Detingut un menor per falsificar un DNI per a incomplir el confinament sense ser reconegut en Xilxes

DNI

El menor va presentar un DNI fals | València Diari

 

Agents de la Guàrdia Civil d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), han detingut a un menor que els va presentar un DNI fals, amb les dades d’un altre xic de la mateixa edat però d’una altra localitat, per a evitar ser sancionat i continuar incomplint el confinament sense ser reconegut.

 

La Guàrdia Civil es va trobar amb el menor per primera volta el passat 8 de maig sobre les 17.30 hores en la localitat de Xilxes, en la mateixa comarca, a on estava fumant i assentat en un dels ponts. Els agents li van dir al xic que s’identificara i ell els va dir les dades d’un altre menor, que suposadament residia en la platja de Xilxes i que havia eixit a fumar un cigarret. El menor no incomplia cap de les prohibicions de l’estat d’alarma. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dos dies després, el 10 de maig, sobre les 18.00 hores, els mateixos agents han identificat a un grup de set jóvens que estava fent un descans després d’un partit de futbol. Ha sigut durant la seua identificació quan se li ha informat a un d’ells que anava a ser proposat per a sanció per incompliment de l’estat d’alarma.

 

Els agents han observat que esta persona era la mateixa que havia sigut identificada dos dies abans fumant en el pont de Xilxes, però que no coincidien les dades aportades en les dos ocasions. Per això, després de fer algunes comprovacions, s’ha pogut descobrir la vertadera identitat del menor, que havia suplantat les dades d’un altre menor de la mateixa edat però d’una altra localitat per a evitar ser sancionat i continuar incomplint el confinament sense ser reconegut.

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a la persona del DNI usat pel menor, que després de tindre coneixement de la suplantació de la seua identitat, ha anat a interposar una denúncia. Per tot això, s’ha procedit a la detenció del menor com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’estat civil i ha sigut proposat per a sanció administrativa per l’incompliment de l’estat d’alarma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.