15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut un home per agredir a la seua dona quan li va dir que no conduïsca borratxo en València

 

Esta matinada de dijous, cap a les 03.00 hores, la Policia Local de la ciutat de València ha detingut a un home de 36 anys en el barri d’Aiora per pegar una puntada a la seua dona i tirar-la del cotxe en el que anaven junts després de què ella li diguera que no agarrara el cotxe borratxo.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, tres persones van vore l’agressió i com l’home se n’anava sense ella, pel que ràpidament van decidir avisar a la policia. Junt als testimonis es va quedar la víctima, i una volta van arribar els agents, la dona els va explicar que havia discutit amb el seu home per què no volia que agarrara el cotxe borratxo.

 

A demés, després de fer les corresponents investigacions, el fill de la parella els va dir a la policia que son pare portava un any agredint a sa mare. Davant d’esta situació, la Policia Local ha detingut a l’home per un presumpte delicte de violència de gènere i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.