Detingut un metge de família amb antecedents acusat d’abusar de diverses pacients a Alfafar

 

Agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar, a la comarca de l’Horta Sud, han detingut a un metge de família de 60 anys que exercia en aquesta localitat per la seua presumpta participació en delictes d’abusos sexuals a quatre dels seus pacients durant les exploracions en la consulta. L’home té antecedents per possessió de pornografia infantil en 2017 i va ser investigat per abusos sexuals a una altra pacient en 2018. 

  

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, la recerca continua oberta i no es descarta l’aparició d’altres víctimes que encara no han denunciat fets similars. L’arrest s’ha dut a terme després de la denúncia d’una de les víctimes en dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar-Catarroja. 

  

La dona es va personar el passat 6 d’abril en dependències policials de la Guàrdia Civil per a denunciar que el seu metge de capçalera, en el desenvolupament d’una consulta rutinària, es va acostar a ella i la va abraçar per a, posteriorment, realitzar-li tocaments en tot el seu cos en contra de la seua voluntat i li va arribar a besar en diverses ocasions. 

  

Així mateix, la denunciant comentava que aquesta no era la primera vegada que ho intentava. Després d’aquesta denúncia, els agents van iniciar l’operació Garusade, en la qual es van entrevistar amb diverses possibles víctimes pels mateixos fets. Els guàrdies civils van tindre coneixement que el rang d’edat de les seues possibles víctimes abastava dones d’entre 40 i 70 anys. 

  

TOCAMENTS I PETICIONS ERÒTIQUES

Segons les recerques, el detingut es «sobrepassava» amb les seues pacients a les quals suposadament realitzava tocaments, els demanava que es despullaren «sense cap motiu», «tontejava» amb elles o tractava d'»obtindre cites» fora de la consulta. 

  

Aquest metge havia rebut diverses queixes formulades per diversos pacients d’Alfafar de calibre similar a la denúncia. A més, segons la Guàrdia Civil, es té coneixement que les condicions en les quals atenia els pacients «no eren les més salubres» per la seua «falta d’higiene», un fet que va ser motiu de queixa per part dels pacients «en més d’una ocasió». 

  

Els agents van detindre a l’home, de 60 anys i nacionalitat espanyola, per presumpta implicació en un delicte d’abusos sexuals i contra la integritat moral de diverses de les seues pacients. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de València.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.