Anuncios

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa de València

Cotxe calcinat

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa | @FausTeresa – Twitter

Deu cotxes han sigut incendiats cap a les 2.30 hores d’esta matinada de dissabte en el barri de Russafa de València. Els vehicles han estat en flames fins a les 4 de la matinada, quan la intervenció de dos parcs de bombers ha conseguit extingir el foc.

 

Anuncios

Fonts dels Bombers de València han informat que l’incendi va ser sense cap dubte intencionat, amb pastilles de barbacoa, encara que, pel moment, no han sabut explicar els motius. Les mateixes fonts assenyalen que no hi ha hagut ni ferits, ni danys en façanes o el mobiliari urbà.

 

Els deu cotxes incendiats, alguns només cremats parcialment, estaven aparcats en els carrers del Doctor Serrano, de l’Arquebisbe Melo i de Sant Valero, en el barri de Russafa de València. Els parcs de bombers que han intervingut immediatament i han apagat al foc han sigut els del Sud i l’Est de la ciutat de València.

 

Segons ha afirmat un testimoni a ‘Las Provincias’, el piròman que hauria provocat els deu incendis és un home, d’uns 40 anys, amb barba, que es tapava la cara amb una caputxa. A demés, ràpidament es van mobilitzar unes 15 patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, però, a pesar d’això, l’autor dels incendis no ha sigut identificat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios