Detinguda per furtar en la casa en la que treballava en València

Topada entre la Policia Local de Tordera i una furgoneta conduïda per lladres el 16 de gener de 2020.

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori | Cedida

 

El passat divendres 17 de gener agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori, ja que pareix que va furtar un sobre que tenia 3.200 dòlars de la casa en la que treballava com a empleada.

 

Les investigacions van començar el dissabte passat, 18 de gener, quan els agents es van enterar del fet. A demés de la desaparició dels diners, dins del sobre també hi havia un passaport, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que el sobre, amb els diners i el passaport, estava damunt del llit del dormitori de la víctima i al que només havien entrat ella i la treballadora de la casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents també van vore que una volta l’empleada de la casa se n’havia anat, la víctima va trobar el seu passaport una altra volta damunt del llit. Com a conseqüència de l’anàlisi dels fets que va fer la Policia, els agents van descobrir la identitat de la sospitosa que, després de presentar-se en les dependències policials, va ser detinguda.

 

La xica de 20 anys, sense antecedents policials, després de fer la declaració va ser posada en llibertat, però sent avisada de l’obligació que té de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga sol·licitada. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.