Detingut un home per agredir a la seua dona quan li va dir que no conduïsca borratxo en València

 

Esta matinada de dijous, cap a les 03.00 hores, la Policia Local de la ciutat de València ha detingut a un home de 36 anys en el barri d’Aiora per pegar una puntada a la seua dona i tirar-la del cotxe en el que anaven junts després de què ella li diguera que no agarrara el cotxe borratxo.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, tres persones van vore l’agressió i com l’home se n’anava sense ella, pel que ràpidament van decidir avisar a la policia. Junt als testimonis es va quedar la víctima, i una volta van arribar els agents, la dona els va explicar que havia discutit amb el seu home per què no volia que agarrara el cotxe borratxo.

 

A demés, després de fer les corresponents investigacions, el fill de la parella els va dir a la policia que son pare portava un any agredint a sa mare. Davant d’esta situació, la Policia Local ha detingut a l’home per un presumpte delicte de violència de gènere i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.