13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut per intentar asfixiar a una dona en un parc

 

La Policia Nacional d’Almeria ha detingut a un home amb antecedents policials acusat d’haver intentat posar fi a la vida d’una dona asfixiant-la a l’interior d’una tenda de campanya situada prop del parc situat entre les avingudes Blas Infante i Pare Méndez, pròxim a la Ciutat de la Justícia.

El detingut, d’origen guineà, va ser arrestat per diversos agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana, acusat d’un delicte d’homicidi en grau en temptativa per presumptament intentar posar fi a la vida d’una dona al voltant de les 22.30 hores del divendres, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

La policia va rebre diversos avisos del 092 que alertaven d’una forta baralla entre els membres d’una parella que s’havia establit sota les porxades, prop d’un concorregut establiment hostaler, segons han assenyalat alguns testimonis.
Els agents de Policia Nacional es van desplaçar al lloc dels fets on els veïns havien avisat que s’estava produint la baralla i van identificar als membres de la parella, que s’havien assentat temporalment en la zona, on hi havia un matalàs i una tenda de campanya.

Va rebutjar posar una denúncia contra la seua parella

 

Tots dos van al·ludir al fet que es tractava d’una discussió de poca importància, de manera que la dona va rebutjar interposar una denúncia contra ell, qui va mostrar la seua intenció d’anar-se del lloc amb una bicicleta.

Els policies es van desplaçar a un altre requeriment que s’havia produït prop del mateix parc on estava la parella i quan tornaven de nou als seus vehicles van sentir crits de socors procedents del lloc en el qual s’havia atés la parella.

Quan van tornar a lloc van trobar a l’home amb les mans sobre el coll de la xica, que picava de peus i demanava auxili davant la seua impossibilitat per a respirar.

L’home guineà va ser immobilitzat i detingut per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El 016 és un número de telèfon que atén situacions de possible violència de gènere oferint informació i assessorament a les possibles víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.