11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Forta baralla en un bar d’Alacant que tenia el doble de persones permeses en la terrassa

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Els fets s’han produït en una terrassa del barri de Sant Antoni | EP

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut este dimarts a un home de 43 anys, en un bar, per un presumpte delicte de desobediència i resistència greu a l’autoritat. L’enfrontament ha suposat la clausura de la terrassa del local, situat en el barri de Sant Antoni de la ciutat, per superar l’aforament màxim establit en la seua llicència i tindre el doble de les persones permeses.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fets s’han produït sobre les 19.30 hores quan els agents han sol·licitat la documentació al responsable d’un local en el que hi havia més del doble dels clients permesos i, a demés, no estaven respectant les mesures de seguretat.

 

En este moment, un dels clients s’ha encarat als policies, sense mantindre les distàncies i amb actitud desafiadora. Després de demanar-li la documentació, l’home li l’ha llevat de les mans a un dels policies i ha eixit corrent. Finalment, ha sigut detingut en intentar entrar en un portal d’un edifici. 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.