Detenen a un menor per apunyalar a un altre amb una navalla a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Mislata a un menor de 17 anys, d’origen bolivià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla agredir a un altre xic, de 14 anys, amb una navalla de 15 centímetres de fulla

 

Els fets van ocórrer dimecres passat a Mislata, sobre les set i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a la confluència de l’avinguda del Sud amb l’avinguda Gregorio Gea, on pel que sembla un jove havia sigut apunyalat

 

Els policies van acudir immediatament al lloc, on van observar a un menor tendit en el sòl, pel que sembla apunyalat, que en aqueixos moments estava sent assistit per una infermera que es trobava en la via pública. 

 

El presumpte agressor li va provocar diverses ferides a la víctima

 

Els agents van sol·licitar de manera urgent assistència sanitària i van esbrinar que moments abans la víctima havia mantingut una discussió amb un altre menor i que aquest últim hauria tret una navalla, realitzant-li un tall al seu braç esquerre, des del colze fins a la nina. També li hauria punxat en la part baixa de l’esquena, a l’altura de la columna, i en un costat. El menor agredit va ser atés en el lloc per un indicatiu sanitari i traslladat posteriorment fins a un centre hospitalari. 

 

Després de cometre l’agressió, segons van poder saber els policies, l’autor de les lesions es va llavar les mans en una font pròxima i va fugir del lloc. Els agents van realitzar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar-lo, sense trobar-lo en aqueix moment.

 

Les investigacions dels agents de la Brigada Local de Policia Judicial de Mislata, no obstant això, han permés finalment localitzar i detindre a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a la disposició de Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés en un centre de menors

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.