Detenen a un menor per apunyalar a un altre amb una navalla a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Mislata a un menor de 17 anys, d’origen bolivià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla agredir a un altre xic, de 14 anys, amb una navalla de 15 centímetres de fulla

 

Els fets van ocórrer dimecres passat a Mislata, sobre les set i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a la confluència de l’avinguda del Sud amb l’avinguda Gregorio Gea, on pel que sembla un jove havia sigut apunyalat

 

Els policies van acudir immediatament al lloc, on van observar a un menor tendit en el sòl, pel que sembla apunyalat, que en aqueixos moments estava sent assistit per una infermera que es trobava en la via pública. 

 

El presumpte agressor li va provocar diverses ferides a la víctima

 

Els agents van sol·licitar de manera urgent assistència sanitària i van esbrinar que moments abans la víctima havia mantingut una discussió amb un altre menor i que aquest últim hauria tret una navalla, realitzant-li un tall al seu braç esquerre, des del colze fins a la nina. També li hauria punxat en la part baixa de l’esquena, a l’altura de la columna, i en un costat. El menor agredit va ser atés en el lloc per un indicatiu sanitari i traslladat posteriorment fins a un centre hospitalari. 

 

Després de cometre l’agressió, segons van poder saber els policies, l’autor de les lesions es va llavar les mans en una font pròxima i va fugir del lloc. Els agents van realitzar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar-lo, sense trobar-lo en aqueix moment.

 

Les investigacions dels agents de la Brigada Local de Policia Judicial de Mislata, no obstant això, han permés finalment localitzar i detindre a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a la disposició de Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés en un centre de menors

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.

La mare de Marta Calvo promet no parar fins a estendre la presó permanent revisable a l’ocultació d’un cadàver

Marisol Burón ha lamentat que el Congrés vaja a rebutjar la proposta per a castigar amb presó permanent revisable als assassins que oculten el cos i ha promés seguir fins a canviar el Codi Penal.

El Congrés rebutjarà ampliar la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El PP va proposar estendre esta pena als qui facen desaparéixer el cos o no informen del parador i endurir-la per a reincidents; la majoria ja ha anunciat el seu rebuig. Vox i UPN van donar suport a la mesura; familiars de víctimes, com la mare de Marta Calvo, van reclamar canvis.

Milers de flors comencen a dibuixar el mantell de la Verge en una Ofrena fallera solejada

El primer dia de l'Ofrena de les Falles arranca amb milers de clavells que ja perfilen el mantell de la Verge dels Desemparats. Més de 72.200 rams i prop de 130.000 participants protagonitzen l'acte més emotiu de les festes.

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.