Detingut per cultivar bolets al·lucinògens i traficar amb elles a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha dut a terme una actuació a Torrevieja per un suposat conflicte familiar, que s’ha saldat amb la desarticulació d’un punt de venda de droga i la intervenció d’un mini cultiu de bolets al·lucinògens en un habitatge del municipi. A més, s’ha detingut a un dels habitants com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Les actuacions es van iniciar quan la Guàrdia Civil va rebre un avís per un suposat conflicte familiar en un habitatge de Torrevieja. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, qui va procedir a la identificació dels seus habitants, tractant-se d’una parella, un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola.

Durant la identificació de les parts, i després d’obtindre nova informació, els agents van arribar a la conclusió que l’home identificat es dedicava a la venda de drogues i que a l’interior de l’habitatge ocultava diverses substàncies estupefaents.

Una vegada confirmats aquests extrems els agents van realitzar un registre del domicili, confiscant en el seu interior: 12 grams de marihuana, 35 grams de bolets al·lucinògens, 400 grams d’haixix, 18 grams de metamfetamines, 128 grams de substància “de tall” utilitzat per a adulterar la droga, més de 800 pastilles farmacèutiques d’opiacis de diferents marques sense portar la corresponent prescripció facultativa necessària, una planta de marihuana que estava prepara per al seu assecament, utensilis per al pesatge i cort de la substància, 500 euros fraccionats en diversos bitllets de divers valor i una arma tipus regirar d’aire comprimit.

El curiós de l’actuació és que els agents es van trobar amb un mini hivernacle casolà que estava sent destinat al cultiu il·lícit de bolets al·lucinògens.

Davant tals evidències, els agents van procedir a la detenció de l’home per un suposat delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El detingut amb antecedents policials per fets similars, ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció de Torrevieja, qui ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.