Detinguda per furtar en la casa en la que treballava en València

Topada entre la Policia Local de Tordera i una furgoneta conduïda per lladres el 16 de gener de 2020.

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori | Cedida

 

El passat divendres 17 de gener agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori, ja que pareix que va furtar un sobre que tenia 3.200 dòlars de la casa en la que treballava com a empleada.

 

Les investigacions van començar el dissabte passat, 18 de gener, quan els agents es van enterar del fet. A demés de la desaparició dels diners, dins del sobre també hi havia un passaport, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que el sobre, amb els diners i el passaport, estava damunt del llit del dormitori de la víctima i al que només havien entrat ella i la treballadora de la casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents també van vore que una volta l’empleada de la casa se n’havia anat, la víctima va trobar el seu passaport una altra volta damunt del llit. Com a conseqüència de l’anàlisi dels fets que va fer la Policia, els agents van descobrir la identitat de la sospitosa que, després de presentar-se en les dependències policials, va ser detinguda.

 

La xica de 20 anys, sense antecedents policials, després de fer la declaració va ser posada en llibertat, però sent avisada de l’obligació que té de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga sol·licitada. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.