Detingut a Gandia per agredir ebri a la seua parella embarassada i perseguir-la en cotxe

 

Aquest passat cap de setmana era detingut a Gandia, a la comarca de la Safor, un home, després d’amenaçar i maltractar a la seua parella, embarassada de poques setmanes. La xica va ser protegida durant el transcurs dels fets per unes amigues, que estaven amb ella.

 

Els fets van ocórrer en la zona del Grau de Gandia, quan la víctima, la seua parella i unes amigues estaven en un establiment prenent unes begudes. Segons sembla, es va iniciar una discussió entre la parella, en la qual l’home, de 36 anys, hauria insultat i sacsat a la dona, que va decidir abandonar el lloc amb les amigues, cosa que no li hauria semblat bé al presumpte agressor.

 

Aleshores, l’home es va dirigir al seu vehicle, un BMW, i va acudir on estava la dona i les amigues a gran velocitat, moment en el qual quasi atropella a la seua parella embarassada. La xica va decidir refugiar-se en el vehicle d’una de les amigues, i aleshores el seu company sentimental va baixar del seu turisme i va començar a pegar punyades al cotxe de l’amiga, per a fer que la seua parella baixara.

 

L’amiga va decidir arrancar el cotxe i abandonar el lloc. A partir d’ací, el presumpte agressor va començar a perseguir-les en cotxe per diversos carrers de la platja de Gandia, tancant-los el pas, i obligant a l’amiga de la víctima a fer diverses maniobres per a no xocar amb ell.

 

Una vegada es van allunyar d’ell, es van dirigir a la Policia Local de Gandia. Després d’exposar els fets, la dona embarassada va ser acompanyada a l’Hospital Francesc de Borja de la ciutat.

 

Mentrestant, es va posar en marxa un dispositiu de recerca de l’home, a través de buscar el seu vehicle. Finalment el van trobar aparcat en un carrer de la zona del Grau i el van detindre per un presumpte delicte de maltractament.

 

A més, també se li va realitzar un control d’alcoholèmia que va donar positiu, motiu pel qual també va ser denunciat pel seu estat d’embriaguesa al volant.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU