Detenen a un home per agredir a la propietària d’un quiosc en Alzira

 

En la matinada d’este dimecres, 4 de novembre, un home procedent de la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut detingut com a presumpte autor d’una brutal agressió a una de les propietàries del quiosc de la Plaça Major, el més antic de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el sospitós ha atacat a la dona i li ha provocat greus ferides en la cara i en el cap. La víctima que ha perdut molta sang ha hagut de ser ingressada en l’hospital.

 

En arribar la Policia al lloc dels fets, els agents han trobat diferents botelles trencades i trossos de vidre per terra. Segons pareix, la dona es va quedar dins del local després de treballar i va advertir de la presència d’un intrús. 

 

Fonts del veïnat han explicat al citat mitjà que la ferida va enfrontar-se amb el sospitós. L’agressor va agarrar unes quantes botelles i li va pegar.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.