Detingut a Elx per presumptament maltractar a la seua filla de tres anys

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música […]

 

La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música a un volum molt alt passada la mitjanit.

Segons han explicat fonts policials, els fets van ocórrer diumenge passat 22 d’agost a Elx. Pel que sembla, quan els agents van arribar a la porta del detingut, aquest els va llançar la seua documentació personal. A la meitat de la intervenció, es va aproximar a la porta la seua filla, i ell la va agafar del coll amb una reacció nerviosa i violenta, llançant-la a un sofà pròxim, cridant als agents que «no se l’anaven a emportar».

Va ser llavors quan la Policia va procedir a reduir i detindre a l’home, qui va mostrar resistència contra l’autoritat i va ocasionar lesions als agents, els qui van sol·licitar suport a altres unitats. El detingut va tractar d’agarrar de nou a la menor posant en risc la seua integritat física, però finalment va ser separat d’ella i emmanillat.

Immediatament, els agents van contactar amb la mare de la xiqueta, qui va acudir al domicili del detingut i es va fer càrrec de la menor d’edat. Després de ser informada del que havia succeït, aquesta no va poder donar cap explicació sobre la reacció del seu marit. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Hércules B-Vall de Uxó, el partit més destacat de la jornada en Tercera

Hércules B i Vall de Uxó, quart i tercer classificats, protagonitzen el duel principal de la huitena jornada del grup VI. La jornada arriba després dels ajornaments per les alertes meteorològiques.

La Mitja Marató de València esquivarà la pluja, però patirà calor i ponent

La prova d’este diumenge evitarà la pluja, però tindrà temperatures superiors als 20 graus des de les 10. També es preveu vent de ponent, amb ratxes de fins a 20 km/h.

Arxiven la denúncia del PSPV per les tanques de Pérez Llorca

La Junta Electoral ha arxivat la denúncia del PSPV-PSOE contra les tanques del PP amb la imatge de Juanfran Pérez Llorca. Gerardo Camps ha afirmat que els cartells s’instal·laren abans de la convocatòria electoral i ja s’han retirat.

Kwizera aspira a guanyar a València i a batre el rècord europeu

Rodrigue Kwizera arriba a la Mitja Marató de València amb opcions de guanyar, batre el rècord d’Espanya i superar la plusmarca europea. La prova reunirà més de 26.500 corredors.

El Constitucional dona via lliure al futur de les cases de Babilònia

José Luis Sáez ha celebrat la decisió del Tribunal Constitucional contra la llei valenciana que buscava protegir les cases de la platja de Babilònia. Els veïns, en canvi, han anunciat que continuaran lluitant per mantindre-les.

David Ferrer anunciarà dilluns l’equip espanyol per a Bolonya

David Ferrer donarà a conéixer dilluns els convocats d’Espanya per a la Final 8 de la Copa Davis, del 24 al 29 de novembre. Serà la seua última llista com a capità.

La Comunitat Valenciana supera la media estatal en calidad de vida

La Comunitat Valenciana ha arribat als 102,74 punts en l’Indicador Multidimensional de Qualitat de Vida de 2025. Se situa per damunt de la mitjana estatal i és una de les autonomies que més ha avançat.

33.350 valencians esperen atenció del sistema de dependència

33.350 persones de la Comunitat Valenciana continuen en la llista d’espera de dependència. A Espanya, el temps mitjà és de 314 dies, molt per damunt del màxim legal de 180.