Detinguda per furtar en la casa en la que treballava en València

Topada entre la Policia Local de Tordera i una furgoneta conduïda per lladres el 16 de gener de 2020.

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori | Cedida

 

El passat divendres 17 de gener agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori, ja que pareix que va furtar un sobre que tenia 3.200 dòlars de la casa en la que treballava com a empleada.

 

Les investigacions van començar el dissabte passat, 18 de gener, quan els agents es van enterar del fet. A demés de la desaparició dels diners, dins del sobre també hi havia un passaport, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que el sobre, amb els diners i el passaport, estava damunt del llit del dormitori de la víctima i al que només havien entrat ella i la treballadora de la casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents també van vore que una volta l’empleada de la casa se n’havia anat, la víctima va trobar el seu passaport una altra volta damunt del llit. Com a conseqüència de l’anàlisi dels fets que va fer la Policia, els agents van descobrir la identitat de la sospitosa que, després de presentar-se en les dependències policials, va ser detinguda.

 

La xica de 20 anys, sense antecedents policials, després de fer la declaració va ser posada en llibertat, però sent avisada de l’obligació que té de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga sol·licitada. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.