15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingut per atropellar a son pare i intentar matar-lo amb una arma blanca en San Antonio de Benagéber

 

Agents de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València), han detingut i han entregat este dimarts a la Guàrdia Civil a un xic de 19 anys com a presumpte autor de l’intent d’homicidi de son pare enfront de la reguarda de la comissaria del municipi, segons han informat fonts de l’Institut Armat. En un primer moment, el jove ha atropellat a son pare i, després, l’ha atacat amb una arma blanca.

 

Els fets s’han produït este dimarts quan l’home, que segons fonts coneixedores de la investigació té antecedents per maltractament en l’àmbit familiar i una ordre d’allunyament, es trobava prop de la reguarda de la Policia Local. En eixe moment, ha arribat el seu fill en un cotxe amb el que presumptament l’ha atropellat.

 

En l’intent d’atropellament, el jove ha xocat contra dos vehicles que estaven aparcats en el carrer i contra un de la Policia. Després d’açò, ha baixat amb una arma blanca i ha començat un forcejament amb son pare, a qui li ha arribat a provocar alguna lesió.

 

Els agents de la Policia han intervingut en el forcejament per a evitar que l’agressió fora major i han detingut al xic, de 19 anys. Després, l’han entregat a la Guàrdia Civil, que l’ha arrestat com a presumpte autor d’un intent d’homicidi, segons la Comandància.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.