Detingut per acossar sexualment a unes treballadores en un hotel d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home de 70 anys, allotjat des de fa setmanes en un hotel, per mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to cap a les treballadores. La detenció s’ha produït després de què una empleada denunciara que havia sigut objecte d’agressió sexual per part de l’home.

 

Els agents li atribuixen un delicte d’agressió sexual i atemptat contra un agent de l’autoritat. El cas ha sigut assumit pel grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant en el marc d’una investigació iniciada amb la denúncia de la víctima.

 

El detingut estava allotjat en  l’hotel des de fa unes setmanes i havia sol·licitat una nova reserva. Però  l’home va començar a mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to amb les dones que treballaven en l’establiment, cridant en zones comunes de l’hotel frases denigrants dirigides al gènere femení, cosa que va originar el consegüent malestar i inquietud davant el personal.

 

Demanava favors sexuals a tota hora

Ha sigut este dimecres quan una patrulla de la Policia Nacional ha anat fins a l’hotel després de rebre una trucada de la direcció de l’hotel alertant d’un incident entre un client i una empleada. Els agents han indicat a la víctima els passos a seguir i li han oferit la seua ajuda per als tràmits.

 

Pel que pareix, les empleades de l’hotel rebien proposicions i sol·licitud de favors sexuals de forma continuada, verbalitzacions ofensives que els va provocar a més d’una sensació intimidatòria i humiliant arribant fins i tot a tindre por per la seua integritat física, ja que en algun moment l’actitud del detingut era violenta.

 

En el moment de la seua localització, el detingut, des d’un balcó, va fer gestos obscens als agents i a les persones que es trobaven en la via pública. D’eixa manera, es va procedir a la detenció de l’home de setanta anys, que va ser posat a disposició judicial. La investigació continua per si hi haguera més víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.