12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut en Torrevieja un violador que havia fugit per la finestra d’una comissaria en Itàlia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un fugitiu de Gabon, país de l’Àfrica central, que havia escapat botant per una finestra situada a 4 metres d’altura en la comissaria general de la Policia de Torí (Itàlia), després d’haver sigut detingut per violació.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el gabonés, de 35 anys, alt i de complexió atlètica, estava reclamat per les autoritats italianes per violació i, només ser imputat per este fet, es va escapar per una finestra situada a quatre metres d’altura i va pegar fugir.

 

La investigació va començar quan agents de la Policia Nacional, especialitzats en la localització de fugitius, van rebre la informació de què podria trobar-se en Espanya un ciutadà de la República Gabonesa reclamat per Itàlia per violació. Esta persona ja havia sigut detinguda per les autoritats italianes i, una volta en la caserna general de la Policia de Torí i en presència del fiscal instructor de la causa, va ser imputat com a autor del delicte.

 

En eixe mateix instant, el detingut va botar per una finestra des d’una altura de quatre metres per a sorpresa tant dels agents de la policia italiana que es trobaven en l’habitació com del seu advocat, segons explica la Policia. Una volta en l’exterior i després de la caiguda, es va alçar «un poc confós» i va fugir a gran velocitat cap a l’estació de Porta Susa de Torí.

 

Després d’algunes setmanes de fugida i una complexa faena de localització i vigilància dels agents espanyols i italians, va ser trobat en un pis situat en el centre de la ciutat alacantina de Torrevieja. Per a poder arrestar-lo es van necessitar cinc agents per la «forta resistència» que va presentar el fugitiu, que ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, tal com es pot vore en el vídeo adjunt.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.