Detingut en Alacant un violador buscat per Itàlia

VIOLADOR

El detingut era la parella sentimental de la mare de la víctima | Policia Nacional/Policia di Stato

 

Un fugitiu, reclamat per un delicte d’agressió sexual a una menor de 14 anys, ha sigut detingut este dimarts en Alacant per la Policia Nacional, en col·laboració amb l’oficina Sirene en Espanya i amb la Polizia di Stato d’Itàlia, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets delictius es van produir en el mes d’abril de 2017. En eixos moments, el detingut era el company sentimental de la mare de la víctima, cosa que li va fer sentir-se superior respecte a la menor i aprofitar eixa relació d’afectivitat per a cometre l’agressió, segons els agents.

 

Ja havia comés altres delictes sexuals

En octubre d’eixe mateix any, va ser condemnat a sis anys i huit mesos de presó per estos fets, encara que acumulava més de 18 anys per altres delictes com el de violència sexual agreujada, actes sexuals amb menors, robatori, lesions, amenaces i falsificació de mitjans de pagament. Per tot això, era considerat prioritari per la policia italiana. A més, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció interposada per les autoritats italianes per l’agressió sexual contra la menor.

 

Després de múltiples gestions durant la investigació, agents de Fugitius de la Policia Nacional van localitzar al pròfug en la província d’Alacant, a on residia i a on va ser detingut el passat 1 d’octubre, cap a les 09.30 hores, sense registrar-se cap incidència durant el procés.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.