Detingut a Gandia per agredir ebri a la seua parella embarassada i perseguir-la en cotxe

 

Aquest passat cap de setmana era detingut a Gandia, a la comarca de la Safor, un home, després d’amenaçar i maltractar a la seua parella, embarassada de poques setmanes. La xica va ser protegida durant el transcurs dels fets per unes amigues, que estaven amb ella.

 

Els fets van ocórrer en la zona del Grau de Gandia, quan la víctima, la seua parella i unes amigues estaven en un establiment prenent unes begudes. Segons sembla, es va iniciar una discussió entre la parella, en la qual l’home, de 36 anys, hauria insultat i sacsat a la dona, que va decidir abandonar el lloc amb les amigues, cosa que no li hauria semblat bé al presumpte agressor.

 

Aleshores, l’home es va dirigir al seu vehicle, un BMW, i va acudir on estava la dona i les amigues a gran velocitat, moment en el qual quasi atropella a la seua parella embarassada. La xica va decidir refugiar-se en el vehicle d’una de les amigues, i aleshores el seu company sentimental va baixar del seu turisme i va començar a pegar punyades al cotxe de l’amiga, per a fer que la seua parella baixara.

 

L’amiga va decidir arrancar el cotxe i abandonar el lloc. A partir d’ací, el presumpte agressor va començar a perseguir-les en cotxe per diversos carrers de la platja de Gandia, tancant-los el pas, i obligant a l’amiga de la víctima a fer diverses maniobres per a no xocar amb ell.

 

Una vegada es van allunyar d’ell, es van dirigir a la Policia Local de Gandia. Després d’exposar els fets, la dona embarassada va ser acompanyada a l’Hospital Francesc de Borja de la ciutat.

 

Mentrestant, es va posar en marxa un dispositiu de recerca de l’home, a través de buscar el seu vehicle. Finalment el van trobar aparcat en un carrer de la zona del Grau i el van detindre per un presumpte delicte de maltractament.

 

A més, també se li va realitzar un control d’alcoholèmia que va donar positiu, motiu pel qual també va ser denunciat pel seu estat d’embriaguesa al volant.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.