Detingut per atropellar a son pare i intentar matar-lo amb una arma blanca en San Antonio de Benagéber

 

Agents de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València), han detingut i han entregat este dimarts a la Guàrdia Civil a un xic de 19 anys com a presumpte autor de l’intent d’homicidi de son pare enfront de la reguarda de la comissaria del municipi, segons han informat fonts de l’Institut Armat. En un primer moment, el jove ha atropellat a son pare i, després, l’ha atacat amb una arma blanca.

 

Els fets s’han produït este dimarts quan l’home, que segons fonts coneixedores de la investigació té antecedents per maltractament en l’àmbit familiar i una ordre d’allunyament, es trobava prop de la reguarda de la Policia Local. En eixe moment, ha arribat el seu fill en un cotxe amb el que presumptament l’ha atropellat.

 

En l’intent d’atropellament, el jove ha xocat contra dos vehicles que estaven aparcats en el carrer i contra un de la Policia. Després d’açò, ha baixat amb una arma blanca i ha començat un forcejament amb son pare, a qui li ha arribat a provocar alguna lesió.

 

Els agents de la Policia han intervingut en el forcejament per a evitar que l’agressió fora major i han detingut al xic, de 19 anys. Després, l’han entregat a la Guàrdia Civil, que l’ha arrestat com a presumpte autor d’un intent d’homicidi, segons la Comandància.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.