18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut per amenaçar i trencar els mobles d’un centre de salut en València en plena crisi del coronavirus

Botella de vidre

Ha amenaçat als presents amb una botella de vidre | PIXABAY

 

Este dimarts, sobre les 16.00 hores, la Policia Nacional ha detingut a un home, de 48 anys, per entrar en un centre de salut del districte de Trànsits de València i insultar a les persones que estaven allà. L’ara detingut els ha amenaçat amb una botella de vidre i ha començat a donar colps als mobles.

 

El detingut ha trencat el vidre del mostrador amb la botella i el líquid que hi havia dins ha caigut damunt dels ordinadors i el micròfon de la megafonia. Per això, els agents de la Policia Nacional l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i resistència i desobediència. 

 

Les amenaces en el centre de salut

L’home ha entrat en el centre i ha començat a insultar a totes les persones que es trobaven allà. A continuació, ha tornat a entrar amb una botella de cervesa en la mà, amb la que els ha amenaçat de mort. Finalment, ha trencat la botella contra el mostrador.

 

Quan els policies han arribat, han trobat a algunes persones forcejant amb l’home en les portes del centre mèdic. Per això, els policies han reduït al detingut, mentres este insultava als agents amb frases com «fills de puta, maderillos de merda, vos mataré».

 

L’ara detingut s’ha mostrat agressiu tant de camí a les dependències policials com una volta en elles. Fins i tot, ha escopit i ha amenaçat als agents. El detingut, amb antecedents policials, ha passat este dimecres a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.