12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detinguda per furtar en la casa en la que treballava en València

Topada entre la Policia Local de Tordera i una furgoneta conduïda per lladres el 16 de gener de 2020.

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori | Cedida

 

El passat divendres 17 de gener agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 20 anys com a possible autora d’un delicte de robatori, ja que pareix que va furtar un sobre que tenia 3.200 dòlars de la casa en la que treballava com a empleada.

 

Les investigacions van començar el dissabte passat, 18 de gener, quan els agents es van enterar del fet. A demés de la desaparició dels diners, dins del sobre també hi havia un passaport, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que el sobre, amb els diners i el passaport, estava damunt del llit del dormitori de la víctima i al que només havien entrat ella i la treballadora de la casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents també van vore que una volta l’empleada de la casa se n’havia anat, la víctima va trobar el seu passaport una altra volta damunt del llit. Com a conseqüència de l’anàlisi dels fets que va fer la Policia, els agents van descobrir la identitat de la sospitosa que, després de presentar-se en les dependències policials, va ser detinguda.

 

La xica de 20 anys, sense antecedents policials, després de fer la declaració va ser posada en llibertat, però sent avisada de l’obligació que té de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga sol·licitada. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.