14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detingut per anar-se’n sense pagar més de 2.500 euros d’un hotel en València

Una habitació d'hotel

El detingut ha passat a disposició judicial | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’allotjar-se en un hotel de la ciutat i anar-se’n sense pagar la factura d’un import de 2.524 euros.

 

Segons les investigacions policials el client es va allotjar en la data del 12 al 15 de desembre i va ampliar posteriorment la reserva fins al 20 sense allotjar-se estos últims dies. No obstant això, l’home va deixar totes les seues pertinences dins de l’habitació, per això esta estada no es va poder oferir a altres clients.

 

Va ser en este moment quan l’hotel es va posar en contacte amb l’home exigint-li l’abonament de la factura, aportant este diferents excuses per a eludir el pagament. Per estos motius, l’empresa va carregar l’import en la targeta bancària que va proporcionar en la reserva, sent la transacció rebutjada.

 

La recepció de l’hotel va reiterar a l’usuari la sol·licitud d’abonament del cost de l’allotjament,
concertant diferents cites presencials per a que pagara tant l’estada com els servicis dels que va fer ús. Finalment, pel que pareix l’home no va acudir argumentat que es trobava fora de València per motius de treball.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es trobava allotjat en un altre hotel pel que una volta localitzat en este, va ser detingut per un presumpte delicte d’estafa. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.