Detingut un menor per arrancar els ulls a un vigilant d’un hotel a Espanya

 

Un jove de 17 anys, veí de L’Hospitalet de Llobregat, ha agredit esta matinada de dimarts a quatre persones a l’hotel Estival El Daurat, situat al carrer Doppler número 1 de la vila marinera.

El més perjudicat de les agressions seria un vigilant de seguretat, que ha rebut una severa pallissa que l’ha deixat inconscient i a més amb greus ferides en la cara. El més escabrós és que li han arrancat els ulls. Les altres tres persones agredides serien la mare i una amiga de la família i un altre client d’este hotel de quatre estreles de Cambrils.

L’home, que rondaria els 60 anys segons algunes fonts, hauria patit lesions greus a tota la cara, i en concret en els ulls.

Este no sols hauria sigut en la cara, sinó que el jove li hauria propinat diversos colps i puntades per tot el cos. També resultaven ferits la mare, una amiga de la mare i un altre client de l’hotel.

Se l’acusa de temptativa d’homicidi

 

Tot hauria començat com un enfrontament familiar. Per motiu que es desconeixen, el menor hauria atacat a la seua mare i a l’amiga a l’habitació 2360, segons ‘El Caso’. Veient el seu comportament agressiu, han decidit alertar al vigilant de seguretat.

Este ha tractat de parar al xic, però s’ha trobat amb una reacció molt violenta cap a ell. La brutalitat de l’agressió va ser tal que es van veure obligats a avisar als Mossos d’Esquadra.

 

El jove hauria intentat llevar-li l’arma a un agent

 

La policia catalana va ser avisada que el guàrdia de seguretat havia sigut agredit violentament per un jove que s’allotjava a l’hotel. Fins allí es van desplaçar diverses dotacions i també de la Policia Local de Cambrils.

Els agents van poder comprovar les greus ferides que havia patit a la cara i van arrestar al menor d’edat. El jove ha sigut traslladat este matí en un hospital de Barcelona. Segons informa la policia, està ingressat després de sedar-li «per a estabilitzar-ho atés que estava alterat i agressiu«.

I és que el seu comportament violent no va concloure malgrat l’arribada dels agents. La seua presència no disminuïsc el seu estat alterat. Va arribar a atacar als agents de la policia autonòmica i local que es van desplaçar al lloc.

Un d’ells també hauria rebut almenys un colp del menor de 17 anys. Es tracta d’un cap dels Mossos d’Esquadra. Fonts policials expliquen que fins i tot li hauria intentat sostraure l’arma reglamentària.

Després de diversos minuts de forcejament, finalment va poder ser reduït i arrestat. El jove ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Quedarà sota custòdia policial mentre la Fiscalia de Menors no es pronuncie.

En paral·lel, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a aclarir els fets i el motiu de l’agressió.

No es descarta que haja pogut patir algun tipus de brot que explique el seu comportament violent. Este punt no ha sigut confirmat per les autoritats policials.

 

No seria la primera vegada que protagonitza un episodi violent

 

Com déiem, l’agressió al guàrdia de seguretat va ser tan brutal que se l’acusarà d’intent d’homicidi. Serà la fiscalia la que decidisca si se li investiga per estos càrrecs.

El que sembla és que està no seria la primera vegada que protagonitza un incident d’este tipus. El jove hauria actuat de manera violenta almenys en quatre ocasions a L’Hospitalet de Llobregat. Així li consta a la policia catalana.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.