Detingut per intentar asfixiar a una dona en un parc

 

La Policia Nacional d’Almeria ha detingut a un home amb antecedents policials acusat d’haver intentat posar fi a la vida d’una dona asfixiant-la a l’interior d’una tenda de campanya situada prop del parc situat entre les avingudes Blas Infante i Pare Méndez, pròxim a la Ciutat de la Justícia.

El detingut, d’origen guineà, va ser arrestat per diversos agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana, acusat d’un delicte d’homicidi en grau en temptativa per presumptament intentar posar fi a la vida d’una dona al voltant de les 22.30 hores del divendres, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

La policia va rebre diversos avisos del 092 que alertaven d’una forta baralla entre els membres d’una parella que s’havia establit sota les porxades, prop d’un concorregut establiment hostaler, segons han assenyalat alguns testimonis.
Els agents de Policia Nacional es van desplaçar al lloc dels fets on els veïns havien avisat que s’estava produint la baralla i van identificar als membres de la parella, que s’havien assentat temporalment en la zona, on hi havia un matalàs i una tenda de campanya.

Va rebutjar posar una denúncia contra la seua parella

 

Tots dos van al·ludir al fet que es tractava d’una discussió de poca importància, de manera que la dona va rebutjar interposar una denúncia contra ell, qui va mostrar la seua intenció d’anar-se del lloc amb una bicicleta.

Els policies es van desplaçar a un altre requeriment que s’havia produït prop del mateix parc on estava la parella i quan tornaven de nou als seus vehicles van sentir crits de socors procedents del lloc en el qual s’havia atés la parella.

Quan van tornar a lloc van trobar a l’home amb les mans sobre el coll de la xica, que picava de peus i demanava auxili davant la seua impossibilitat per a respirar.

L’home guineà va ser immobilitzat i detingut per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El 016 és un número de telèfon que atén situacions de possible violència de gènere oferint informació i assessorament a les possibles víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.

Últim dia d’aturs en FGV mentres els maquinistes advertixen que el conflicte continua obert

El segon calendari d'aturs dels maquinistes d'FGV acaba este dijous, però el sindicat SEMAF advertix que el conflicte continua i prepara noves protestes per a juny i estiu.

Una fundació desplega biblioteques de muntanya perquè cap xiquet es quede sense llegir

La Fundació Art i Paraula impulsa xicotetes biblioteques de muntanya en zones rurals aïllades de diverses comunitats autònomes, amb quasi dos-cents llibres per punt i el suport de voluntaris. El seu fundador, José María Goñi, aspira a crear un centenar en tota Espanya i al fet que els ajuntaments acaben implicant-se en el projecte.

Koldo García nega davant el Suprem cobrar 10.000 euros al mes de Víctor de Aldama

Koldo García ha rebutjat davant el Tribunal Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals entre 2019 i 2022 de Víctor de Aldama, malgrat que el comisionista sosté que va pagar entre 3,4 i 4 milions a ell i a José Luis Ábalos.

La Fiscalia de València manté l’arxivament del cas per l’incendi de l’edifici de Campanar

La Fiscalia Provincial de València rebutja reobrir la investigació penal per l'incendi de l'edifici de Campanar de febrer de 2024, en considerar que no han aparegut elements nous que justifiquen reprendre la causa.

Bernabé reclama la fi del feixisme modern i de l’assetjament polític vinculat al PP

Pilar Bernabé denuncia l'assetjament a Begoña Gómez i acusa el PP d'emparar comportaments que qualifica de feixisme modern, assenyalant les conseqüències per a la democràcia i la confiança ciutadana.

Delegats de CaixaBank protesten davant la seu social pel model de pressió comercial

Mig centenar de delegats sindicals de CaixaBank es concentren davant la seu social a València per a denunciar la deterioració del clima laboral i l'impacte del model de pressió comercial en la salut de la plantilla.

Educació ultima una proposta per a respondre a les reivindicacions del professorat davant la vaga indefinida

Educació i Hisenda treballen en una proposta per a donar resposta a les reivindicacions del professorat que prepara una vaga indefinida des de l'11 de maig, amb especial atenció a l'impacte en l'alumnat i a les PAU.