Detingut per simular el robatori de 40.000 quilos de caquis del camp que cuidava en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, 24 de novembre, en Alzira, capital de la comarca de la Ribera (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar haver-li robat 40.000 quilos de caquis de la plantació que cuidava. 

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el passat sis d’octubre, quan un home va formular una denúncia en Alzira a on relatava que li havien robat 40.000 quilos de caquis entre els dies un i sis  d’octubre de la plantació de la que ell mateix era l’encarregat. 

 

El presumpte autor dels fets va relatar als policies que havia quedat amb un comprador perquè vera la fruita que li anava a vendre i acordar un tracte, i en accedir al camp es va donar compte que faltava tota la producció.

 

Els agents han descobert la gran mentida de l’home

 

El sospitós li va indicar als policies que per a accedir al mateix calia transitar per un camí d’uns 200 metres que es trobava tancat al pas per una cadena amb cadenat del que només cinc persones tindrien la clau, i que el cadenat es trobava en perfectes condicions.

 

Posteriorment i després d’una sèrie d’indagacions, els agents van descobrir que els caquis no havien sigut furtats, sinó que els mateixos es trobaven en la finca als peus dels arbres productors.

 

Finalment, l’home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte.

 

A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de ser sentit en declaració i informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga necessari.

Últimes notícies

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.