Deu detinguts per pertinença a un grup criminal i tràfic de drogues a Benidorm

Agents del Grup I UDYCO de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm encarregats de les investigacions relacionades dels delictes contra la salut pública han dut a terme una investigació donant com a resultat la detenció i la desarticulació d’un entramat criminal de deu persones que es dedicaven al tràfic de substàncies estupefaents en les localitats de Benidorm, la Nucia i Benimantell.

 

Els implicats formaven part d’un grup criminal degudament estructurat i jerarquitzat. Cada membre de l’organització tenia una comesa específica per a realitzar l’activitat delictiva amb l’objectiu de no alçar les sospites de les Forces i Cossos de Seguretat.

 

Gràcies a la col·laboració judicial es van practicar quatre registres domiciliaris, dos d’ells en habitatges de la localitat de Benidorm, un a un xalet a la Nucia i l’últim en una parcel·la del municipi de Benimantell, on es van confiscar tot tipus de substàncies estupefaents, algunes amb greus efectes perjudicials per a la salut com són la cocaïna, ‘speed’ i pastilles d’èxtasis.

 

Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Benidorm i del Jutjat d’Instrucció 1 de la Vila Joiosa, dels quals cinc van ser ingressats a la presó i la resta va quedar en llibertat amb mesures judicials cautelars.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.