Detingut per matar a la seua dona i a la seua filla de 3 anys en Barcelona

Els Mossos d'Esquadra en un escenari d'un crim

El presumpte autor dels fets ha sigut detingut en la casa familiar | EFE

Els Mossos d’Esquadra han detingut este matí de Reis a un xic, de nacionalitat espanyola i de 27 anys, veí d’Esplugues de Llobregat, en Barcelona, per haver matat a la seua dona i a la seua filla menor d’edat en el domicili familiar d’esta localitat.

 

Els fets s’han produït a primera hora del matí, cap a les 6.10 hores, moment en què els Mossos han rebut una alerta que els avisava de què un home havia matat a la seua dona, de 28 anys, i a la seua filla, de només 3 anys. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que només han pogut confirmar la mort de les dos persones. L’autor dels fets ha sigut detingut en la mateixa casa, segons informen els Mossos.

 

El detingut passarà durant els pròxims dies a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat, que ha decretat el secret de les actuacions. Ara per ara, els agents han obert una investigació i la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud se n’ha fet càrrec.

 

L’autor dels fets s’ha autolesionat

L’autor dels fets es troba hospitalitzat després d’haver-se autolesionat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat de què no hi ha antecedents judicials de violència entre la parella. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.