12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut per furtar un cotxe en Vilamarxant i saltar-se un control policial en València

Control de la Policia Local de València durant l'estat d'alarma

El lladre s’ha saltat un control policial | Policia Local de València

 

Un home, de 56 anys, ha sigut detingut este dissabte després de, presumptament, robar un cotxe en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), conduir fins a València, saltar-se un control policial en l’entrada de la ciutat i conduir de manera temerària fins a acabar xocant amb una mitjana a l’entrada del túnel entre Peset Aleixandre i Primat Reig.

 

Segons han informat fonts de la Policia Nacional, el succés s’ha produït este dissabte sobre les 9.15 hores, quan l’ara detingut ha passat per un control de seguretat en l’avinguda de les Corts Valencianes en el marc de les restriccions per l’estat d’alarma.

 

L’home ha reduït la marxa, però no s’ha detingut, i un agent ha hagut d’esquivar-lo per a evitar que li atropellara. Després d’això, ha començat a conduir temeràriament pels carrers de València seguit per diferents cotxes de policia, s’ha saltat semàfors en la rotonda de Pius XII amb General Avilés i ha continuat fins al túnel, a on s’ha xocat amb la mitjana, ha baixat del cotxe i ha intentat fugir a peu.

 

Diferents agents li han detingut en eixe mateix moment. Una volta arrestat, els agents han pogut saber que el conductor havia robat el vehicle en Vilamarxant eixe matí. Segons les mateixes fonts, l’amo havia baixat a comprar en un forn i s’havia deixat el cotxe encés i les claus posades, moment en què este home ha aprofitat per a furtar-li’l.

 

Al detingut, amb numerosos antecedents policials, se l’acusa dels delictes de furt de vehicle, resistència a l’autoritat i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.