Detingut per gravar a les jugadores del Club Handbol Nules des d’una finestra del poliesportiu

La Guardia Civil ha detingut a Nules a un home de 33 anys per, presumptament, gravar amb un telèfon mòbil des d'una finestra dels vestidors del Poliesportiu Municipal de Nules a algunes jugadores del Club Handbol Nules, sent menors d'edat quasi totes elles.

 

Des del club s'iniciaren immediatament els tràmits per a tractar de detindre a esta persona, i després de posar una denúncia, la Guardia Civil va aconseguir identificar i detindre al presumpte autor dels fets ràpidament.

 

El club, davant la gravetat dels fets i la repercussió que estan tenint als mitjans de comunicació, ha fet el següent comunicat:

#COMUNICADOOFICIAL

  

#ESTAMOSCONVOSOTRAS

 

Ante la aparición en prensa de una noticia relacionada con nuestras jugadoras, y con tal de evitar rumorologías y bulos, desde el club queremos aclarar los hechos ocurridos y mostrar nuestro total apoyo moral y legal a las jugadoras afectadas.

  

Tal y como se informa en prensa, un individuo grabó con su teléfono móvil a través de una ventana de los vestuarios del Polideportivo Municipal de Nules a algunas de nuestras jugadoras, casi todas ellas menores de edad. Ante la gravedad de los hechos, desde el club iniciamos inmediatamente los trámites legales para interponer una denuncia que rápidamente dio sus frutos, ya que la Guardia Civil identificó y detuvo al presunto autor de los hechos, un vecino de Nules, de 33 años de edad. 

  

Desde el altavoz que nos brindan las redes sociales queremos agradecer la gran labor realizada por las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad, y esperamos que la justicia sea igual de rápida e implacable contra el autor de los hechos. 

  

El Club Handbol Nules está comprometido con la lucha por la igualdad y por los derechos de las mujeres. Prueba de ello es que el Club cuenta actualmente con cerca de 90 fichas federadas, de las que aproximadamente la mitad pertenecen a féminas, muestra de la apuesta del club por potenciar el deporte femenino en la localidad y su entorno.

 

La Junta Directiva

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.