Detingut per anar-se’n sense pagar més de 2.500 euros d’un hotel en València

Una habitació d'hotel

El detingut ha passat a disposició judicial | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’allotjar-se en un hotel de la ciutat i anar-se’n sense pagar la factura d’un import de 2.524 euros.

 

Segons les investigacions policials el client es va allotjar en la data del 12 al 15 de desembre i va ampliar posteriorment la reserva fins al 20 sense allotjar-se estos últims dies. No obstant això, l’home va deixar totes les seues pertinences dins de l’habitació, per això esta estada no es va poder oferir a altres clients.

 

Va ser en este moment quan l’hotel es va posar en contacte amb l’home exigint-li l’abonament de la factura, aportant este diferents excuses per a eludir el pagament. Per estos motius, l’empresa va carregar l’import en la targeta bancària que va proporcionar en la reserva, sent la transacció rebutjada.

 

La recepció de l’hotel va reiterar a l’usuari la sol·licitud d’abonament del cost de l’allotjament,
concertant diferents cites presencials per a que pagara tant l’estada com els servicis dels que va fer ús. Finalment, pel que pareix l’home no va acudir argumentat que es trobava fora de València per motius de treball.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es trobava allotjat en un altre hotel pel que una volta localitzat en este, va ser detingut per un presumpte delicte d’estafa. El detingut ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.