Deu detinguts per pertinença a un grup criminal i tràfic de drogues a Benidorm

Agents del Grup I UDYCO de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm encarregats de les investigacions relacionades dels delictes contra la salut pública han dut a terme una investigació donant com a resultat la detenció i la desarticulació d’un entramat criminal de deu persones que es dedicaven al tràfic de substàncies estupefaents en les localitats de Benidorm, la Nucia i Benimantell.

 

Els implicats formaven part d’un grup criminal degudament estructurat i jerarquitzat. Cada membre de l’organització tenia una comesa específica per a realitzar l’activitat delictiva amb l’objectiu de no alçar les sospites de les Forces i Cossos de Seguretat.

 

Gràcies a la col·laboració judicial es van practicar quatre registres domiciliaris, dos d’ells en habitatges de la localitat de Benidorm, un a un xalet a la Nucia i l’últim en una parcel·la del municipi de Benimantell, on es van confiscar tot tipus de substàncies estupefaents, algunes amb greus efectes perjudicials per a la salut com són la cocaïna, ‘speed’ i pastilles d’èxtasis.

 

Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Benidorm i del Jutjat d’Instrucció 1 de la Vila Joiosa, dels quals cinc van ser ingressats a la presó i la resta va quedar en llibertat amb mesures judicials cautelars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.