Detingut per amenaçar i trencar els mobles d’un centre de salut en València en plena crisi del coronavirus

Botella de vidre

Ha amenaçat als presents amb una botella de vidre | PIXABAY

 

Este dimarts, sobre les 16.00 hores, la Policia Nacional ha detingut a un home, de 48 anys, per entrar en un centre de salut del districte de Trànsits de València i insultar a les persones que estaven allà. L’ara detingut els ha amenaçat amb una botella de vidre i ha començat a donar colps als mobles.

 

El detingut ha trencat el vidre del mostrador amb la botella i el líquid que hi havia dins ha caigut damunt dels ordinadors i el micròfon de la megafonia. Per això, els agents de la Policia Nacional l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i resistència i desobediència. 

 

Les amenaces en el centre de salut

L’home ha entrat en el centre i ha començat a insultar a totes les persones que es trobaven allà. A continuació, ha tornat a entrar amb una botella de cervesa en la mà, amb la que els ha amenaçat de mort. Finalment, ha trencat la botella contra el mostrador.

 

Quan els policies han arribat, han trobat a algunes persones forcejant amb l’home en les portes del centre mèdic. Per això, els policies han reduït al detingut, mentres este insultava als agents amb frases com «fills de puta, maderillos de merda, vos mataré».

 

L’ara detingut s’ha mostrat agressiu tant de camí a les dependències policials com una volta en elles. Fins i tot, ha escopit i ha amenaçat als agents. El detingut, amb antecedents policials, ha passat este dimecres a disposició judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.