Detingut per amenaçar i trencar els mobles d’un centre de salut en València en plena crisi del coronavirus

Botella de vidre

Ha amenaçat als presents amb una botella de vidre | PIXABAY

 

Este dimarts, sobre les 16.00 hores, la Policia Nacional ha detingut a un home, de 48 anys, per entrar en un centre de salut del districte de Trànsits de València i insultar a les persones que estaven allà. L’ara detingut els ha amenaçat amb una botella de vidre i ha començat a donar colps als mobles.

 

El detingut ha trencat el vidre del mostrador amb la botella i el líquid que hi havia dins ha caigut damunt dels ordinadors i el micròfon de la megafonia. Per això, els agents de la Policia Nacional l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i resistència i desobediència. 

 

Les amenaces en el centre de salut

L’home ha entrat en el centre i ha començat a insultar a totes les persones que es trobaven allà. A continuació, ha tornat a entrar amb una botella de cervesa en la mà, amb la que els ha amenaçat de mort. Finalment, ha trencat la botella contra el mostrador.

 

Quan els policies han arribat, han trobat a algunes persones forcejant amb l’home en les portes del centre mèdic. Per això, els policies han reduït al detingut, mentres este insultava als agents amb frases com «fills de puta, maderillos de merda, vos mataré».

 

L’ara detingut s’ha mostrat agressiu tant de camí a les dependències policials com una volta en elles. Fins i tot, ha escopit i ha amenaçat als agents. El detingut, amb antecedents policials, ha passat este dimecres a disposició judicial.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.