Cremen deu cotxes en el barri de Russafa de València

Cotxe calcinat

Cremen deu cotxes en el barri de Russafa | @FausTeresa – Twitter

Deu cotxes han sigut incendiats cap a les 2.30 hores d’esta matinada de dissabte en el barri de Russafa de València. Els vehicles han estat en flames fins a les 4 de la matinada, quan la intervenció de dos parcs de bombers ha conseguit extingir el foc.

 

Fonts dels Bombers de València han informat que l’incendi va ser sense cap dubte intencionat, amb pastilles de barbacoa, encara que, pel moment, no han sabut explicar els motius. Les mateixes fonts assenyalen que no hi ha hagut ni ferits, ni danys en façanes o el mobiliari urbà.

 

Els deu cotxes incendiats, alguns només cremats parcialment, estaven aparcats en els carrers del Doctor Serrano, de l’Arquebisbe Melo i de Sant Valero, en el barri de Russafa de València. Els parcs de bombers que han intervingut immediatament i han apagat al foc han sigut els del Sud i l’Est de la ciutat de València.

 

Segons ha afirmat un testimoni a ‘Las Provincias’, el piròman que hauria provocat els deu incendis és un home, d’uns 40 anys, amb barba, que es tapava la cara amb una caputxa. A demés, ràpidament es van mobilitzar unes 15 patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, però, a pesar d’això, l’autor dels incendis no ha sigut identificat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.