10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detingut per acossar sexualment a unes treballadores en un hotel d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home de 70 anys, allotjat des de fa setmanes en un hotel, per mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to cap a les treballadores. La detenció s’ha produït després de què una empleada denunciara que havia sigut objecte d’agressió sexual per part de l’home.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

 

Els agents li atribuixen un delicte d’agressió sexual i atemptat contra un agent de l’autoritat. El cas ha sigut assumit pel grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant en el marc d’una investigació iniciada amb la denúncia de la víctima.

 

El detingut estava allotjat en  l’hotel des de fa unes setmanes i havia sol·licitat una nova reserva. Però  l’home va començar a mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to amb les dones que treballaven en l’establiment, cridant en zones comunes de l’hotel frases denigrants dirigides al gènere femení, cosa que va originar el consegüent malestar i inquietud davant el personal.

 

Demanava favors sexuals a tota hora

Ha sigut este dimecres quan una patrulla de la Policia Nacional ha anat fins a l’hotel després de rebre una trucada de la direcció de l’hotel alertant d’un incident entre un client i una empleada. Els agents han indicat a la víctima els passos a seguir i li han oferit la seua ajuda per als tràmits.

 

Pel que pareix, les empleades de l’hotel rebien proposicions i sol·licitud de favors sexuals de forma continuada, verbalitzacions ofensives que els va provocar a més d’una sensació intimidatòria i humiliant arribant fins i tot a tindre por per la seua integritat física, ja que en algun moment l’actitud del detingut era violenta.

 

En el moment de la seua localització, el detingut, des d’un balcó, va fer gestos obscens als agents i a les persones que es trobaven en la via pública. D’eixa manera, es va procedir a la detenció de l’home de setanta anys, que va ser posat a disposició judicial. La investigació continua per si hi haguera més víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.