Detingut en Alacant un violador buscat per Itàlia

VIOLADOR

El detingut era la parella sentimental de la mare de la víctima | Policia Nacional/Policia di Stato

 

Un fugitiu, reclamat per un delicte d’agressió sexual a una menor de 14 anys, ha sigut detingut este dimarts en Alacant per la Policia Nacional, en col·laboració amb l’oficina Sirene en Espanya i amb la Polizia di Stato d’Itàlia, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets delictius es van produir en el mes d’abril de 2017. En eixos moments, el detingut era el company sentimental de la mare de la víctima, cosa que li va fer sentir-se superior respecte a la menor i aprofitar eixa relació d’afectivitat per a cometre l’agressió, segons els agents.

 

Ja havia comés altres delictes sexuals

En octubre d’eixe mateix any, va ser condemnat a sis anys i huit mesos de presó per estos fets, encara que acumulava més de 18 anys per altres delictes com el de violència sexual agreujada, actes sexuals amb menors, robatori, lesions, amenaces i falsificació de mitjans de pagament. Per tot això, era considerat prioritari per la policia italiana. A més, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció interposada per les autoritats italianes per l’agressió sexual contra la menor.

 

Després de múltiples gestions durant la investigació, agents de Fugitius de la Policia Nacional van localitzar al pròfug en la província d’Alacant, a on residia i a on va ser detingut el passat 1 d’octubre, cap a les 09.30 hores, sense registrar-se cap incidència durant el procés.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.