Detingut en Torrevieja un violador que havia fugit per la finestra d’una comissaria en Itàlia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un fugitiu de Gabon, país de l’Àfrica central, que havia escapat botant per una finestra situada a 4 metres d’altura en la comissaria general de la Policia de Torí (Itàlia), després d’haver sigut detingut per violació.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el gabonés, de 35 anys, alt i de complexió atlètica, estava reclamat per les autoritats italianes per violació i, només ser imputat per este fet, es va escapar per una finestra situada a quatre metres d’altura i va pegar fugir.

 

La investigació va començar quan agents de la Policia Nacional, especialitzats en la localització de fugitius, van rebre la informació de què podria trobar-se en Espanya un ciutadà de la República Gabonesa reclamat per Itàlia per violació. Esta persona ja havia sigut detinguda per les autoritats italianes i, una volta en la caserna general de la Policia de Torí i en presència del fiscal instructor de la causa, va ser imputat com a autor del delicte.

 

En eixe mateix instant, el detingut va botar per una finestra des d’una altura de quatre metres per a sorpresa tant dels agents de la policia italiana que es trobaven en l’habitació com del seu advocat, segons explica la Policia. Una volta en l’exterior i després de la caiguda, es va alçar «un poc confós» i va fugir a gran velocitat cap a l’estació de Porta Susa de Torí.

 

Després d’algunes setmanes de fugida i una complexa faena de localització i vigilància dels agents espanyols i italians, va ser trobat en un pis situat en el centre de la ciutat alacantina de Torrevieja. Per a poder arrestar-lo es van necessitar cinc agents per la «forta resistència» que va presentar el fugitiu, que ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, tal com es pot vore en el vídeo adjunt.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.