12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut per matar a la seua dona i a la seua filla de 3 anys en Barcelona

Els Mossos d'Esquadra en un escenari d'un crim

El presumpte autor dels fets ha sigut detingut en la casa familiar | EFE

Els Mossos d’Esquadra han detingut este matí de Reis a un xic, de nacionalitat espanyola i de 27 anys, veí d’Esplugues de Llobregat, en Barcelona, per haver matat a la seua dona i a la seua filla menor d’edat en el domicili familiar d’esta localitat.

 

Els fets s’han produït a primera hora del matí, cap a les 6.10 hores, moment en què els Mossos han rebut una alerta que els avisava de què un home havia matat a la seua dona, de 28 anys, i a la seua filla, de només 3 anys. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que només han pogut confirmar la mort de les dos persones. L’autor dels fets ha sigut detingut en la mateixa casa, segons informen els Mossos.

 

El detingut passarà durant els pròxims dies a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat, que ha decretat el secret de les actuacions. Ara per ara, els agents han obert una investigació i la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud se n’ha fet càrrec.

 

L’autor dels fets s’ha autolesionat

L’autor dels fets es troba hospitalitzat després d’haver-se autolesionat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat de què no hi ha antecedents judicials de violència entre la parella. 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves