Detingut un menor per arrancar els ulls a un vigilant d’un hotel a Espanya

 

Un jove de 17 anys, veí de L’Hospitalet de Llobregat, ha agredit esta matinada de dimarts a quatre persones a l’hotel Estival El Daurat, situat al carrer Doppler número 1 de la vila marinera.

El més perjudicat de les agressions seria un vigilant de seguretat, que ha rebut una severa pallissa que l’ha deixat inconscient i a més amb greus ferides en la cara. El més escabrós és que li han arrancat els ulls. Les altres tres persones agredides serien la mare i una amiga de la família i un altre client d’este hotel de quatre estreles de Cambrils.

L’home, que rondaria els 60 anys segons algunes fonts, hauria patit lesions greus a tota la cara, i en concret en els ulls.

Este no sols hauria sigut en la cara, sinó que el jove li hauria propinat diversos colps i puntades per tot el cos. També resultaven ferits la mare, una amiga de la mare i un altre client de l’hotel.

Se l’acusa de temptativa d’homicidi

 

Tot hauria començat com un enfrontament familiar. Per motiu que es desconeixen, el menor hauria atacat a la seua mare i a l’amiga a l’habitació 2360, segons ‘El Caso’. Veient el seu comportament agressiu, han decidit alertar al vigilant de seguretat.

Este ha tractat de parar al xic, però s’ha trobat amb una reacció molt violenta cap a ell. La brutalitat de l’agressió va ser tal que es van veure obligats a avisar als Mossos d’Esquadra.

 

El jove hauria intentat llevar-li l’arma a un agent

 

La policia catalana va ser avisada que el guàrdia de seguretat havia sigut agredit violentament per un jove que s’allotjava a l’hotel. Fins allí es van desplaçar diverses dotacions i també de la Policia Local de Cambrils.

Els agents van poder comprovar les greus ferides que havia patit a la cara i van arrestar al menor d’edat. El jove ha sigut traslladat este matí en un hospital de Barcelona. Segons informa la policia, està ingressat després de sedar-li «per a estabilitzar-ho atés que estava alterat i agressiu«.

I és que el seu comportament violent no va concloure malgrat l’arribada dels agents. La seua presència no disminuïsc el seu estat alterat. Va arribar a atacar als agents de la policia autonòmica i local que es van desplaçar al lloc.

Un d’ells també hauria rebut almenys un colp del menor de 17 anys. Es tracta d’un cap dels Mossos d’Esquadra. Fonts policials expliquen que fins i tot li hauria intentat sostraure l’arma reglamentària.

Després de diversos minuts de forcejament, finalment va poder ser reduït i arrestat. El jove ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Quedarà sota custòdia policial mentre la Fiscalia de Menors no es pronuncie.

En paral·lel, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a aclarir els fets i el motiu de l’agressió.

No es descarta que haja pogut patir algun tipus de brot que explique el seu comportament violent. Este punt no ha sigut confirmat per les autoritats policials.

 

No seria la primera vegada que protagonitza un episodi violent

 

Com déiem, l’agressió al guàrdia de seguretat va ser tan brutal que se l’acusarà d’intent d’homicidi. Serà la fiscalia la que decidisca si se li investiga per estos càrrecs.

El que sembla és que està no seria la primera vegada que protagonitza un incident d’este tipus. El jove hauria actuat de manera violenta almenys en quatre ocasions a L’Hospitalet de Llobregat. Així li consta a la policia catalana.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.