Detingut a Alacant un ucraïnès reclamat pel seu país com a presumpte autor de la mort d’una anciana a Kíev

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ucraïnès de 45 anys que estava reclamat per les autoritats del seu país per presumptament haver matat a una anciana i robar el contingut de la caixa forta a Kíev (Ucraïna). Els fets van tenir lloc el 21 de febrer d'enguany, quan el detingut va accedir al domicili d'una dona de 79 anys i li va colpejar en el cap repetidament fins a produir-li la mort. Posteriorment va robar d'una caixa forta situada a l'interior del domicili 20.000 dòlars nord-americans i va desaparèixer sense saber-se res més. 

La Comissaria provincial ha explicat que per aquests fets a l'autor li constava una Ordre Internacional de Detenció i Extradició i s'enfronta a una pena de 15 anys de presó. La detenció s'ha produït després que per informacions rebudes, els agents van esbrinar que aquesta persona podria estar a Alacant, per la qual cosa es va iniciar la seua localització. Així, es va determinar on es trobava allotjat i es va establir un dispositiu per a la seua detenció que va culminar amb la matinada del passat dijous dia 21 a Alacant.

  

Els agents de la Comissaria del Districte Nord van ser els que van dur a terme la detenció i van posar a la disposició del Jutjat Central d'Instrucció número 4 de Madrid al fugitiu a fi de materialitzar l'extradició al seu país en virtut de l'Ordre Internacional de Detenció i Extradició.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.