Detingut en infringir ordre d’allunyament i agredir a una dona al Campello

La Policia Local del Campello (Alacant) ha detingut a un home acusat d’infringir una ordre d’allunyament, agredir i amenaçar amb «tirar pel balcó» a una dona, després d’entrar a la seua casa i retenir-la il·legalment en ella durant hores.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament del Campello en un comunicat, els fets van ocórrer al voltant de les 22.30 hores del passat dimecres en un habitatge del carrer Jaume I del Campello, quan la Policia Local va mobilitzar totes les patrulles disponibles després d’una telefonada d‘auxili de la dona.

 

Al moment menys pensat, la dona amenaçada va poder escapolir-se del seu agressor, eixir de l’habitatge i refugiar-se en una cafeteria pròxima, des de la qual va avisar a la Policia. Els agents van trobar a la dona en un estat alt d’agitació i entre sanglots va poder comptar el succeït.

 

Va mantindre segrestada a la dona durant tot el dia

Segons la seua versió, l‘agressor, sobre el qual pesava una ordre d’allunyament, la va mantindre retinguda a la casa durant tot el dia contra la seua voluntat, impedint-li eixir ni comunicarà amb ningú, colpejant-la amb un pal i assestant-li diverses punyades, al mateix temps que l’amenaçava amb tirar-la pel balcó si no accedia als seus desitjos sexuals.

 

Després de suplicar, l’agressor li va permetre eixir de la casa a fi d’aconseguir tabac, amb advertiment que ho fera amb diligència o s’atinguera a les conseqüències.

 

Una actitud violenta contra els agents

L’home, que va accedir a la casa amb la còpia de les claus que es va fer, es vanava davant ella d’haver passat per la presó. Els agents van accedir a l’habitatge i l’agressor va adoptar una postura violenta, per la qual cosa va haver de ser reduït, han explicat des del consistori.

 

L’acusat té un ampli expedient, amb més de mig centenar de ressenyes. La víctima va ser traslladada al Centre de Salut per a ser atesa de les lesions que presentava i l’home va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.