Detingut per intentar asfixiar a una dona en un parc

 

La Policia Nacional d’Almeria ha detingut a un home amb antecedents policials acusat d’haver intentat posar fi a la vida d’una dona asfixiant-la a l’interior d’una tenda de campanya situada prop del parc situat entre les avingudes Blas Infante i Pare Méndez, pròxim a la Ciutat de la Justícia.

El detingut, d’origen guineà, va ser arrestat per diversos agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana, acusat d’un delicte d’homicidi en grau en temptativa per presumptament intentar posar fi a la vida d’una dona al voltant de les 22.30 hores del divendres, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

La policia va rebre diversos avisos del 092 que alertaven d’una forta baralla entre els membres d’una parella que s’havia establit sota les porxades, prop d’un concorregut establiment hostaler, segons han assenyalat alguns testimonis.
Els agents de Policia Nacional es van desplaçar al lloc dels fets on els veïns havien avisat que s’estava produint la baralla i van identificar als membres de la parella, que s’havien assentat temporalment en la zona, on hi havia un matalàs i una tenda de campanya.

Va rebutjar posar una denúncia contra la seua parella

 

Tots dos van al·ludir al fet que es tractava d’una discussió de poca importància, de manera que la dona va rebutjar interposar una denúncia contra ell, qui va mostrar la seua intenció d’anar-se del lloc amb una bicicleta.

Els policies es van desplaçar a un altre requeriment que s’havia produït prop del mateix parc on estava la parella i quan tornaven de nou als seus vehicles van sentir crits de socors procedents del lloc en el qual s’havia atés la parella.

Quan van tornar a lloc van trobar a l’home amb les mans sobre el coll de la xica, que picava de peus i demanava auxili davant la seua impossibilitat per a respirar.

L’home guineà va ser immobilitzat i detingut per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El 016 és un número de telèfon que atén situacions de possible violència de gènere oferint informació i assessorament a les possibles víctimes.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU