Detingut per matar a la seua dona i a la seua filla de 3 anys en Barcelona

Els Mossos d'Esquadra en un escenari d'un crim

El presumpte autor dels fets ha sigut detingut en la casa familiar | EFE

Els Mossos d’Esquadra han detingut este matí de Reis a un xic, de nacionalitat espanyola i de 27 anys, veí d’Esplugues de Llobregat, en Barcelona, per haver matat a la seua dona i a la seua filla menor d’edat en el domicili familiar d’esta localitat.

 

Els fets s’han produït a primera hora del matí, cap a les 6.10 hores, moment en què els Mossos han rebut una alerta que els avisava de què un home havia matat a la seua dona, de 28 anys, i a la seua filla, de només 3 anys. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que només han pogut confirmar la mort de les dos persones. L’autor dels fets ha sigut detingut en la mateixa casa, segons informen els Mossos.

 

El detingut passarà durant els pròxims dies a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat, que ha decretat el secret de les actuacions. Ara per ara, els agents han obert una investigació i la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud se n’ha fet càrrec.

 

L’autor dels fets s’ha autolesionat

L’autor dels fets es troba hospitalitzat després d’haver-se autolesionat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat de què no hi ha antecedents judicials de violència entre la parella. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.