11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut a València un home per agredir a una dona en ple carrer

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home com a presumpte autor de l’agressió en ple carrer a una dona, que va ser trobada amb contusions en diferents parts del cos i amb la roba esquinçada. Els fets van ocórrer el passat 29 d’aqueix mes en el districte de Russafa.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, al detingut, que va ser arrestat pels agents a 50 metres del lloc dels fets en el moment en el qual s’allunyava, se’l considera presumpte autor d’un delicte de violència de gènere. En aquest cas, la col·laboració ciutadana va ser clau en la detenció, ja que van ser dues persones les que van comunicar, cap a les 3.00 hores, a una patrulla que acabaven de veure a un home que estava agredint a una dona.

 

En arribar els efectius al lloc, es van trobar a la víctima, la relació de la qual amb el presumpte agressor no s’ha precisat, en el sòl, plorant, i amb contusions en la cara, coll i braços i també presentava la roba esquinçada.

 

En aqueix moment s’adonen que, a uns 50 metres d’aqueix punt, s’allunyava un home que va ser finalment interceptat. La víctima va relatar als agents l‘agressió, per la qual cosa el presumpte autor dels fets va acabar sent detingut en aqueix mateix lloc.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.