11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut a Gandia per agredir ebri a la seua parella embarassada i perseguir-la en cotxe

 

Aquest passat cap de setmana era detingut a Gandia, a la comarca de la Safor, un home, després d’amenaçar i maltractar a la seua parella, embarassada de poques setmanes. La xica va ser protegida durant el transcurs dels fets per unes amigues, que estaven amb ella.

 

Els fets van ocórrer en la zona del Grau de Gandia, quan la víctima, la seua parella i unes amigues estaven en un establiment prenent unes begudes. Segons sembla, es va iniciar una discussió entre la parella, en la qual l’home, de 36 anys, hauria insultat i sacsat a la dona, que va decidir abandonar el lloc amb les amigues, cosa que no li hauria semblat bé al presumpte agressor.

 

Aleshores, l’home es va dirigir al seu vehicle, un BMW, i va acudir on estava la dona i les amigues a gran velocitat, moment en el qual quasi atropella a la seua parella embarassada. La xica va decidir refugiar-se en el vehicle d’una de les amigues, i aleshores el seu company sentimental va baixar del seu turisme i va començar a pegar punyades al cotxe de l’amiga, per a fer que la seua parella baixara.

 

L’amiga va decidir arrancar el cotxe i abandonar el lloc. A partir d’ací, el presumpte agressor va començar a perseguir-les en cotxe per diversos carrers de la platja de Gandia, tancant-los el pas, i obligant a l’amiga de la víctima a fer diverses maniobres per a no xocar amb ell.

 

Una vegada es van allunyar d’ell, es van dirigir a la Policia Local de Gandia. Després d’exposar els fets, la dona embarassada va ser acompanyada a l’Hospital Francesc de Borja de la ciutat.

 

Mentrestant, es va posar en marxa un dispositiu de recerca de l’home, a través de buscar el seu vehicle. Finalment el van trobar aparcat en un carrer de la zona del Grau i el van detindre per un presumpte delicte de maltractament.

 

A més, també se li va realitzar un control d’alcoholèmia que va donar positiu, motiu pel qual també va ser denunciat pel seu estat d’embriaguesa al volant.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.