10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut per matar a la seua dona i a la seua filla de 3 anys en Barcelona

Els Mossos d'Esquadra en un escenari d'un crim

El presumpte autor dels fets ha sigut detingut en la casa familiar | EFE

Els Mossos d’Esquadra han detingut este matí de Reis a un xic, de nacionalitat espanyola i de 27 anys, veí d’Esplugues de Llobregat, en Barcelona, per haver matat a la seua dona i a la seua filla menor d’edat en el domicili familiar d’esta localitat.

 

Els fets s’han produït a primera hora del matí, cap a les 6.10 hores, moment en què els Mossos han rebut una alerta que els avisava de què un home havia matat a la seua dona, de 28 anys, i a la seua filla, de només 3 anys. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que només han pogut confirmar la mort de les dos persones. L’autor dels fets ha sigut detingut en la mateixa casa, segons informen els Mossos.

 

El detingut passarà durant els pròxims dies a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat, que ha decretat el secret de les actuacions. Ara per ara, els agents han obert una investigació i la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud se n’ha fet càrrec.

 

L’autor dels fets s’ha autolesionat

L’autor dels fets es troba hospitalitzat després d’haver-se autolesionat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat de què no hi ha antecedents judicials de violència entre la parella. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.