Detingut en infringir ordre d’allunyament i agredir a una dona al Campello

La Policia Local del Campello (Alacant) ha detingut a un home acusat d’infringir una ordre d’allunyament, agredir i amenaçar amb «tirar pel balcó» a una dona, després d’entrar a la seua casa i retenir-la il·legalment en ella durant hores.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament del Campello en un comunicat, els fets van ocórrer al voltant de les 22.30 hores del passat dimecres en un habitatge del carrer Jaume I del Campello, quan la Policia Local va mobilitzar totes les patrulles disponibles després d’una telefonada d‘auxili de la dona.

 

Al moment menys pensat, la dona amenaçada va poder escapolir-se del seu agressor, eixir de l’habitatge i refugiar-se en una cafeteria pròxima, des de la qual va avisar a la Policia. Els agents van trobar a la dona en un estat alt d’agitació i entre sanglots va poder comptar el succeït.

 

Va mantindre segrestada a la dona durant tot el dia

Segons la seua versió, l‘agressor, sobre el qual pesava una ordre d’allunyament, la va mantindre retinguda a la casa durant tot el dia contra la seua voluntat, impedint-li eixir ni comunicarà amb ningú, colpejant-la amb un pal i assestant-li diverses punyades, al mateix temps que l’amenaçava amb tirar-la pel balcó si no accedia als seus desitjos sexuals.

 

Després de suplicar, l’agressor li va permetre eixir de la casa a fi d’aconseguir tabac, amb advertiment que ho fera amb diligència o s’atinguera a les conseqüències.

 

Una actitud violenta contra els agents

L’home, que va accedir a la casa amb la còpia de les claus que es va fer, es vanava davant ella d’haver passat per la presó. Els agents van accedir a l’habitatge i l’agressor va adoptar una postura violenta, per la qual cosa va haver de ser reduït, han explicat des del consistori.

 

L’acusat té un ampli expedient, amb més de mig centenar de ressenyes. La víctima va ser traslladada al Centre de Salut per a ser atesa de les lesions que presentava i l’home va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.