Detingut un menor per arrancar els ulls a un vigilant d’un hotel a Espanya

 

Un jove de 17 anys, veí de L’Hospitalet de Llobregat, ha agredit esta matinada de dimarts a quatre persones a l’hotel Estival El Daurat, situat al carrer Doppler número 1 de la vila marinera.

El més perjudicat de les agressions seria un vigilant de seguretat, que ha rebut una severa pallissa que l’ha deixat inconscient i a més amb greus ferides en la cara. El més escabrós és que li han arrancat els ulls. Les altres tres persones agredides serien la mare i una amiga de la família i un altre client d’este hotel de quatre estreles de Cambrils.

L’home, que rondaria els 60 anys segons algunes fonts, hauria patit lesions greus a tota la cara, i en concret en els ulls.

Este no sols hauria sigut en la cara, sinó que el jove li hauria propinat diversos colps i puntades per tot el cos. També resultaven ferits la mare, una amiga de la mare i un altre client de l’hotel.

Se l’acusa de temptativa d’homicidi

 

Tot hauria començat com un enfrontament familiar. Per motiu que es desconeixen, el menor hauria atacat a la seua mare i a l’amiga a l’habitació 2360, segons ‘El Caso’. Veient el seu comportament agressiu, han decidit alertar al vigilant de seguretat.

Este ha tractat de parar al xic, però s’ha trobat amb una reacció molt violenta cap a ell. La brutalitat de l’agressió va ser tal que es van veure obligats a avisar als Mossos d’Esquadra.

 

El jove hauria intentat llevar-li l’arma a un agent

 

La policia catalana va ser avisada que el guàrdia de seguretat havia sigut agredit violentament per un jove que s’allotjava a l’hotel. Fins allí es van desplaçar diverses dotacions i també de la Policia Local de Cambrils.

Els agents van poder comprovar les greus ferides que havia patit a la cara i van arrestar al menor d’edat. El jove ha sigut traslladat este matí en un hospital de Barcelona. Segons informa la policia, està ingressat després de sedar-li «per a estabilitzar-ho atés que estava alterat i agressiu«.

I és que el seu comportament violent no va concloure malgrat l’arribada dels agents. La seua presència no disminuïsc el seu estat alterat. Va arribar a atacar als agents de la policia autonòmica i local que es van desplaçar al lloc.

Un d’ells també hauria rebut almenys un colp del menor de 17 anys. Es tracta d’un cap dels Mossos d’Esquadra. Fonts policials expliquen que fins i tot li hauria intentat sostraure l’arma reglamentària.

Després de diversos minuts de forcejament, finalment va poder ser reduït i arrestat. El jove ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Quedarà sota custòdia policial mentre la Fiscalia de Menors no es pronuncie.

En paral·lel, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a aclarir els fets i el motiu de l’agressió.

No es descarta que haja pogut patir algun tipus de brot que explique el seu comportament violent. Este punt no ha sigut confirmat per les autoritats policials.

 

No seria la primera vegada que protagonitza un episodi violent

 

Com déiem, l’agressió al guàrdia de seguretat va ser tan brutal que se l’acusarà d’intent d’homicidi. Serà la fiscalia la que decidisca si se li investiga per estos càrrecs.

El que sembla és que està no seria la primera vegada que protagonitza un incident d’este tipus. El jove hauria actuat de manera violenta almenys en quatre ocasions a L’Hospitalet de Llobregat. Així li consta a la policia catalana.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.