Anuncios

Detingut un home per intentar apunyalar la seua dona en València

Un home de 37 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional este mateix dissabte en València per amenaçar i intentar apunyalar la seua parella, una dona de 29 anys en el seu domicili. Els agents han hagut de reduir al presumpte agressor, ja que es mostrava molt violent; la víctima, per altra banda ha resultat ferida amb arraps i contusions lleus. Segons sembla, la seua relació va començar fa sis mesos i no constaven denúncies prèvies per maltractaments, segons han informat fonts policials.

Els fets s'han produït aquest matí quan el 091 ha rebut l'avís de que una dona estava sofrint amenaces i l'estaven intentant apunyalar en la seua vivenda del carrer Rosales de València. Fins al domicili de Benicalap s'han mobilitzat dos patrulles de la Policia. En arribar, efectivament els efectius han escoltat a través de la porta tant crits de la xica, com amenaces de l'agressor. La dona demanava auxili des de dins, per la qual cosa s'han vist obligats a tirar la porta avall degut a la possibilitat que la seua vida estiguera en perill. Una vegada van entrar, van fer la xica fora del pis i els agents van intentar calmar a l'agressor, ja que es trobava molt alterat. L'home no desistia i finalment en un descuit els agents han aconseguit reduir-lo i esposar-lo.

Anuncios

La dona presentava contusions i arraps, però es troba en bon estat de salut. L'agressor a l'intentar apunyalar-la també s'havia fet mal ell, de manera que els dos van ser atesos pel personal sanitari. El detingut, de nacionalitat colombiana, es troba en la presó a l'espera de passar a disposició judicial, segons han informat fonts policials.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios