Detingut a Alacant un ucraïnès reclamat pel seu país com a presumpte autor de la mort d’una anciana a Kíev

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ucraïnès de 45 anys que estava reclamat per les autoritats del seu país per presumptament haver matat a una anciana i robar el contingut de la caixa forta a Kíev (Ucraïna). Els fets van tenir lloc el 21 de febrer d'enguany, quan el detingut va accedir al domicili d'una dona de 79 anys i li va colpejar en el cap repetidament fins a produir-li la mort. Posteriorment va robar d'una caixa forta situada a l'interior del domicili 20.000 dòlars nord-americans i va desaparèixer sense saber-se res més. 

La Comissaria provincial ha explicat que per aquests fets a l'autor li constava una Ordre Internacional de Detenció i Extradició i s'enfronta a una pena de 15 anys de presó. La detenció s'ha produït després que per informacions rebudes, els agents van esbrinar que aquesta persona podria estar a Alacant, per la qual cosa es va iniciar la seua localització. Així, es va determinar on es trobava allotjat i es va establir un dispositiu per a la seua detenció que va culminar amb la matinada del passat dijous dia 21 a Alacant.

  

Els agents de la Comissaria del Districte Nord van ser els que van dur a terme la detenció i van posar a la disposició del Jutjat Central d'Instrucció número 4 de Madrid al fugitiu a fi de materialitzar l'extradició al seu país en virtut de l'Ordre Internacional de Detenció i Extradició.

Últimes notícies

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.
FILMOTECA D'ESTIU