Detingut un jove en Torrevieja que es feia passar per revisor del gas per a robar en cases

Imagen de archivo de un vehículo de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han arrestat en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 24 anys que presumptament es feia passar per revisor del gas per a cometre robatoris i furts en domicilis.

 

La investigació es va iniciar el passat 21 de maig, quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una cridada telefònica en la qual un home alertava que, en entrar al seu domicili, s’havia trobat a un individu en l’interior que afirmava ser un revisor d’instal·lacions de gas, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

L’home va telefonar alarmat perquè, a més de què ell no havia sol·licitat prèviament este servei, el suposat revisor va accedir al domicili sense el seu coneixement ni permís. Quan van arribar els agents el desconegut ja se n’havia anat, però els guàrdies civils el van interceptar en els voltants de la urbanització, gràcies a la descripció aportada pel denunciant.

 

Els agents van localitzar també el vehicle en el qual esta persona es desplaçava. En el maleter van trobar numerosos articles de «dubtosa procedència». Entre ells, telèfons mòbils d’última generació, numeroses joies, un rellotge, una hidronetejadora, comandaments de garatges, així com diners en efectiu, en lliures i euros.

 

Posteriorment, els agents van comprovar que molts d’estos efectes que portava l’identificat en el seu maleter, pel que pareix, provenen de robatoris comesos en Torrevieja, San Fulgencio i Guardamar del Segura. Els objectes han sigut retornats als seus legítims propietaris.

 

El detingut va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança a l’espera de juí. Se l’acusa d’un delicte de violació de domicili, dos delictes de robatori amb força en interior d’habitatge i dos delictes de furt, també en l’interior d’habitatge. La investigació continua oberta per a determinar la seua autoria en més possibles casos.

 

La Guàrdia Civil aconsella a la ciutadania que, si una persona diu ser revisor de gas o de qualsevol altra classe de subministrament, sol·licite al suposat revisor que s’identifique bé a través de la seua targeta professional o amb una telefonada a la companyia del subministrament en qüestió.

 

Si encara no ha quedat clara la seua autenticitat o veracitat, la Benemèrita demana que es cride a les forces i cossos de seguretat per a què els agents realitzen una identificació plena d’esta persona.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.