Detingut per amenaçar i trencar els mobles d’un centre de salut en València en plena crisi del coronavirus

Botella de vidre

Ha amenaçat als presents amb una botella de vidre | PIXABAY

 

Este dimarts, sobre les 16.00 hores, la Policia Nacional ha detingut a un home, de 48 anys, per entrar en un centre de salut del districte de Trànsits de València i insultar a les persones que estaven allà. L’ara detingut els ha amenaçat amb una botella de vidre i ha començat a donar colps als mobles.

 

El detingut ha trencat el vidre del mostrador amb la botella i el líquid que hi havia dins ha caigut damunt dels ordinadors i el micròfon de la megafonia. Per això, els agents de la Policia Nacional l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i resistència i desobediència. 

 

Les amenaces en el centre de salut

L’home ha entrat en el centre i ha començat a insultar a totes les persones que es trobaven allà. A continuació, ha tornat a entrar amb una botella de cervesa en la mà, amb la que els ha amenaçat de mort. Finalment, ha trencat la botella contra el mostrador.

 

Quan els policies han arribat, han trobat a algunes persones forcejant amb l’home en les portes del centre mèdic. Per això, els policies han reduït al detingut, mentres este insultava als agents amb frases com «fills de puta, maderillos de merda, vos mataré».

 

L’ara detingut s’ha mostrat agressiu tant de camí a les dependències policials com una volta en elles. Fins i tot, ha escopit i ha amenaçat als agents. El detingut, amb antecedents policials, ha passat este dimecres a disposició judicial.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.