Detingut un home per intentar apunyalar la seua dona en València

Un home de 37 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional este mateix dissabte en València per amenaçar i intentar apunyalar la seua parella, una dona de 29 anys en el seu domicili. Els agents han hagut de reduir al presumpte agressor, ja que es mostrava molt violent; la víctima, per altra banda ha resultat ferida amb arraps i contusions lleus. Segons sembla, la seua relació va començar fa sis mesos i no constaven denúncies prèvies per maltractaments, segons han informat fonts policials.

Els fets s'han produït aquest matí quan el 091 ha rebut l'avís de que una dona estava sofrint amenaces i l'estaven intentant apunyalar en la seua vivenda del carrer Rosales de València. Fins al domicili de Benicalap s'han mobilitzat dos patrulles de la Policia. En arribar, efectivament els efectius han escoltat a través de la porta tant crits de la xica, com amenaces de l'agressor. La dona demanava auxili des de dins, per la qual cosa s'han vist obligats a tirar la porta avall degut a la possibilitat que la seua vida estiguera en perill. Una vegada van entrar, van fer la xica fora del pis i els agents van intentar calmar a l'agressor, ja que es trobava molt alterat. L'home no desistia i finalment en un descuit els agents han aconseguit reduir-lo i esposar-lo.

La dona presentava contusions i arraps, però es troba en bon estat de salut. L'agressor a l'intentar apunyalar-la també s'havia fet mal ell, de manera que els dos van ser atesos pel personal sanitari. El detingut, de nacionalitat colombiana, es troba en la presó a l'espera de passar a disposició judicial, segons han informat fonts policials.

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.