Detingut en Torrevieja un violador que havia fugit per la finestra d’una comissaria en Itàlia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un fugitiu de Gabon, país de l’Àfrica central, que havia escapat botant per una finestra situada a 4 metres d’altura en la comissaria general de la Policia de Torí (Itàlia), després d’haver sigut detingut per violació.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el gabonés, de 35 anys, alt i de complexió atlètica, estava reclamat per les autoritats italianes per violació i, només ser imputat per este fet, es va escapar per una finestra situada a quatre metres d’altura i va pegar fugir.

 

La investigació va començar quan agents de la Policia Nacional, especialitzats en la localització de fugitius, van rebre la informació de què podria trobar-se en Espanya un ciutadà de la República Gabonesa reclamat per Itàlia per violació. Esta persona ja havia sigut detinguda per les autoritats italianes i, una volta en la caserna general de la Policia de Torí i en presència del fiscal instructor de la causa, va ser imputat com a autor del delicte.

 

En eixe mateix instant, el detingut va botar per una finestra des d’una altura de quatre metres per a sorpresa tant dels agents de la policia italiana que es trobaven en l’habitació com del seu advocat, segons explica la Policia. Una volta en l’exterior i després de la caiguda, es va alçar «un poc confós» i va fugir a gran velocitat cap a l’estació de Porta Susa de Torí.

 

Després d’algunes setmanes de fugida i una complexa faena de localització i vigilància dels agents espanyols i italians, va ser trobat en un pis situat en el centre de la ciutat alacantina de Torrevieja. Per a poder arrestar-lo es van necessitar cinc agents per la «forta resistència» que va presentar el fugitiu, que ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, tal com es pot vore en el vídeo adjunt.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.

Cauen a Elx cinc acusats d’estafar compravendes d’or amb joies falses

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx un grup que ha col·locat com a or macís joies falses en establiments de compravenda, amb almenys nou operacions i cinc detinguts.

Tres ferits en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla

Un home de 55 anys, una dona de 24 i un jove de 19 han resultat ferits esta matinada en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla.

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.