Detingut en infringir ordre d’allunyament i agredir a una dona al Campello

La Policia Local del Campello (Alacant) ha detingut a un home acusat d’infringir una ordre d’allunyament, agredir i amenaçar amb “tirar pel balcó” a una dona, després d’entrar a la seua casa i retenir-la il·legalment en ella durant hores.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament del Campello en un comunicat, els fets van ocórrer al voltant de les 22.30 hores del passat dimecres en un habitatge del carrer Jaume I del Campello, quan la Policia Local va mobilitzar totes les patrulles disponibles després d’una telefonada d‘auxili de la dona.

 

Al moment menys pensat, la dona amenaçada va poder escapolir-se del seu agressor, eixir de l’habitatge i refugiar-se en una cafeteria pròxima, des de la qual va avisar a la Policia. Els agents van trobar a la dona en un estat alt d’agitació i entre sanglots va poder comptar el succeït.

 

Va mantindre segrestada a la dona durant tot el dia

Segons la seua versió, l‘agressor, sobre el qual pesava una ordre d’allunyament, la va mantindre retinguda a la casa durant tot el dia contra la seua voluntat, impedint-li eixir ni comunicarà amb ningú, colpejant-la amb un pal i assestant-li diverses punyades, al mateix temps que l’amenaçava amb tirar-la pel balcó si no accedia als seus desitjos sexuals.

 

Després de suplicar, l’agressor li va permetre eixir de la casa a fi d’aconseguir tabac, amb advertiment que ho fera amb diligència o s’atinguera a les conseqüències.

 

Una actitud violenta contra els agents

L’home, que va accedir a la casa amb la còpia de les claus que es va fer, es vanava davant ella d’haver passat per la presó. Els agents van accedir a l’habitatge i l’agressor va adoptar una postura violenta, per la qual cosa va haver de ser reduït, han explicat des del consistori.

 

L’acusat té un ampli expedient, amb més de mig centenar de ressenyes. La víctima va ser traslladada al Centre de Salut per a ser atesa de les lesions que presentava i l’home va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.

Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.