Detingut per furtar un cotxe en Vilamarxant i saltar-se un control policial en València

Control de la Policia Local de València durant l'estat d'alarma

El lladre s’ha saltat un control policial | Policia Local de València

 

Un home, de 56 anys, ha sigut detingut este dissabte després de, presumptament, robar un cotxe en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), conduir fins a València, saltar-se un control policial en l’entrada de la ciutat i conduir de manera temerària fins a acabar xocant amb una mitjana a l’entrada del túnel entre Peset Aleixandre i Primat Reig.

 

Segons han informat fonts de la Policia Nacional, el succés s’ha produït este dissabte sobre les 9.15 hores, quan l’ara detingut ha passat per un control de seguretat en l’avinguda de les Corts Valencianes en el marc de les restriccions per l’estat d’alarma.

 

L’home ha reduït la marxa, però no s’ha detingut, i un agent ha hagut d’esquivar-lo per a evitar que li atropellara. Després d’això, ha començat a conduir temeràriament pels carrers de València seguit per diferents cotxes de policia, s’ha saltat semàfors en la rotonda de Pius XII amb General Avilés i ha continuat fins al túnel, a on s’ha xocat amb la mitjana, ha baixat del cotxe i ha intentat fugir a peu.

 

Diferents agents li han detingut en eixe mateix moment. Una volta arrestat, els agents han pogut saber que el conductor havia robat el vehicle en Vilamarxant eixe matí. Segons les mateixes fonts, l’amo havia baixat a comprar en un forn i s’havia deixat el cotxe encés i les claus posades, moment en què este home ha aprofitat per a furtar-li’l.

 

Al detingut, amb numerosos antecedents policials, se l’acusa dels delictes de furt de vehicle, resistència a l’autoritat i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.