Detingut a València un home per agredir a una dona en ple carrer

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home com a presumpte autor de l’agressió en ple carrer a una dona, que va ser trobada amb contusions en diferents parts del cos i amb la roba esquinçada. Els fets van ocórrer el passat 29 d’aqueix mes en el districte de Russafa.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, al detingut, que va ser arrestat pels agents a 50 metres del lloc dels fets en el moment en el qual s’allunyava, se’l considera presumpte autor d’un delicte de violència de gènere. En aquest cas, la col·laboració ciutadana va ser clau en la detenció, ja que van ser dues persones les que van comunicar, cap a les 3.00 hores, a una patrulla que acabaven de veure a un home que estava agredint a una dona.

 

En arribar els efectius al lloc, es van trobar a la víctima, la relació de la qual amb el presumpte agressor no s’ha precisat, en el sòl, plorant, i amb contusions en la cara, coll i braços i també presentava la roba esquinçada.

 

En aqueix moment s’adonen que, a uns 50 metres d’aqueix punt, s’allunyava un home que va ser finalment interceptat. La víctima va relatar als agents l‘agressió, per la qual cosa el presumpte autor dels fets va acabar sent detingut en aqueix mateix lloc.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.