Detingut un home per intentar apunyalar la seua dona en València

Un home de 37 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional este mateix dissabte en València per amenaçar i intentar apunyalar la seua parella, una dona de 29 anys en el seu domicili. Els agents han hagut de reduir al presumpte agressor, ja que es mostrava molt violent; la víctima, per altra banda ha resultat ferida amb arraps i contusions lleus. Segons sembla, la seua relació va començar fa sis mesos i no constaven denúncies prèvies per maltractaments, segons han informat fonts policials.

Els fets s'han produït aquest matí quan el 091 ha rebut l'avís de que una dona estava sofrint amenaces i l'estaven intentant apunyalar en la seua vivenda del carrer Rosales de València. Fins al domicili de Benicalap s'han mobilitzat dos patrulles de la Policia. En arribar, efectivament els efectius han escoltat a través de la porta tant crits de la xica, com amenaces de l'agressor. La dona demanava auxili des de dins, per la qual cosa s'han vist obligats a tirar la porta avall degut a la possibilitat que la seua vida estiguera en perill. Una vegada van entrar, van fer la xica fora del pis i els agents van intentar calmar a l'agressor, ja que es trobava molt alterat. L'home no desistia i finalment en un descuit els agents han aconseguit reduir-lo i esposar-lo.

La dona presentava contusions i arraps, però es troba en bon estat de salut. L'agressor a l'intentar apunyalar-la també s'havia fet mal ell, de manera que els dos van ser atesos pel personal sanitari. El detingut, de nacionalitat colombiana, es troba en la presó a l'espera de passar a disposició judicial, segons han informat fonts policials.

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.