaquàs, després dels danys que es van iniciar el mes d’agost passat.

 

El modus operandi era el mateix en tots els casos: ús de pintura de color negre, roig o blanc d’esprai per a fer un grafiti en el lateral dels cotxes, tots amb un traç similar, informa Prefectura en un comunicat. Esta dona actuava en diferents franges horàries, però sempre adoptant mesures de seguretat com buscar llocs aïllats i sense presència de testimonis.

 

En el moment de la detenció portava dins d’una bandolera dos aerosols, un de color roig ja usat i un altre blanc a estrenar, els dos intervinguts. La detinguda no té d’antecedents i ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.