Detingut per cultivar bolets al·lucinògens i traficar amb elles a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha dut a terme una actuació a Torrevieja per un suposat conflicte familiar, que s’ha saldat amb la desarticulació d’un punt de venda de droga i la intervenció d’un mini cultiu de bolets al·lucinògens en un habitatge del municipi. A més, s’ha detingut a un dels habitants com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Les actuacions es van iniciar quan la Guàrdia Civil va rebre un avís per un suposat conflicte familiar en un habitatge de Torrevieja. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, qui va procedir a la identificació dels seus habitants, tractant-se d’una parella, un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola.

Durant la identificació de les parts, i després d’obtindre nova informació, els agents van arribar a la conclusió que l’home identificat es dedicava a la venda de drogues i que a l’interior de l’habitatge ocultava diverses substàncies estupefaents.

Una vegada confirmats aquests extrems els agents van realitzar un registre del domicili, confiscant en el seu interior: 12 grams de marihuana, 35 grams de bolets al·lucinògens, 400 grams d’haixix, 18 grams de metamfetamines, 128 grams de substància “de tall” utilitzat per a adulterar la droga, més de 800 pastilles farmacèutiques d’opiacis de diferents marques sense portar la corresponent prescripció facultativa necessària, una planta de marihuana que estava prepara per al seu assecament, utensilis per al pesatge i cort de la substància, 500 euros fraccionats en diversos bitllets de divers valor i una arma tipus regirar d’aire comprimit.

El curiós de l’actuació és que els agents es van trobar amb un mini hivernacle casolà que estava sent destinat al cultiu il·lícit de bolets al·lucinògens.

Davant tals evidències, els agents van procedir a la detenció de l’home per un suposat delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El detingut amb antecedents policials per fets similars, ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció de Torrevieja, qui ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.