2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut per furtar un cotxe en Vilamarxant i saltar-se un control policial en València

Control de la Policia Local de València durant l'estat d'alarma

El lladre s’ha saltat un control policial | Policia Local de València

 

Un home, de 56 anys, ha sigut detingut este dissabte després de, presumptament, robar un cotxe en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), conduir fins a València, saltar-se un control policial en l’entrada de la ciutat i conduir de manera temerària fins a acabar xocant amb una mitjana a l’entrada del túnel entre Peset Aleixandre i Primat Reig.

 

Segons han informat fonts de la Policia Nacional, el succés s’ha produït este dissabte sobre les 9.15 hores, quan l’ara detingut ha passat per un control de seguretat en l’avinguda de les Corts Valencianes en el marc de les restriccions per l’estat d’alarma.

 

L’home ha reduït la marxa, però no s’ha detingut, i un agent ha hagut d’esquivar-lo per a evitar que li atropellara. Després d’això, ha començat a conduir temeràriament pels carrers de València seguit per diferents cotxes de policia, s’ha saltat semàfors en la rotonda de Pius XII amb General Avilés i ha continuat fins al túnel, a on s’ha xocat amb la mitjana, ha baixat del cotxe i ha intentat fugir a peu.

 

Diferents agents li han detingut en eixe mateix moment. Una volta arrestat, els agents han pogut saber que el conductor havia robat el vehicle en Vilamarxant eixe matí. Segons les mateixes fonts, l’amo havia baixat a comprar en un forn i s’havia deixat el cotxe encés i les claus posades, moment en què este home ha aprofitat per a furtar-li’l.

 

Al detingut, amb numerosos antecedents policials, se l’acusa dels delictes de furt de vehicle, resistència a l’autoritat i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.