Detingut per gravar a les jugadores del Club Handbol Nules des d’una finestra del poliesportiu

La Guardia Civil ha detingut a Nules a un home de 33 anys per, presumptament, gravar amb un telèfon mòbil des d'una finestra dels vestidors del Poliesportiu Municipal de Nules a algunes jugadores del Club Handbol Nules, sent menors d'edat quasi totes elles.

 

Des del club s'iniciaren immediatament els tràmits per a tractar de detindre a esta persona, i després de posar una denúncia, la Guardia Civil va aconseguir identificar i detindre al presumpte autor dels fets ràpidament.

 

El club, davant la gravetat dels fets i la repercussió que estan tenint als mitjans de comunicació, ha fet el següent comunicat:

#COMUNICADOOFICIAL

  

#ESTAMOSCONVOSOTRAS

 

Ante la aparición en prensa de una noticia relacionada con nuestras jugadoras, y con tal de evitar rumorologías y bulos, desde el club queremos aclarar los hechos ocurridos y mostrar nuestro total apoyo moral y legal a las jugadoras afectadas.

  

Tal y como se informa en prensa, un individuo grabó con su teléfono móvil a través de una ventana de los vestuarios del Polideportivo Municipal de Nules a algunas de nuestras jugadoras, casi todas ellas menores de edad. Ante la gravedad de los hechos, desde el club iniciamos inmediatamente los trámites legales para interponer una denuncia que rápidamente dio sus frutos, ya que la Guardia Civil identificó y detuvo al presunto autor de los hechos, un vecino de Nules, de 33 años de edad. 

  

Desde el altavoz que nos brindan las redes sociales queremos agradecer la gran labor realizada por las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad, y esperamos que la justicia sea igual de rápida e implacable contra el autor de los hechos. 

  

El Club Handbol Nules está comprometido con la lucha por la igualdad y por los derechos de las mujeres. Prueba de ello es que el Club cuenta actualmente con cerca de 90 fichas federadas, de las que aproximadamente la mitad pertenecen a féminas, muestra de la apuesta del club por potenciar el deporte femenino en la localidad y su entorno.

 

La Junta Directiva

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.