22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut a Gandia per agredir ebri a la seua parella embarassada i perseguir-la en cotxe

 

Aquest passat cap de setmana era detingut a Gandia, a la comarca de la Safor, un home, després d’amenaçar i maltractar a la seua parella, embarassada de poques setmanes. La xica va ser protegida durant el transcurs dels fets per unes amigues, que estaven amb ella.

 

Els fets van ocórrer en la zona del Grau de Gandia, quan la víctima, la seua parella i unes amigues estaven en un establiment prenent unes begudes. Segons sembla, es va iniciar una discussió entre la parella, en la qual l’home, de 36 anys, hauria insultat i sacsat a la dona, que va decidir abandonar el lloc amb les amigues, cosa que no li hauria semblat bé al presumpte agressor.

 

Aleshores, l’home es va dirigir al seu vehicle, un BMW, i va acudir on estava la dona i les amigues a gran velocitat, moment en el qual quasi atropella a la seua parella embarassada. La xica va decidir refugiar-se en el vehicle d’una de les amigues, i aleshores el seu company sentimental va baixar del seu turisme i va començar a pegar punyades al cotxe de l’amiga, per a fer que la seua parella baixara.

 

L’amiga va decidir arrancar el cotxe i abandonar el lloc. A partir d’ací, el presumpte agressor va començar a perseguir-les en cotxe per diversos carrers de la platja de Gandia, tancant-los el pas, i obligant a l’amiga de la víctima a fer diverses maniobres per a no xocar amb ell.

 

Una vegada es van allunyar d’ell, es van dirigir a la Policia Local de Gandia. Després d’exposar els fets, la dona embarassada va ser acompanyada a l’Hospital Francesc de Borja de la ciutat.

 

Mentrestant, es va posar en marxa un dispositiu de recerca de l’home, a través de buscar el seu vehicle. Finalment el van trobar aparcat en un carrer de la zona del Grau i el van detindre per un presumpte delicte de maltractament.

 

A més, també se li va realitzar un control d’alcoholèmia que va donar positiu, motiu pel qual també va ser denunciat pel seu estat d’embriaguesa al volant.

Últimes notícies

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.