Detingut a Elx per presumptament maltractar a la seua filla de tres anys

 

La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música a un volum molt alt passada la mitjanit.

Segons han explicat fonts policials, els fets van ocórrer diumenge passat 22 d’agost a Elx. Pel que sembla, quan els agents van arribar a la porta del detingut, aquest els va llançar la seua documentació personal. A la meitat de la intervenció, es va aproximar a la porta la seua filla, i ell la va agafar del coll amb una reacció nerviosa i violenta, llançant-la a un sofà pròxim, cridant als agents que «no se l’anaven a emportar».

Va ser llavors quan la Policia va procedir a reduir i detindre a l’home, qui va mostrar resistència contra l’autoritat i va ocasionar lesions als agents, els qui van sol·licitar suport a altres unitats. El detingut va tractar d’agarrar de nou a la menor posant en risc la seua integritat física, però finalment va ser separat d’ella i emmanillat.

Immediatament, els agents van contactar amb la mare de la xiqueta, qui va acudir al domicili del detingut i es va fer càrrec de la menor d’edat. Després de ser informada del que havia succeït, aquesta no va poder donar cap explicació sobre la reacció del seu marit. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.