Detingut un home per intentar apunyalar la seua dona en València

Un home de 37 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional este mateix dissabte en València per amenaçar i intentar apunyalar la seua parella, una dona de 29 anys en el seu domicili. Els agents han hagut de reduir al presumpte agressor, ja que es mostrava molt violent; la víctima, per altra banda ha resultat ferida amb arraps i contusions lleus. Segons sembla, la seua relació va començar fa sis mesos i no constaven denúncies prèvies per maltractaments, segons han informat fonts policials.

Els fets s'han produït aquest matí quan el 091 ha rebut l'avís de que una dona estava sofrint amenaces i l'estaven intentant apunyalar en la seua vivenda del carrer Rosales de València. Fins al domicili de Benicalap s'han mobilitzat dos patrulles de la Policia. En arribar, efectivament els efectius han escoltat a través de la porta tant crits de la xica, com amenaces de l'agressor. La dona demanava auxili des de dins, per la qual cosa s'han vist obligats a tirar la porta avall degut a la possibilitat que la seua vida estiguera en perill. Una vegada van entrar, van fer la xica fora del pis i els agents van intentar calmar a l'agressor, ja que es trobava molt alterat. L'home no desistia i finalment en un descuit els agents han aconseguit reduir-lo i esposar-lo.

La dona presentava contusions i arraps, però es troba en bon estat de salut. L'agressor a l'intentar apunyalar-la també s'havia fet mal ell, de manera que els dos van ser atesos pel personal sanitari. El detingut, de nacionalitat colombiana, es troba en la presó a l'espera de passar a disposició judicial, segons han informat fonts policials.

 

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU