Detinguda per furtar en la casa en la que treballava en València

Topada entre la Policia Local de Tordera i una furgoneta conduïda per lladres el 16 de gener de 2020.

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori | Cedida

 

El passat divendres 17 de gener agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori, ja que pareix que va furtar un sobre que tenia 3.200 dòlars de la casa en la que treballava com a empleada.

 

Les investigacions van començar el dissabte passat, 18 de gener, quan els agents es van enterar del fet. A demés de la desaparició dels diners, dins del sobre també hi havia un passaport, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que el sobre, amb els diners i el passaport, estava damunt del llit del dormitori de la víctima i al que només havien entrat ella i la treballadora de la casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents també van vore que una volta l’empleada de la casa se n’havia anat, la víctima va trobar el seu passaport una altra volta damunt del llit. Com a conseqüència de l’anàlisi dels fets que va fer la Policia, els agents van descobrir la identitat de la sospitosa que, després de presentar-se en les dependències policials, va ser detinguda.

 

La xica de 20 anys, sense antecedents policials, després de fer la declaració va ser posada en llibertat, però sent avisada de l’obligació que té de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga sol·licitada. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.