Detenen a un menor per apunyalar a un altre amb una navalla a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Mislata a un menor de 17 anys, d’origen bolivià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla agredir a un altre xic, de 14 anys, amb una navalla de 15 centímetres de fulla

 

Els fets van ocórrer dimecres passat a Mislata, sobre les set i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a la confluència de l’avinguda del Sud amb l’avinguda Gregorio Gea, on pel que sembla un jove havia sigut apunyalat

 

Els policies van acudir immediatament al lloc, on van observar a un menor tendit en el sòl, pel que sembla apunyalat, que en aqueixos moments estava sent assistit per una infermera que es trobava en la via pública. 

 

El presumpte agressor li va provocar diverses ferides a la víctima

 

Els agents van sol·licitar de manera urgent assistència sanitària i van esbrinar que moments abans la víctima havia mantingut una discussió amb un altre menor i que aquest últim hauria tret una navalla, realitzant-li un tall al seu braç esquerre, des del colze fins a la nina. També li hauria punxat en la part baixa de l’esquena, a l’altura de la columna, i en un costat. El menor agredit va ser atés en el lloc per un indicatiu sanitari i traslladat posteriorment fins a un centre hospitalari. 

 

Després de cometre l’agressió, segons van poder saber els policies, l’autor de les lesions es va llavar les mans en una font pròxima i va fugir del lloc. Els agents van realitzar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar-lo, sense trobar-lo en aqueix moment.

 

Les investigacions dels agents de la Brigada Local de Policia Judicial de Mislata, no obstant això, han permés finalment localitzar i detindre a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a la disposició de Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés en un centre de menors

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.