Detingut en Alacant un violador buscat per Itàlia

VIOLADOR

El detingut era la parella sentimental de la mare de la víctima | Policia Nacional/Policia di Stato

 

Un fugitiu, reclamat per un delicte d’agressió sexual a una menor de 14 anys, ha sigut detingut este dimarts en Alacant per la Policia Nacional, en col·laboració amb l’oficina Sirene en Espanya i amb la Polizia di Stato d’Itàlia, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets delictius es van produir en el mes d’abril de 2017. En eixos moments, el detingut era el company sentimental de la mare de la víctima, cosa que li va fer sentir-se superior respecte a la menor i aprofitar eixa relació d’afectivitat per a cometre l’agressió, segons els agents.

 

Ja havia comés altres delictes sexuals

En octubre d’eixe mateix any, va ser condemnat a sis anys i huit mesos de presó per estos fets, encara que acumulava més de 18 anys per altres delictes com el de violència sexual agreujada, actes sexuals amb menors, robatori, lesions, amenaces i falsificació de mitjans de pagament. Per tot això, era considerat prioritari per la policia italiana. A més, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció interposada per les autoritats italianes per l’agressió sexual contra la menor.

 

Després de múltiples gestions durant la investigació, agents de Fugitius de la Policia Nacional van localitzar al pròfug en la província d’Alacant, a on residia i a on va ser detingut el passat 1 d’octubre, cap a les 09.30 hores, sense registrar-se cap incidència durant el procés.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.