Detingut per matar a la seua dona i a la seua filla de 3 anys en Barcelona

Els Mossos d'Esquadra en un escenari d'un crim

El presumpte autor dels fets ha sigut detingut en la casa familiar | EFE

Els Mossos d’Esquadra han detingut este matí de Reis a un xic, de nacionalitat espanyola i de 27 anys, veí d’Esplugues de Llobregat, en Barcelona, per haver matat a la seua dona i a la seua filla menor d’edat en el domicili familiar d’esta localitat.

 

Els fets s’han produït a primera hora del matí, cap a les 6.10 hores, moment en què els Mossos han rebut una alerta que els avisava de què un home havia matat a la seua dona, de 28 anys, i a la seua filla, de només 3 anys. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que només han pogut confirmar la mort de les dos persones. L’autor dels fets ha sigut detingut en la mateixa casa, segons informen els Mossos.

 

El detingut passarà durant els pròxims dies a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat, que ha decretat el secret de les actuacions. Ara per ara, els agents han obert una investigació i la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud se n’ha fet càrrec.

 

L’autor dels fets s’ha autolesionat

L’autor dels fets es troba hospitalitzat després d’haver-se autolesionat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat de què no hi ha antecedents judicials de violència entre la parella. 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.