Detingut a València un home per agredir a una dona en ple carrer

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home com a presumpte autor de l’agressió en ple carrer a una dona, que va ser trobada amb contusions en diferents parts del cos i amb la roba esquinçada. Els fets van ocórrer el passat 29 d’aqueix mes en el districte de Russafa.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, al detingut, que va ser arrestat pels agents a 50 metres del lloc dels fets en el moment en el qual s’allunyava, se’l considera presumpte autor d’un delicte de violència de gènere. En aquest cas, la col·laboració ciutadana va ser clau en la detenció, ja que van ser dues persones les que van comunicar, cap a les 3.00 hores, a una patrulla que acabaven de veure a un home que estava agredint a una dona.

 

En arribar els efectius al lloc, es van trobar a la víctima, la relació de la qual amb el presumpte agressor no s’ha precisat, en el sòl, plorant, i amb contusions en la cara, coll i braços i també presentava la roba esquinçada.

 

En aqueix moment s’adonen que, a uns 50 metres d’aqueix punt, s’allunyava un home que va ser finalment interceptat. La víctima va relatar als agents l‘agressió, per la qual cosa el presumpte autor dels fets va acabar sent detingut en aqueix mateix lloc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.