17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut a Elx per presumptament maltractar a la seua filla de tres anys

 

La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música a un volum molt alt passada la mitjanit.

Segons han explicat fonts policials, els fets van ocórrer diumenge passat 22 d’agost a Elx. Pel que sembla, quan els agents van arribar a la porta del detingut, aquest els va llançar la seua documentació personal. A la meitat de la intervenció, es va aproximar a la porta la seua filla, i ell la va agafar del coll amb una reacció nerviosa i violenta, llançant-la a un sofà pròxim, cridant als agents que “no se l’anaven a emportar”.

Va ser llavors quan la Policia va procedir a reduir i detindre a l’home, qui va mostrar resistència contra l’autoritat i va ocasionar lesions als agents, els qui van sol·licitar suport a altres unitats. El detingut va tractar d’agarrar de nou a la menor posant en risc la seua integritat física, però finalment va ser separat d’ella i emmanillat.

Immediatament, els agents van contactar amb la mare de la xiqueta, qui va acudir al domicili del detingut i es va fer càrrec de la menor d’edat. Després de ser informada del que havia succeït, aquesta no va poder donar cap explicació sobre la reacció del seu marit. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.