Detingut per simular el robatori de 40.000 quilos de caquis del camp que cuidava en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, 24 de novembre, en Alzira, capital de la comarca de la Ribera (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar haver-li robat 40.000 quilos de caquis de la plantació que cuidava. 

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el passat sis d’octubre, quan un home va formular una denúncia en Alzira a on relatava que li havien robat 40.000 quilos de caquis entre els dies un i sis  d’octubre de la plantació de la que ell mateix era l’encarregat. 

 

El presumpte autor dels fets va relatar als policies que havia quedat amb un comprador perquè vera la fruita que li anava a vendre i acordar un tracte, i en accedir al camp es va donar compte que faltava tota la producció.

 

Els agents han descobert la gran mentida de l’home

 

El sospitós li va indicar als policies que per a accedir al mateix calia transitar per un camí d’uns 200 metres que es trobava tancat al pas per una cadena amb cadenat del que només cinc persones tindrien la clau, i que el cadenat es trobava en perfectes condicions.

 

Posteriorment i després d’una sèrie d’indagacions, els agents van descobrir que els caquis no havien sigut furtats, sinó que els mateixos es trobaven en la finca als peus dels arbres productors.

 

Finalment, l’home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte.

 

A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de ser sentit en declaració i informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga necessari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.