Detingut per acossar sexualment a unes treballadores en un hotel d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home de 70 anys, allotjat des de fa setmanes en un hotel, per mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to cap a les treballadores. La detenció s’ha produït després de què una empleada denunciara que havia sigut objecte d’agressió sexual per part de l’home.

 

Els agents li atribuixen un delicte d’agressió sexual i atemptat contra un agent de l’autoritat. El cas ha sigut assumit pel grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant en el marc d’una investigació iniciada amb la denúncia de la víctima.

 

El detingut estava allotjat en  l’hotel des de fa unes setmanes i havia sol·licitat una nova reserva. Però  l’home va començar a mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to amb les dones que treballaven en l’establiment, cridant en zones comunes de l’hotel frases denigrants dirigides al gènere femení, cosa que va originar el consegüent malestar i inquietud davant el personal.

 

Demanava favors sexuals a tota hora

Ha sigut este dimecres quan una patrulla de la Policia Nacional ha anat fins a l’hotel després de rebre una trucada de la direcció de l’hotel alertant d’un incident entre un client i una empleada. Els agents han indicat a la víctima els passos a seguir i li han oferit la seua ajuda per als tràmits.

 

Pel que pareix, les empleades de l’hotel rebien proposicions i sol·licitud de favors sexuals de forma continuada, verbalitzacions ofensives que els va provocar a més d’una sensació intimidatòria i humiliant arribant fins i tot a tindre por per la seua integritat física, ja que en algun moment l’actitud del detingut era violenta.

 

En el moment de la seua localització, el detingut, des d’un balcó, va fer gestos obscens als agents i a les persones que es trobaven en la via pública. D’eixa manera, es va procedir a la detenció de l’home de setanta anys, que va ser posat a disposició judicial. La investigació continua per si hi haguera més víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.
FILMOTECA D'ESTIU