13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un jove en Torrevieja que es feia passar per revisor del gas per a robar en cases

Imagen de archivo de un vehículo de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han arrestat en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 24 anys que presumptament es feia passar per revisor del gas per a cometre robatoris i furts en domicilis.

 

La investigació es va iniciar el passat 21 de maig, quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una cridada telefònica en la qual un home alertava que, en entrar al seu domicili, s’havia trobat a un individu en l’interior que afirmava ser un revisor d’instal·lacions de gas, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

L’home va telefonar alarmat perquè, a més de què ell no havia sol·licitat prèviament este servei, el suposat revisor va accedir al domicili sense el seu coneixement ni permís. Quan van arribar els agents el desconegut ja se n’havia anat, però els guàrdies civils el van interceptar en els voltants de la urbanització, gràcies a la descripció aportada pel denunciant.

 

Els agents van localitzar també el vehicle en el qual esta persona es desplaçava. En el maleter van trobar numerosos articles de “dubtosa procedència”. Entre ells, telèfons mòbils d’última generació, numeroses joies, un rellotge, una hidronetejadora, comandaments de garatges, així com diners en efectiu, en lliures i euros.

 

Posteriorment, els agents van comprovar que molts d’estos efectes que portava l’identificat en el seu maleter, pel que pareix, provenen de robatoris comesos en Torrevieja, San Fulgencio i Guardamar del Segura. Els objectes han sigut retornats als seus legítims propietaris.

 

El detingut va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança a l’espera de juí. Se l’acusa d’un delicte de violació de domicili, dos delictes de robatori amb força en interior d’habitatge i dos delictes de furt, també en l’interior d’habitatge. La investigació continua oberta per a determinar la seua autoria en més possibles casos.

 

La Guàrdia Civil aconsella a la ciutadania que, si una persona diu ser revisor de gas o de qualsevol altra classe de subministrament, sol·licite al suposat revisor que s’identifique bé a través de la seua targeta professional o amb una telefonada a la companyia del subministrament en qüestió.

 

Si encara no ha quedat clara la seua autenticitat o veracitat, la Benemèrita demana que es cride a les forces i cossos de seguretat per a què els agents realitzen una identificació plena d’esta persona.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.