Detingut en Torrevieja un violador que havia fugit per la finestra d’una comissaria en Itàlia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un fugitiu de Gabon, país de l’Àfrica central, que havia escapat botant per una finestra situada a 4 metres d’altura en la comissaria general de la Policia de Torí (Itàlia), després d’haver sigut detingut per violació.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el gabonés, de 35 anys, alt i de complexió atlètica, estava reclamat per les autoritats italianes per violació i, només ser imputat per este fet, es va escapar per una finestra situada a quatre metres d’altura i va pegar fugir.

 

La investigació va començar quan agents de la Policia Nacional, especialitzats en la localització de fugitius, van rebre la informació de què podria trobar-se en Espanya un ciutadà de la República Gabonesa reclamat per Itàlia per violació. Esta persona ja havia sigut detinguda per les autoritats italianes i, una volta en la caserna general de la Policia de Torí i en presència del fiscal instructor de la causa, va ser imputat com a autor del delicte.

 

En eixe mateix instant, el detingut va botar per una finestra des d’una altura de quatre metres per a sorpresa tant dels agents de la policia italiana que es trobaven en l’habitació com del seu advocat, segons explica la Policia. Una volta en l’exterior i després de la caiguda, es va alçar «un poc confós» i va fugir a gran velocitat cap a l’estació de Porta Susa de Torí.

 

Després d’algunes setmanes de fugida i una complexa faena de localització i vigilància dels agents espanyols i italians, va ser trobat en un pis situat en el centre de la ciutat alacantina de Torrevieja. Per a poder arrestar-lo es van necessitar cinc agents per la «forta resistència» que va presentar el fugitiu, que ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, tal com es pot vore en el vídeo adjunt.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.