Detingut per simular el robatori de 40.000 quilos de caquis del camp que cuidava en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, 24 de novembre, en Alzira, capital de la comarca de la Ribera (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar haver-li robat 40.000 quilos de caquis de la plantació que cuidava. 

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el passat sis d’octubre, quan un home va formular una denúncia en Alzira a on relatava que li havien robat 40.000 quilos de caquis entre els dies un i sis  d’octubre de la plantació de la que ell mateix era l’encarregat. 

 

El presumpte autor dels fets va relatar als policies que havia quedat amb un comprador perquè vera la fruita que li anava a vendre i acordar un tracte, i en accedir al camp es va donar compte que faltava tota la producció.

 

Els agents han descobert la gran mentida de l’home

 

El sospitós li va indicar als policies que per a accedir al mateix calia transitar per un camí d’uns 200 metres que es trobava tancat al pas per una cadena amb cadenat del que només cinc persones tindrien la clau, i que el cadenat es trobava en perfectes condicions.

 

Posteriorment i després d’una sèrie d’indagacions, els agents van descobrir que els caquis no havien sigut furtats, sinó que els mateixos es trobaven en la finca als peus dels arbres productors.

 

Finalment, l’home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte.

 

A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de ser sentit en declaració i informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga necessari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.