Detingut a Gandia per agredir ebri a la seua parella embarassada i perseguir-la en cotxe

 

Aquest passat cap de setmana era detingut a Gandia, a la comarca de la Safor, un home, després d’amenaçar i maltractar a la seua parella, embarassada de poques setmanes. La xica va ser protegida durant el transcurs dels fets per unes amigues, que estaven amb ella.

 

Els fets van ocórrer en la zona del Grau de Gandia, quan la víctima, la seua parella i unes amigues estaven en un establiment prenent unes begudes. Segons sembla, es va iniciar una discussió entre la parella, en la qual l’home, de 36 anys, hauria insultat i sacsat a la dona, que va decidir abandonar el lloc amb les amigues, cosa que no li hauria semblat bé al presumpte agressor.

 

Aleshores, l’home es va dirigir al seu vehicle, un BMW, i va acudir on estava la dona i les amigues a gran velocitat, moment en el qual quasi atropella a la seua parella embarassada. La xica va decidir refugiar-se en el vehicle d’una de les amigues, i aleshores el seu company sentimental va baixar del seu turisme i va començar a pegar punyades al cotxe de l’amiga, per a fer que la seua parella baixara.

 

L’amiga va decidir arrancar el cotxe i abandonar el lloc. A partir d’ací, el presumpte agressor va començar a perseguir-les en cotxe per diversos carrers de la platja de Gandia, tancant-los el pas, i obligant a l’amiga de la víctima a fer diverses maniobres per a no xocar amb ell.

 

Una vegada es van allunyar d’ell, es van dirigir a la Policia Local de Gandia. Després d’exposar els fets, la dona embarassada va ser acompanyada a l’Hospital Francesc de Borja de la ciutat.

 

Mentrestant, es va posar en marxa un dispositiu de recerca de l’home, a través de buscar el seu vehicle. Finalment el van trobar aparcat en un carrer de la zona del Grau i el van detindre per un presumpte delicte de maltractament.

 

A més, també se li va realitzar un control d’alcoholèmia que va donar positiu, motiu pel qual també va ser denunciat pel seu estat d’embriaguesa al volant.

Últimes notícies

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.