Cremen deu cotxes en el barri de Russafa de València

Cotxe calcinat

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa | @FausTeresa – Twitter

Deu cotxes han sigut incendiats cap a les 2.30 hores d’esta matinada de dissabte en el barri de Russafa de València. Els vehicles han estat en flames fins a les 4 de la matinada, quan la intervenció de dos parcs de bombers ha conseguit extingir el foc.

 

Fonts dels Bombers de València han informat que l’incendi va ser sense cap dubte intencionat, amb pastilles de barbacoa, encara que, pel moment, no han sabut explicar els motius. Les mateixes fonts assenyalen que no hi ha hagut ni ferits, ni danys en façanes o el mobiliari urbà.

 

Els deu cotxes incendiats, alguns només cremats parcialment, estaven aparcats en els carrers del Doctor Serrano, de l’Arquebisbe Melo i de Sant Valero, en el barri de Russafa de València. Els parcs de bombers que han intervingut immediatament i han apagat al foc han sigut els del Sud i l’Est de la ciutat de València.

 

Segons ha afirmat un testimoni a ‘Las Provincias’, el piròman que hauria provocat els deu incendis és un home, d’uns 40 anys, amb barba, que es tapava la cara amb una caputxa. A demés, ràpidament es van mobilitzar unes 15 patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, però, a pesar d’això, l’autor dels incendis no ha sigut identificat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.