Detingut un home per intentar apunyalar la seua dona en València

Un home de 37 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional este mateix dissabte en València per amenaçar i intentar apunyalar la seua parella, una dona de 29 anys en el seu domicili. Els agents han hagut de reduir al presumpte agressor, ja que es mostrava molt violent; la víctima, per altra banda ha resultat ferida amb arraps i contusions lleus. Segons sembla, la seua relació va començar fa sis mesos i no constaven denúncies prèvies per maltractaments, segons han informat fonts policials.

Els fets s'han produït aquest matí quan el 091 ha rebut l'avís de que una dona estava sofrint amenaces i l'estaven intentant apunyalar en la seua vivenda del carrer Rosales de València. Fins al domicili de Benicalap s'han mobilitzat dos patrulles de la Policia. En arribar, efectivament els efectius han escoltat a través de la porta tant crits de la xica, com amenaces de l'agressor. La dona demanava auxili des de dins, per la qual cosa s'han vist obligats a tirar la porta avall degut a la possibilitat que la seua vida estiguera en perill. Una vegada van entrar, van fer la xica fora del pis i els agents van intentar calmar a l'agressor, ja que es trobava molt alterat. L'home no desistia i finalment en un descuit els agents han aconseguit reduir-lo i esposar-lo.

La dona presentava contusions i arraps, però es troba en bon estat de salut. L'agressor a l'intentar apunyalar-la també s'havia fet mal ell, de manera que els dos van ser atesos pel personal sanitari. El detingut, de nacionalitat colombiana, es troba en la presó a l'espera de passar a disposició judicial, segons han informat fonts policials.

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.