16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut un jove en Torrevieja que es feia passar per revisor del gas per a robar en cases

Imagen de archivo de un vehículo de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han arrestat en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 24 anys que presumptament es feia passar per revisor del gas per a cometre robatoris i furts en domicilis.

 

La investigació es va iniciar el passat 21 de maig, quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una cridada telefònica en la qual un home alertava que, en entrar al seu domicili, s’havia trobat a un individu en l’interior que afirmava ser un revisor d’instal·lacions de gas, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

L’home va telefonar alarmat perquè, a més de què ell no havia sol·licitat prèviament este servei, el suposat revisor va accedir al domicili sense el seu coneixement ni permís. Quan van arribar els agents el desconegut ja se n’havia anat, però els guàrdies civils el van interceptar en els voltants de la urbanització, gràcies a la descripció aportada pel denunciant.

 

Els agents van localitzar també el vehicle en el qual esta persona es desplaçava. En el maleter van trobar numerosos articles de “dubtosa procedència”. Entre ells, telèfons mòbils d’última generació, numeroses joies, un rellotge, una hidronetejadora, comandaments de garatges, així com diners en efectiu, en lliures i euros.

 

Posteriorment, els agents van comprovar que molts d’estos efectes que portava l’identificat en el seu maleter, pel que pareix, provenen de robatoris comesos en Torrevieja, San Fulgencio i Guardamar del Segura. Els objectes han sigut retornats als seus legítims propietaris.

 

El detingut va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, que ha decretat el seu ingrés en presó provisional sense fiança a l’espera de juí. Se l’acusa d’un delicte de violació de domicili, dos delictes de robatori amb força en interior d’habitatge i dos delictes de furt, també en l’interior d’habitatge. La investigació continua oberta per a determinar la seua autoria en més possibles casos.

 

La Guàrdia Civil aconsella a la ciutadania que, si una persona diu ser revisor de gas o de qualsevol altra classe de subministrament, sol·licite al suposat revisor que s’identifique bé a través de la seua targeta professional o amb una telefonada a la companyia del subministrament en qüestió.

 

Si encara no ha quedat clara la seua autenticitat o veracitat, la Benemèrita demana que es cride a les forces i cossos de seguretat per a què els agents realitzen una identificació plena d’esta persona.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.