Detenen a un home per agredir a la propietària d’un quiosc en Alzira

 

En la matinada d’este dimecres, 4 de novembre, un home procedent de la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut detingut com a presumpte autor d’una brutal agressió a una de les propietàries del quiosc de la Plaça Major, el més antic de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el sospitós ha atacat a la dona i li ha provocat greus ferides en la cara i en el cap. La víctima que ha perdut molta sang ha hagut de ser ingressada en l’hospital.

 

En arribar la Policia al lloc dels fets, els agents han trobat diferents botelles trencades i trossos de vidre per terra. Segons pareix, la dona es va quedar dins del local després de treballar i va advertir de la presència d’un intrús. 

 

Fonts del veïnat han explicat al citat mitjà que la ferida va enfrontar-se amb el sospitós. L’agressor va agarrar unes quantes botelles i li va pegar.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.