13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Detingut a Alacant un ucraïnès reclamat pel seu país com a presumpte autor de la mort d’una anciana a Kíev

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ucraïnès de 45 anys que estava reclamat per les autoritats del seu país per presumptament haver matat a una anciana i robar el contingut de la caixa forta a Kíev (Ucraïna). Els fets van tenir lloc el 21 de febrer d'enguany, quan el detingut va accedir al domicili d'una dona de 79 anys i li va colpejar en el cap repetidament fins a produir-li la mort. Posteriorment va robar d'una caixa forta situada a l'interior del domicili 20.000 dòlars nord-americans i va desaparèixer sense saber-se res més. 

La Comissaria provincial ha explicat que per aquests fets a l'autor li constava una Ordre Internacional de Detenció i Extradició i s'enfronta a una pena de 15 anys de presó. La detenció s'ha produït després que per informacions rebudes, els agents van esbrinar que aquesta persona podria estar a Alacant, per la qual cosa es va iniciar la seua localització. Així, es va determinar on es trobava allotjat i es va establir un dispositiu per a la seua detenció que va culminar amb la matinada del passat dijous dia 21 a Alacant.

  

Els agents de la Comissaria del Districte Nord van ser els que van dur a terme la detenció i van posar a la disposició del Jutjat Central d'Instrucció número 4 de Madrid al fugitiu a fi de materialitzar l'extradició al seu país en virtut de l'Ordre Internacional de Detenció i Extradició.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.