Detingut un jove en Torrevieja que es feia passar per revisor del gas per a robar en cases

Imagen de archivo de un vehículo de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han arrestat en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 24 anys que presumptament es feia passar per revisor del gas per a cometre robatoris i furts en domicilis.

 

La investigació es va iniciar el passat 21 de maig, quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una cridada telefònica en la qual un home alertava que, en entrar al seu domicili, s’havia trobat a un individu en l’interior que afirmava ser un revisor d’instal·lacions de gas, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

L’home va telefonar alarmat perquè, a més de què ell no havia sol·licitat prèviament este servei, el suposat revisor va accedir al domicili sense el seu coneixement ni permís. Quan van arribar els agents el desconegut ja se n’havia anat, però els guàrdies civils el van interceptar en els voltants de la urbanització, gràcies a la descripció aportada pel denunciant.

 

Els agents van localitzar també el vehicle en el qual esta persona es desplaçava. En el maleter van trobar numerosos articles de “dubtosa procedència”. Entre ells, telèfons mòbils d’última generació, numeroses joies, un rellotge, una hidronetejadora, comandaments de garatges, així com diners en efectiu, en lliures i euros.

 

Posteriorment, els agents van comprovar que molts d’estos efectes que portava l’identificat en el seu maleter, pel que pareix, provenen de robatoris comesos en Torrevieja, San Fulgencio i Guardamar del Segura. Els objectes han sigut retornats als seus legítims propietaris.

 

El detingut va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança a l’espera de juí. Se l’acusa d’un delicte de violació de domicili, dos delictes de robatori amb força en interior d’habitatge i dos delictes de furt, també en l’interior d’habitatge. La investigació continua oberta per a determinar la seua autoria en més possibles casos.

 

La Guàrdia Civil aconsella a la ciutadania que, si una persona diu ser revisor de gas o de qualsevol altra classe de subministrament, sol·licite al suposat revisor que s’identifique bé a través de la seua targeta professional o amb una telefonada a la companyia del subministrament en qüestió.

 

Si encara no ha quedat clara la seua autenticitat o veracitat, la Benemèrita demana que es cride a les forces i cossos de seguretat per a què els agents realitzen una identificació plena d’esta persona.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig