Detingut un metge de família amb antecedents acusat d’abusar de diverses pacients a Alfafar

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar, a la comarca de l’Horta Sud, han detingut a un metge de família de 60 anys que exercia en aquesta localitat per la seua presumpta participació en delictes d’abusos sexuals a quatre dels seus pacients durant les exploracions en la consulta. L’home té antecedents per possessió de pornografia infantil […]

 

Agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar, a la comarca de l’Horta Sud, han detingut a un metge de família de 60 anys que exercia en aquesta localitat per la seua presumpta participació en delictes d’abusos sexuals a quatre dels seus pacients durant les exploracions en la consulta. L’home té antecedents per possessió de pornografia infantil en 2017 i va ser investigat per abusos sexuals a una altra pacient en 2018. 

  

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, la recerca continua oberta i no es descarta l’aparició d’altres víctimes que encara no han denunciat fets similars. L’arrest s’ha dut a terme després de la denúncia d’una de les víctimes en dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar-Catarroja. 

  

La dona es va personar el passat 6 d’abril en dependències policials de la Guàrdia Civil per a denunciar que el seu metge de capçalera, en el desenvolupament d’una consulta rutinària, es va acostar a ella i la va abraçar per a, posteriorment, realitzar-li tocaments en tot el seu cos en contra de la seua voluntat i li va arribar a besar en diverses ocasions. 

  

Així mateix, la denunciant comentava que aquesta no era la primera vegada que ho intentava. Després d’aquesta denúncia, els agents van iniciar l’operació Garusade, en la qual es van entrevistar amb diverses possibles víctimes pels mateixos fets. Els guàrdies civils van tindre coneixement que el rang d’edat de les seues possibles víctimes abastava dones d’entre 40 i 70 anys. 

  

TOCAMENTS I PETICIONS ERÒTIQUES

Segons les recerques, el detingut es «sobrepassava» amb les seues pacients a les quals suposadament realitzava tocaments, els demanava que es despullaren «sense cap motiu», «tontejava» amb elles o tractava d'»obtindre cites» fora de la consulta. 

  

Aquest metge havia rebut diverses queixes formulades per diversos pacients d’Alfafar de calibre similar a la denúncia. A més, segons la Guàrdia Civil, es té coneixement que les condicions en les quals atenia els pacients «no eren les més salubres» per la seua «falta d’higiene», un fet que va ser motiu de queixa per part dels pacients «en més d’una ocasió». 

  

Els agents van detindre a l’home, de 60 anys i nacionalitat espanyola, per presumpta implicació en un delicte d’abusos sexuals i contra la integritat moral de diverses de les seues pacients. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de València.

Últimes notícies

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.

Els sindicats educatius proposen un calendari de negociació a Educació per desbloquejar la vaga

STEPV, CCOO i UGT han remés a la Conselleria d’Educació un calendari detallat de reunions per abordar totes les reivindicacions pendents de la vaga indefinida de primavera, després de la suspensió de l’última trobada prevista.

Noves ajudes del Consell per a ramaders, llauradors i comerços afectats per la dana Adam

El Consell aprovarà este divendres un nou paquet d’ajudes per a ramaders, llauradors, comerços i afectats per pèrdua de vehicle per la dana Adam, que se sumen als 23,5 milions ja anunciats. La línia per a ajuntaments passa de 27 a 36 municipis beneficiaris, amb fins a 200.000 euros per consistori.

Els veïns d’Oliva i Miramar continuen netejant vivendes i garatges i calculant danys

Els veïns de Miramar i Oliva continuen netejant vivendes i garatges després de la dana Adam, mentre valoren els danys i intenten salvar negocis i pertinences.

El tractor autònom i la IA mèdica marquen el pas en el VDS 2026

La novena edició de València Digital Summit reunix més de 12.000 professionals i exhibix startups punteres com Quibim i Voltrac, amb aplicacions disruptives en salut, agricultura i defensa. També destaca el creixement internacional d’Euroairlines, fundada per quatre germans de Requena.