Detingut per gravar a les jugadores del Club Handbol Nules des d’una finestra del poliesportiu

La Guardia Civil ha detingut a Nules a un home de 33 anys per, presumptament, gravar amb un telèfon mòbil des d'una finestra dels vestidors del Poliesportiu Municipal de Nules a algunes jugadores del Club Handbol Nules, sent menors d'edat quasi totes elles.

 

Des del club s'iniciaren immediatament els tràmits per a tractar de detindre a esta persona, i després de posar una denúncia, la Guardia Civil va aconseguir identificar i detindre al presumpte autor dels fets ràpidament.

Anuncios

 

El club, davant la gravetat dels fets i la repercussió que estan tenint als mitjans de comunicació, ha fet el següent comunicat:

#COMUNICADOOFICIAL

  

#ESTAMOSCONVOSOTRAS

 

Ante la aparición en prensa de una noticia relacionada con nuestras jugadoras, y con tal de evitar rumorologías y bulos, desde el club queremos aclarar los hechos ocurridos y mostrar nuestro total apoyo moral y legal a las jugadoras afectadas.

  

Tal y como se informa en prensa, un individuo grabó con su teléfono móvil a través de una ventana de los vestuarios del Polideportivo Municipal de Nules a algunas de nuestras jugadoras, casi todas ellas menores de edad. Ante la gravedad de los hechos, desde el club iniciamos inmediatamente los trámites legales para interponer una denuncia que rápidamente dio sus frutos, ya que la Guardia Civil identificó y detuvo al presunto autor de los hechos, un vecino de Nules, de 33 años de edad. 

  

Desde el altavoz que nos brindan las redes sociales queremos agradecer la gran labor realizada por las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad, y esperamos que la justicia sea igual de rápida e implacable contra el autor de los hechos. 

  

El Club Handbol Nules está comprometido con la lucha por la igualdad y por los derechos de las mujeres. Prueba de ello es que el Club cuenta actualmente con cerca de 90 fichas federadas, de las que aproximadamente la mitad pertenecen a féminas, muestra de la apuesta del club por potenciar el deporte femenino en la localidad y su entorno.

 

La Junta Directiva

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.