Detingut un jove en Torrevieja que es feia passar per revisor del gas per a robar en cases

Imagen de archivo de un vehículo de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han arrestat en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 24 anys que presumptament es feia passar per revisor del gas per a cometre robatoris i furts en domicilis.

 

La investigació es va iniciar el passat 21 de maig, quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una cridada telefònica en la qual un home alertava que, en entrar al seu domicili, s’havia trobat a un individu en l’interior que afirmava ser un revisor d’instal·lacions de gas, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

L’home va telefonar alarmat perquè, a més de què ell no havia sol·licitat prèviament este servei, el suposat revisor va accedir al domicili sense el seu coneixement ni permís. Quan van arribar els agents el desconegut ja se n’havia anat, però els guàrdies civils el van interceptar en els voltants de la urbanització, gràcies a la descripció aportada pel denunciant.

 

Els agents van localitzar també el vehicle en el qual esta persona es desplaçava. En el maleter van trobar numerosos articles de «dubtosa procedència». Entre ells, telèfons mòbils d’última generació, numeroses joies, un rellotge, una hidronetejadora, comandaments de garatges, així com diners en efectiu, en lliures i euros.

 

Posteriorment, els agents van comprovar que molts d’estos efectes que portava l’identificat en el seu maleter, pel que pareix, provenen de robatoris comesos en Torrevieja, San Fulgencio i Guardamar del Segura. Els objectes han sigut retornats als seus legítims propietaris.

 

El detingut va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança a l’espera de juí. Se l’acusa d’un delicte de violació de domicili, dos delictes de robatori amb força en interior d’habitatge i dos delictes de furt, també en l’interior d’habitatge. La investigació continua oberta per a determinar la seua autoria en més possibles casos.

 

La Guàrdia Civil aconsella a la ciutadania que, si una persona diu ser revisor de gas o de qualsevol altra classe de subministrament, sol·licite al suposat revisor que s’identifique bé a través de la seua targeta professional o amb una telefonada a la companyia del subministrament en qüestió.

 

Si encara no ha quedat clara la seua autenticitat o veracitat, la Benemèrita demana que es cride a les forces i cossos de seguretat per a què els agents realitzen una identificació plena d’esta persona.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU