Detingut un menor per arrancar els ulls a un vigilant d’un hotel a Espanya

 

Un jove de 17 anys, veí de L’Hospitalet de Llobregat, ha agredit esta matinada de dimarts a quatre persones a l’hotel Estival El Daurat, situat al carrer Doppler número 1 de la vila marinera.

El més perjudicat de les agressions seria un vigilant de seguretat, que ha rebut una severa pallissa que l’ha deixat inconscient i a més amb greus ferides en la cara. El més escabrós és que li han arrancat els ulls. Les altres tres persones agredides serien la mare i una amiga de la família i un altre client d’este hotel de quatre estreles de Cambrils.

L’home, que rondaria els 60 anys segons algunes fonts, hauria patit lesions greus a tota la cara, i en concret en els ulls.

Este no sols hauria sigut en la cara, sinó que el jove li hauria propinat diversos colps i puntades per tot el cos. També resultaven ferits la mare, una amiga de la mare i un altre client de l’hotel.

Se l’acusa de temptativa d’homicidi

 

Tot hauria començat com un enfrontament familiar. Per motiu que es desconeixen, el menor hauria atacat a la seua mare i a l’amiga a l’habitació 2360, segons ‘El Caso’. Veient el seu comportament agressiu, han decidit alertar al vigilant de seguretat.

Este ha tractat de parar al xic, però s’ha trobat amb una reacció molt violenta cap a ell. La brutalitat de l’agressió va ser tal que es van veure obligats a avisar als Mossos d’Esquadra.

 

El jove hauria intentat llevar-li l’arma a un agent

 

La policia catalana va ser avisada que el guàrdia de seguretat havia sigut agredit violentament per un jove que s’allotjava a l’hotel. Fins allí es van desplaçar diverses dotacions i també de la Policia Local de Cambrils.

Els agents van poder comprovar les greus ferides que havia patit a la cara i van arrestar al menor d’edat. El jove ha sigut traslladat este matí en un hospital de Barcelona. Segons informa la policia, està ingressat després de sedar-li “per a estabilitzar-ho atés que estava alterat i agressiu“.

I és que el seu comportament violent no va concloure malgrat l’arribada dels agents. La seua presència no disminuïsc el seu estat alterat. Va arribar a atacar als agents de la policia autonòmica i local que es van desplaçar al lloc.

Un d’ells també hauria rebut almenys un colp del menor de 17 anys. Es tracta d’un cap dels Mossos d’Esquadra. Fonts policials expliquen que fins i tot li hauria intentat sostraure l’arma reglamentària.

Després de diversos minuts de forcejament, finalment va poder ser reduït i arrestat. El jove ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Quedarà sota custòdia policial mentre la Fiscalia de Menors no es pronuncie.

En paral·lel, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per a aclarir els fets i el motiu de l’agressió.

No es descarta que haja pogut patir algun tipus de brot que explique el seu comportament violent. Este punt no ha sigut confirmat per les autoritats policials.

 

No seria la primera vegada que protagonitza un episodi violent

 

Com déiem, l’agressió al guàrdia de seguretat va ser tan brutal que se l’acusarà d’intent d’homicidi. Serà la fiscalia la que decidisca si se li investiga per estos càrrecs.

El que sembla és que està no seria la primera vegada que protagonitza un incident d’este tipus. El jove hauria actuat de manera violenta almenys en quatre ocasions a L’Hospitalet de Llobregat. Així li consta a la policia catalana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.