12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut en infringir ordre d’allunyament i agredir a una dona al Campello

La Policia Local del Campello (Alacant) ha detingut a un home acusat d’infringir una ordre d’allunyament, agredir i amenaçar amb “tirar pel balcó” a una dona, després d’entrar a la seua casa i retenir-la il·legalment en ella durant hores.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament del Campello en un comunicat, els fets van ocórrer al voltant de les 22.30 hores del passat dimecres en un habitatge del carrer Jaume I del Campello, quan la Policia Local va mobilitzar totes les patrulles disponibles després d’una telefonada d‘auxili de la dona.

 

Al moment menys pensat, la dona amenaçada va poder escapolir-se del seu agressor, eixir de l’habitatge i refugiar-se en una cafeteria pròxima, des de la qual va avisar a la Policia. Els agents van trobar a la dona en un estat alt d’agitació i entre sanglots va poder comptar el succeït.

 

Va mantindre segrestada a la dona durant tot el dia

Segons la seua versió, l‘agressor, sobre el qual pesava una ordre d’allunyament, la va mantindre retinguda a la casa durant tot el dia contra la seua voluntat, impedint-li eixir ni comunicarà amb ningú, colpejant-la amb un pal i assestant-li diverses punyades, al mateix temps que l’amenaçava amb tirar-la pel balcó si no accedia als seus desitjos sexuals.

 

Després de suplicar, l’agressor li va permetre eixir de la casa a fi d’aconseguir tabac, amb advertiment que ho fera amb diligència o s’atinguera a les conseqüències.

 

Una actitud violenta contra els agents

L’home, que va accedir a la casa amb la còpia de les claus que es va fer, es vanava davant ella d’haver passat per la presó. Els agents van accedir a l’habitatge i l’agressor va adoptar una postura violenta, per la qual cosa va haver de ser reduït, han explicat des del consistori.

 

L’acusat té un ampli expedient, amb més de mig centenar de ressenyes. La víctima va ser traslladada al Centre de Salut per a ser atesa de les lesions que presentava i l’home va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.