Detingut en infringir ordre d’allunyament i agredir a una dona al Campello

La Policia Local del Campello (Alacant) ha detingut a un home acusat d’infringir una ordre d’allunyament, agredir i amenaçar amb “tirar pel balcó” a una dona, després d’entrar a la seua casa i retenir-la il·legalment en ella durant hores.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament del Campello en un comunicat, els fets van ocórrer al voltant de les 22.30 hores del passat dimecres en un habitatge del carrer Jaume I del Campello, quan la Policia Local va mobilitzar totes les patrulles disponibles després d’una telefonada d‘auxili de la dona.

 

Al moment menys pensat, la dona amenaçada va poder escapolir-se del seu agressor, eixir de l’habitatge i refugiar-se en una cafeteria pròxima, des de la qual va avisar a la Policia. Els agents van trobar a la dona en un estat alt d’agitació i entre sanglots va poder comptar el succeït.

 

Va mantindre segrestada a la dona durant tot el dia

Segons la seua versió, l‘agressor, sobre el qual pesava una ordre d’allunyament, la va mantindre retinguda a la casa durant tot el dia contra la seua voluntat, impedint-li eixir ni comunicarà amb ningú, colpejant-la amb un pal i assestant-li diverses punyades, al mateix temps que l’amenaçava amb tirar-la pel balcó si no accedia als seus desitjos sexuals.

 

Després de suplicar, l’agressor li va permetre eixir de la casa a fi d’aconseguir tabac, amb advertiment que ho fera amb diligència o s’atinguera a les conseqüències.

 

Una actitud violenta contra els agents

L’home, que va accedir a la casa amb la còpia de les claus que es va fer, es vanava davant ella d’haver passat per la presó. Els agents van accedir a l’habitatge i l’agressor va adoptar una postura violenta, per la qual cosa va haver de ser reduït, han explicat des del consistori.

 

L’acusat té un ampli expedient, amb més de mig centenar de ressenyes. La víctima va ser traslladada al Centre de Salut per a ser atesa de les lesions que presentava i l’home va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.