10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa de València

Cotxe calcinat

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa | @FausTeresa – Twitter

Deu cotxes han sigut incendiats cap a les 2.30 hores d’esta matinada de dissabte en el barri de Russafa de València. Els vehicles han estat en flames fins a les 4 de la matinada, quan la intervenció de dos parcs de bombers ha conseguit extingir el foc.

 

Fonts dels Bombers de València han informat que l’incendi va ser sense cap dubte intencionat, amb pastilles de barbacoa, encara que, pel moment, no han sabut explicar els motius. Les mateixes fonts assenyalen que no hi ha hagut ni ferits, ni danys en façanes o el mobiliari urbà.

 

Els deu cotxes incendiats, alguns només cremats parcialment, estaven aparcats en els carrers del Doctor Serrano, de l’Arquebisbe Melo i de Sant Valero, en el barri de Russafa de València. Els parcs de bombers que han intervingut immediatament i han apagat al foc han sigut els del Sud i l’Est de la ciutat de València.

 

Segons ha afirmat un testimoni a ‘Las Provincias’, el piròman que hauria provocat els deu incendis és un home, d’uns 40 anys, amb barba, que es tapava la cara amb una caputxa. A demés, ràpidament es van mobilitzar unes 15 patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, però, a pesar d’això, l’autor dels incendis no ha sigut identificat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.