Detingut en Torrevieja un violador que havia fugit per la finestra d’una comissaria en Itàlia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un fugitiu de Gabon, país de l’Àfrica central, que havia escapat botant per una finestra situada a 4 metres d’altura en la comissaria general de la Policia de Torí (Itàlia), després d’haver sigut detingut per violació.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, el gabonés, de 35 anys, alt i de complexió atlètica, estava reclamat per les autoritats italianes per violació i, només ser imputat per este fet, es va escapar per una finestra situada a quatre metres d’altura i va pegar fugir.

 

La investigació va començar quan agents de la Policia Nacional, especialitzats en la localització de fugitius, van rebre la informació de què podria trobar-se en Espanya un ciutadà de la República Gabonesa reclamat per Itàlia per violació. Esta persona ja havia sigut detinguda per les autoritats italianes i, una volta en la caserna general de la Policia de Torí i en presència del fiscal instructor de la causa, va ser imputat com a autor del delicte.

 

En eixe mateix instant, el detingut va botar per una finestra des d’una altura de quatre metres per a sorpresa tant dels agents de la policia italiana que es trobaven en l’habitació com del seu advocat, segons explica la Policia. Una volta en l’exterior i després de la caiguda, es va alçar «un poc confós» i va fugir a gran velocitat cap a l’estació de Porta Susa de Torí.

 

Després d’algunes setmanes de fugida i una complexa faena de localització i vigilància dels agents espanyols i italians, va ser trobat en un pis situat en el centre de la ciutat alacantina de Torrevieja. Per a poder arrestar-lo es van necessitar cinc agents per la «forta resistència» que va presentar el fugitiu, que ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, tal com es pot vore en el vídeo adjunt.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.