Cremen deu cotxes en el barri de Russafa de València

Cotxe calcinat

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa | @FausTeresa – Twitter

Deu cotxes han sigut incendiats cap a les 2.30 hores d’esta matinada de dissabte en el barri de Russafa de València. Els vehicles han estat en flames fins a les 4 de la matinada, quan la intervenció de dos parcs de bombers ha conseguit extingir el foc.

 

Fonts dels Bombers de València han informat que l’incendi va ser sense cap dubte intencionat, amb pastilles de barbacoa, encara que, pel moment, no han sabut explicar els motius. Les mateixes fonts assenyalen que no hi ha hagut ni ferits, ni danys en façanes o el mobiliari urbà.

 

Els deu cotxes incendiats, alguns només cremats parcialment, estaven aparcats en els carrers del Doctor Serrano, de l’Arquebisbe Melo i de Sant Valero, en el barri de Russafa de València. Els parcs de bombers que han intervingut immediatament i han apagat al foc han sigut els del Sud i l’Est de la ciutat de València.

 

Segons ha afirmat un testimoni a ‘Las Provincias’, el piròman que hauria provocat els deu incendis és un home, d’uns 40 anys, amb barba, que es tapava la cara amb una caputxa. A demés, ràpidament es van mobilitzar unes 15 patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, però, a pesar d’això, l’autor dels incendis no ha sigut identificat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.