Detenen a un menor per apunyalar a un altre amb una navalla a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Mislata a un menor de 17 anys, d’origen bolivià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla agredir a un altre xic, de 14 anys, amb una navalla de 15 centímetres de fulla

 

Els fets van ocórrer dimecres passat a Mislata, sobre les set i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a la confluència de l’avinguda del Sud amb l’avinguda Gregorio Gea, on pel que sembla un jove havia sigut apunyalat

 

Els policies van acudir immediatament al lloc, on van observar a un menor tendit en el sòl, pel que sembla apunyalat, que en aqueixos moments estava sent assistit per una infermera que es trobava en la via pública. 

 

El presumpte agressor li va provocar diverses ferides a la víctima

 

Els agents van sol·licitar de manera urgent assistència sanitària i van esbrinar que moments abans la víctima havia mantingut una discussió amb un altre menor i que aquest últim hauria tret una navalla, realitzant-li un tall al seu braç esquerre, des del colze fins a la nina. També li hauria punxat en la part baixa de l’esquena, a l’altura de la columna, i en un costat. El menor agredit va ser atés en el lloc per un indicatiu sanitari i traslladat posteriorment fins a un centre hospitalari. 

 

Després de cometre l’agressió, segons van poder saber els policies, l’autor de les lesions es va llavar les mans en una font pròxima i va fugir del lloc. Els agents van realitzar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar-lo, sense trobar-lo en aqueix moment.

 

Les investigacions dels agents de la Brigada Local de Policia Judicial de Mislata, no obstant això, han permés finalment localitzar i detindre a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a la disposició de Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés en un centre de menors

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.