Nou persones detingudes en un local clandestí de prostitució a Castelló

Agents de la Policia Nacional de Castelló han detingut a nou persones arran d’una inspecció realitzada en un local clandestí dedicat a la prostitució i situat en el centre de la capital de la Plana.

Segons han informat hui els agents en un comunicat, precisament en el Dia Internacional contra l’Explotació Sexual i el Tràfic, van inspeccionar l’establiment després de rebre l’avís ciutadà i iniciar les investigacions.

L’operació, denominada Cúpula, s’ha saldat amb la detenció de nou persones: els responsables del local, que han sigut detinguts com a presumptes autors de delictes relatius a la prostitució i blanqueig de capitals i cinc de les dones que estaven en el local clandestí, els qui han sigut detingudes per trobar-se en Situació Irregular a Espanya, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després d’una informació obtinguda gràcies a la col·laboració ciutadana, es van començar les investigacions sobre el local, observant l’afluència de clients i dones, les quals, no eren sempre les mateixes, sinó que eren canviades cada cert temps.

A més, en els trasllats sempre anaven acompanyades per diversos homes en tot moment. Finalment es va dur a terme l’operació d’entrada en el local.

Últimes notícies

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.