Anuncios

Detingut per acossar sexualment a unes treballadores en un hotel d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home de 70 anys, allotjat des de fa setmanes en un hotel, per mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to cap a les treballadores. La detenció s’ha produït després de què una empleada denunciara que havia sigut objecte d’agressió sexual per part de l’home.

 

Els agents li atribuixen un delicte d’agressió sexual i atemptat contra un agent de l’autoritat. El cas ha sigut assumit pel grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant en el marc d’una investigació iniciada amb la denúncia de la víctima.

Anuncios

 

El detingut estava allotjat en  l’hotel des de fa unes setmanes i havia sol·licitat una nova reserva. Però  l’home va començar a mostrar un tracte despectiu, humiliant i pujat de to amb les dones que treballaven en l’establiment, cridant en zones comunes de l’hotel frases denigrants dirigides al gènere femení, cosa que va originar el consegüent malestar i inquietud davant el personal.

 

Demanava favors sexuals a tota hora

Ha sigut este dimecres quan una patrulla de la Policia Nacional ha anat fins a l’hotel després de rebre una trucada de la direcció de l’hotel alertant d’un incident entre un client i una empleada. Els agents han indicat a la víctima els passos a seguir i li han oferit la seua ajuda per als tràmits.

 

Pel que pareix, les empleades de l’hotel rebien proposicions i sol·licitud de favors sexuals de forma continuada, verbalitzacions ofensives que els va provocar a més d’una sensació intimidatòria i humiliant arribant fins i tot a tindre por per la seua integritat física, ja que en algun moment l’actitud del detingut era violenta.

 

En el moment de la seua localització, el detingut, des d’un balcó, va fer gestos obscens als agents i a les persones que es trobaven en la via pública. D’eixa manera, es va procedir a la detenció de l’home de setanta anys, que va ser posat a disposició judicial. La investigació continua per si hi haguera més víctimes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios