13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Detenen a un menor per apunyalar a un altre amb una navalla a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Mislata a un menor de 17 anys, d’origen bolivià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla agredir a un altre xic, de 14 anys, amb una navalla de 15 centímetres de fulla

 

Els fets van ocórrer dimecres passat a Mislata, sobre les set i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a la confluència de l’avinguda del Sud amb l’avinguda Gregorio Gea, on pel que sembla un jove havia sigut apunyalat

 

Els policies van acudir immediatament al lloc, on van observar a un menor tendit en el sòl, pel que sembla apunyalat, que en aqueixos moments estava sent assistit per una infermera que es trobava en la via pública. 

 

El presumpte agressor li va provocar diverses ferides a la víctima

 

Els agents van sol·licitar de manera urgent assistència sanitària i van esbrinar que moments abans la víctima havia mantingut una discussió amb un altre menor i que aquest últim hauria tret una navalla, realitzant-li un tall al seu braç esquerre, des del colze fins a la nina. També li hauria punxat en la part baixa de l’esquena, a l’altura de la columna, i en un costat. El menor agredit va ser atés en el lloc per un indicatiu sanitari i traslladat posteriorment fins a un centre hospitalari. 

 

Després de cometre l’agressió, segons van poder saber els policies, l’autor de les lesions es va llavar les mans en una font pròxima i va fugir del lloc. Els agents van realitzar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar-lo, sense trobar-lo en aqueix moment.

 

Les investigacions dels agents de la Brigada Local de Policia Judicial de Mislata, no obstant això, han permés finalment localitzar i detindre a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a la disposició de Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés en un centre de menors

Últimes notícies

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.