16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detingut per simular el robatori de 40.000 quilos de caquis del camp que cuidava en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, 24 de novembre, en Alzira, capital de la comarca de la Ribera (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar haver-li robat 40.000 quilos de caquis de la plantació que cuidava. 

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el passat sis d’octubre, quan un home va formular una denúncia en Alzira a on relatava que li havien robat 40.000 quilos de caquis entre els dies un i sis  d’octubre de la plantació de la que ell mateix era l’encarregat. 

 

El presumpte autor dels fets va relatar als policies que havia quedat amb un comprador perquè vera la fruita que li anava a vendre i acordar un tracte, i en accedir al camp es va donar compte que faltava tota la producció.

 

Els agents han descobert la gran mentida de l’home

 

El sospitós li va indicar als policies que per a accedir al mateix calia transitar per un camí d’uns 200 metres que es trobava tancat al pas per una cadena amb cadenat del que només cinc persones tindrien la clau, i que el cadenat es trobava en perfectes condicions.

 

Posteriorment i després d’una sèrie d’indagacions, els agents van descobrir que els caquis no havien sigut furtats, sinó que els mateixos es trobaven en la finca als peus dels arbres productors.

 

Finalment, l’home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte.

 

A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de ser sentit en declaració i informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga necessari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.