7.4 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Detingut en el port de Dénia per intentar traslladar fins a Palma un total de 40 quilos d’haixix

 

La Guàrdia Civil ha detingut en el port de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a un passatger, espanyol de 40 anys, que portava 40 quilos d’haixix en el maleter del seu cotxe.

 

Esta vesprada de diumenge, els agents de l’Àrea Fiscal de la Guàrdia Civil de Dénia han confiscat 40 quilos de pol·len d’haixix a un home que estava a punt d’embarcar, amb el seu cotxe, en el vaixell que va des de Dénia
fins a Palma, la capital de les Illes Balears.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Esta confiscació ha sigut conseqüència d’una de les inspeccions rutinàries que el Servici Fiscal de la Guàrdia Civil sol fer als passatgers del ferri. Ha sigut quan s’ha revisat el maleter del cotxe quan els agents han descobert una quantitat considerable de paquets rectangulars envasats al buit que contenien haixix. 

 

L’home ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues i està previst que passe a disposició judicial. La droga, que probablement estava destinada a ser venuda, hauria conseguit un valor de més de 67.000 euros en el mercat il·legal.

Últimes notícies

La neu manté 15 carreteres afectades, inclosa l’A-3 a Conca i València

El temporal de neu manté afectades unes 15 carreteres i obliga a extremar la precaució en l'A-3 en trams de Conca i València. La DGT advertix de possibles complicacions en una vesprada de major mobilitat per la vespra de Reis.

Pedro Martínez avisa d’una setmana de màxima exigència per al València Basket

El tècnic va qualificar com una de les més dures del curs la seqüència Estrella Roja, Mònaco i Unicaja. Va reclamar descans, rotació i aprofitar el poc entrenament.

Sanitat aconsella abrigar-se per capes i apagar estufes a la nit davant els dies més freds

Sanitat recomana abrigar-se per capes, protegir cap, mans i peus i apagar estufes a la nit per a previndre problemes de salut per les baixes temperatures. També demana ventilar, hidratar-se, evitar l'alcohol i seguir les alertes, amb èmfasi en la vacunació antigripal

Acaçar i assetjar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana explica les diferències entre estes dos paraules i com emprar-les correctament

La Associació per la Coeducació denúncia que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere a les aules

La Associació per la Coeducació ha advertit que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere i reduïx la coeducació a un paper testimonial. També ha alertat de la falta de recursos i de l'ús indiscriminat de la mediació en contextos de desigualtat.

La Fundació Broseta entregarà el 15 el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado

La Fundació Manuel Broseta entregarà el 15 de gener el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado en el Palau de la Generalitat. L'organització confia en la presència de González, pendent de la situació a Veneçuela.

La Comunitat Valenciana va registrar la segona major caiguda de l’atur en 2025 i va sumar 80.612 afiliats

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 25.560 aturats menys (-8,10%) i 80.612 afiliats més, segon millor dada per comunitats. L'atur també va baixar al desembre.

El Consell celebra la caiguda de l’atur en 2025 i CEV i sindicats reclamen estabilitat i ocupació de qualitat

L'atur registrat va baixar en 25.560 persones en 2025 (-8,10%) i l'afiliació va sumar 80.612 fins a 2.265.284 ocupats. El Consell ho valora i CEV i sindicats demanen estabilitat i qualitat laboral.