16.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut per gravar a les jugadores del Club Handbol Nules des d’una finestra del poliesportiu

La Guardia Civil ha detingut a Nules a un home de 33 anys per, presumptament, gravar amb un telèfon mòbil des d'una finestra dels vestidors del Poliesportiu Municipal de Nules a algunes jugadores del Club Handbol Nules, sent menors d'edat quasi totes elles.

 

Des del club s'iniciaren immediatament els tràmits per a tractar de detindre a esta persona, i després de posar una denúncia, la Guardia Civil va aconseguir identificar i detindre al presumpte autor dels fets ràpidament.

 

El club, davant la gravetat dels fets i la repercussió que estan tenint als mitjans de comunicació, ha fet el següent comunicat:

#COMUNICADOOFICIAL

  

#ESTAMOSCONVOSOTRAS

 

Ante la aparición en prensa de una noticia relacionada con nuestras jugadoras, y con tal de evitar rumorologías y bulos, desde el club queremos aclarar los hechos ocurridos y mostrar nuestro total apoyo moral y legal a las jugadoras afectadas.

  

Tal y como se informa en prensa, un individuo grabó con su teléfono móvil a través de una ventana de los vestuarios del Polideportivo Municipal de Nules a algunas de nuestras jugadoras, casi todas ellas menores de edad. Ante la gravedad de los hechos, desde el club iniciamos inmediatamente los trámites legales para interponer una denuncia que rápidamente dio sus frutos, ya que la Guardia Civil identificó y detuvo al presunto autor de los hechos, un vecino de Nules, de 33 años de edad. 

  

Desde el altavoz que nos brindan las redes sociales queremos agradecer la gran labor realizada por las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad, y esperamos que la justicia sea igual de rápida e implacable contra el autor de los hechos. 

  

El Club Handbol Nules está comprometido con la lucha por la igualdad y por los derechos de las mujeres. Prueba de ello es que el Club cuenta actualmente con cerca de 90 fichas federadas, de las que aproximadamente la mitad pertenecen a féminas, muestra de la apuesta del club por potenciar el deporte femenino en la localidad y su entorno.

 

La Junta Directiva

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.