Detingut un menor per arrancar els ulls a un vigilant d’un hotel a Espanya

 

Un jove de 17 anys, veí de L’Hospitalet de Llobregat, ha agredit esta matinada de dimarts a quatre persones a l’hotel Estival El Daurat, situat al carrer Doppler número 1 de la vila marinera.

El més perjudicat de les agressions seria un vigilant de seguretat, que ha rebut una severa pallissa que l’ha deixat inconscient i a més amb greus ferides en la cara. El més escabrós és que li han arrancat els ulls. Les altres tres persones agredides serien la mare i una amiga de la família i un altre client d’este hotel de quatre estreles de Cambrils.

L’home, que rondaria els 60 anys segons algunes fonts, hauria patit lesions greus a tota la cara, i en concret en els ulls.

Este no sols hauria sigut en la cara, sinó que el jove li hauria propinat diversos colps i puntades per tot el cos. També resultaven ferits la mare, una amiga de la mare i un altre client de l’hotel.

Se l’acusa de temptativa d’homicidi

 

Tot hauria començat com un enfrontament familiar. Per motiu que es desconeixen, el menor hauria atacat a la seua mare i a l’amiga a l’habitació 2360, segons ‘El Caso’. Veient el seu comportament agressiu, han decidit alertar al vigilant de seguretat.

Este ha tractat de parar al xic, però s’ha trobat amb una reacció molt violenta cap a ell. La brutalitat de l’agressió va ser tal que es van veure obligats a avisar als Mossos d’Esquadra.

 

El jove hauria intentat llevar-li l’arma a un agent

 

La policia catalana va ser avisada que el guàrdia de seguretat havia sigut agredit violentament per un jove que s’allotjava a l’hotel. Fins allí es van desplaçar diverses dotacions i també de la Policia Local de Cambrils.

Els agents van poder comprovar les greus ferides que havia patit a la cara i van arrestar al menor d’edat. El jove ha sigut traslladat este matí en un hospital de Barcelona. Segons informa la policia, està ingressat després de sedar-li «per a estabilitzar-ho atés que estava alterat i agressiu«.

I és que el seu comportament violent no va concloure malgrat l’arribada dels agents. La seua presència no disminuïsc el seu estat alterat. Va arribar a atacar als agents de la policia autonòmica i local que es van desplaçar al lloc.

Un d’ells també hauria rebut almenys un colp del menor de 17 anys. Es tracta d’un cap dels Mossos d’Esquadra. Fonts policials expliquen que fins i tot li hauria intentat sostraure l’arma reglamentària.

Després de diversos minuts de forcejament, finalment va poder ser reduït i arrestat. El jove ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Quedarà sota custòdia policial mentre la Fiscalia de Menors no es pronuncie.

En paral·lel, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a aclarir els fets i el motiu de l’agressió.

No es descarta que haja pogut patir algun tipus de brot que explique el seu comportament violent. Este punt no ha sigut confirmat per les autoritats policials.

 

No seria la primera vegada que protagonitza un episodi violent

 

Com déiem, l’agressió al guàrdia de seguretat va ser tan brutal que se l’acusarà d’intent d’homicidi. Serà la fiscalia la que decidisca si se li investiga per estos càrrecs.

El que sembla és que està no seria la primera vegada que protagonitza un incident d’este tipus. El jove hauria actuat de manera violenta almenys en quatre ocasions a L’Hospitalet de Llobregat. Així li consta a la policia catalana.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.