Detingut per cultivar bolets al·lucinògens i traficar amb elles a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha dut a terme una actuació a Torrevieja per un suposat conflicte familiar, que s’ha saldat amb la desarticulació d’un punt de venda de droga i la intervenció d’un mini cultiu de bolets al·lucinògens en un habitatge del municipi. A més, s’ha detingut a un dels habitants com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Les actuacions es van iniciar quan la Guàrdia Civil va rebre un avís per un suposat conflicte familiar en un habitatge de Torrevieja. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, qui va procedir a la identificació dels seus habitants, tractant-se d’una parella, un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola.

Durant la identificació de les parts, i després d’obtindre nova informació, els agents van arribar a la conclusió que l’home identificat es dedicava a la venda de drogues i que a l’interior de l’habitatge ocultava diverses substàncies estupefaents.

Una vegada confirmats aquests extrems els agents van realitzar un registre del domicili, confiscant en el seu interior: 12 grams de marihuana, 35 grams de bolets al·lucinògens, 400 grams d’haixix, 18 grams de metamfetamines, 128 grams de substància “de tall” utilitzat per a adulterar la droga, més de 800 pastilles farmacèutiques d’opiacis de diferents marques sense portar la corresponent prescripció facultativa necessària, una planta de marihuana que estava prepara per al seu assecament, utensilis per al pesatge i cort de la substància, 500 euros fraccionats en diversos bitllets de divers valor i una arma tipus regirar d’aire comprimit.

El curiós de l’actuació és que els agents es van trobar amb un mini hivernacle casolà que estava sent destinat al cultiu il·lícit de bolets al·lucinògens.

Davant tals evidències, els agents van procedir a la detenció de l’home per un suposat delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El detingut amb antecedents policials per fets similars, ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció de Torrevieja, qui ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Anuncios

Últimes notícies

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.