Detingut per gravar a les jugadores del Club Handbol Nules des d’una finestra del poliesportiu

La Guardia Civil ha detingut a Nules a un home de 33 anys per, presumptament, gravar amb un telèfon mòbil des d'una finestra dels vestidors del Poliesportiu Municipal de Nules a algunes jugadores del Club Handbol Nules, sent menors d'edat quasi totes elles.

 

Des del club s'iniciaren immediatament els tràmits per a tractar de detindre a esta persona, i després de posar una denúncia, la Guardia Civil va aconseguir identificar i detindre al presumpte autor dels fets ràpidament.

 

El club, davant la gravetat dels fets i la repercussió que estan tenint als mitjans de comunicació, ha fet el següent comunicat:

#COMUNICADOOFICIAL

  

#ESTAMOSCONVOSOTRAS

 

Ante la aparición en prensa de una noticia relacionada con nuestras jugadoras, y con tal de evitar rumorologías y bulos, desde el club queremos aclarar los hechos ocurridos y mostrar nuestro total apoyo moral y legal a las jugadoras afectadas.

  

Tal y como se informa en prensa, un individuo grabó con su teléfono móvil a través de una ventana de los vestuarios del Polideportivo Municipal de Nules a algunas de nuestras jugadoras, casi todas ellas menores de edad. Ante la gravedad de los hechos, desde el club iniciamos inmediatamente los trámites legales para interponer una denuncia que rápidamente dio sus frutos, ya que la Guardia Civil identificó y detuvo al presunto autor de los hechos, un vecino de Nules, de 33 años de edad. 

  

Desde el altavoz que nos brindan las redes sociales queremos agradecer la gran labor realizada por las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad, y esperamos que la justicia sea igual de rápida e implacable contra el autor de los hechos. 

  

El Club Handbol Nules está comprometido con la lucha por la igualdad y por los derechos de las mujeres. Prueba de ello es que el Club cuenta actualmente con cerca de 90 fichas federadas, de las que aproximadamente la mitad pertenecen a féminas, muestra de la apuesta del club por potenciar el deporte femenino en la localidad y su entorno.

 

La Junta Directiva

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.