Detingut per amenaçar i trencar els mobles d’un centre de salut en València en plena crisi del coronavirus

Botella de vidre

Ha amenaçat als presents amb una botella de vidre | PIXABAY

 

Este dimarts, sobre les 16.00 hores, la Policia Nacional ha detingut a un home, de 48 anys, per entrar en un centre de salut del districte de Trànsits de València i insultar a les persones que estaven allà. L’ara detingut els ha amenaçat amb una botella de vidre i ha començat a donar colps als mobles.

 

El detingut ha trencat el vidre del mostrador amb la botella i el líquid que hi havia dins ha caigut damunt dels ordinadors i el micròfon de la megafonia. Per això, els agents de la Policia Nacional l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i resistència i desobediència. 

 

Les amenaces en el centre de salut

L’home ha entrat en el centre i ha començat a insultar a totes les persones que es trobaven allà. A continuació, ha tornat a entrar amb una botella de cervesa en la mà, amb la que els ha amenaçat de mort. Finalment, ha trencat la botella contra el mostrador.

 

Quan els policies han arribat, han trobat a algunes persones forcejant amb l’home en les portes del centre mèdic. Per això, els policies han reduït al detingut, mentres este insultava als agents amb frases com «fills de puta, maderillos de merda, vos mataré».

 

L’ara detingut s’ha mostrat agressiu tant de camí a les dependències policials com una volta en elles. Fins i tot, ha escopit i ha amenaçat als agents. El detingut, amb antecedents policials, ha passat este dimecres a disposició judicial.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.