Detingut per furtar un cotxe en Vilamarxant i saltar-se un control policial en València

Control de la Policia Local de València durant l'estat d'alarma

El lladre s’ha saltat un control policial | Policia Local de València

 

Un home, de 56 anys, ha sigut detingut este dissabte després de, presumptament, robar un cotxe en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), conduir fins a València, saltar-se un control policial en l’entrada de la ciutat i conduir de manera temerària fins a acabar xocant amb una mitjana a l’entrada del túnel entre Peset Aleixandre i Primat Reig.

 

Segons han informat fonts de la Policia Nacional, el succés s’ha produït este dissabte sobre les 9.15 hores, quan l’ara detingut ha passat per un control de seguretat en l’avinguda de les Corts Valencianes en el marc de les restriccions per l’estat d’alarma.

 

L’home ha reduït la marxa, però no s’ha detingut, i un agent ha hagut d’esquivar-lo per a evitar que li atropellara. Després d’això, ha començat a conduir temeràriament pels carrers de València seguit per diferents cotxes de policia, s’ha saltat semàfors en la rotonda de Pius XII amb General Avilés i ha continuat fins al túnel, a on s’ha xocat amb la mitjana, ha baixat del cotxe i ha intentat fugir a peu.

 

Diferents agents li han detingut en eixe mateix moment. Una volta arrestat, els agents han pogut saber que el conductor havia robat el vehicle en Vilamarxant eixe matí. Segons les mateixes fonts, l’amo havia baixat a comprar en un forn i s’havia deixat el cotxe encés i les claus posades, moment en què este home ha aprofitat per a furtar-li’l.

 

Al detingut, amb numerosos antecedents policials, se l’acusa dels delictes de furt de vehicle, resistència a l’autoritat i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.