Deu detinguts per pertinença a un grup criminal i tràfic de drogues a Benidorm

Agents del Grup I UDYCO de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm encarregats de les investigacions relacionades dels delictes contra la salut pública han dut a terme una investigació donant com a resultat la detenció i la desarticulació d’un entramat criminal de deu persones que es dedicaven al tràfic de substàncies estupefaents en les localitats de Benidorm, la Nucia i Benimantell.

 

Els implicats formaven part d’un grup criminal degudament estructurat i jerarquitzat. Cada membre de l’organització tenia una comesa específica per a realitzar l’activitat delictiva amb l’objectiu de no alçar les sospites de les Forces i Cossos de Seguretat.

 

Gràcies a la col·laboració judicial es van practicar quatre registres domiciliaris, dos d’ells en habitatges de la localitat de Benidorm, un a un xalet a la Nucia i l’últim en una parcel·la del municipi de Benimantell, on es van confiscar tot tipus de substàncies estupefaents, algunes amb greus efectes perjudicials per a la salut com són la cocaïna, ‘speed’ i pastilles d’èxtasis.

 

Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Benidorm i del Jutjat d’Instrucció 1 de la Vila Joiosa, dels quals cinc van ser ingressats a la presó i la resta va quedar en llibertat amb mesures judicials cautelars.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.