Detingut a Alacant un ucraïnès reclamat pel seu país com a presumpte autor de la mort d’una anciana a Kíev

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ucraïnès de 45 anys que estava reclamat per les autoritats del seu país per presumptament haver matat a una anciana i robar el contingut de la caixa forta a Kíev (Ucraïna). Els fets van tenir lloc el 21 de febrer d'enguany, quan el detingut va accedir al domicili d'una dona de 79 anys i li va colpejar en el cap repetidament fins a produir-li la mort. Posteriorment va robar d'una caixa forta situada a l'interior del domicili 20.000 dòlars nord-americans i va desaparèixer sense saber-se res més. 

La Comissaria provincial ha explicat que per aquests fets a l'autor li constava una Ordre Internacional de Detenció i Extradició i s'enfronta a una pena de 15 anys de presó. La detenció s'ha produït després que per informacions rebudes, els agents van esbrinar que aquesta persona podria estar a Alacant, per la qual cosa es va iniciar la seua localització. Així, es va determinar on es trobava allotjat i es va establir un dispositiu per a la seua detenció que va culminar amb la matinada del passat dijous dia 21 a Alacant.

  

Els agents de la Comissaria del Districte Nord van ser els que van dur a terme la detenció i van posar a la disposició del Jutjat Central d'Instrucció número 4 de Madrid al fugitiu a fi de materialitzar l'extradició al seu país en virtut de l'Ordre Internacional de Detenció i Extradició.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.