7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Detingut per furtar un cotxe en Vilamarxant i saltar-se un control policial en València

Control de la Policia Local de València durant l'estat d'alarma

El lladre s’ha saltat un control policial | Policia Local de València

 

Un home, de 56 anys, ha sigut detingut este dissabte després de, presumptament, robar un cotxe en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), conduir fins a València, saltar-se un control policial en l’entrada de la ciutat i conduir de manera temerària fins a acabar xocant amb una mitjana a l’entrada del túnel entre Peset Aleixandre i Primat Reig.

 

Segons han informat fonts de la Policia Nacional, el succés s’ha produït este dissabte sobre les 9.15 hores, quan l’ara detingut ha passat per un control de seguretat en l’avinguda de les Corts Valencianes en el marc de les restriccions per l’estat d’alarma.

 

L’home ha reduït la marxa, però no s’ha detingut, i un agent ha hagut d’esquivar-lo per a evitar que li atropellara. Després d’això, ha començat a conduir temeràriament pels carrers de València seguit per diferents cotxes de policia, s’ha saltat semàfors en la rotonda de Pius XII amb General Avilés i ha continuat fins al túnel, a on s’ha xocat amb la mitjana, ha baixat del cotxe i ha intentat fugir a peu.

 

Diferents agents li han detingut en eixe mateix moment. Una volta arrestat, els agents han pogut saber que el conductor havia robat el vehicle en Vilamarxant eixe matí. Segons les mateixes fonts, l’amo havia baixat a comprar en un forn i s’havia deixat el cotxe encés i les claus posades, moment en què este home ha aprofitat per a furtar-li’l.

 

Al detingut, amb numerosos antecedents policials, se l’acusa dels delictes de furt de vehicle, resistència a l’autoritat i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.