9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Detingut per anar-se’n sense pagar més de 2.500 euros d’un hotel en València

Una habitació d'hotel

El detingut ha passat a disposició judicial | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’allotjar-se en un hotel de la ciutat i anar-se’n sense pagar la factura d’un import de 2.524 euros.

 

Segons les investigacions policials el client es va allotjar en la data del 12 al 15 de desembre i va ampliar posteriorment la reserva fins al 20 sense allotjar-se estos últims dies. No obstant això, l’home va deixar totes les seues pertinences dins de l’habitació, per això esta estada no es va poder oferir a altres clients.

 

Va ser en este moment quan l’hotel es va posar en contacte amb l’home exigint-li l’abonament de la factura, aportant este diferents excuses per a eludir el pagament. Per estos motius, l’empresa va carregar l’import en la targeta bancària que va proporcionar en la reserva, sent la transacció rebutjada.

 

La recepció de l’hotel va reiterar a l’usuari la sol·licitud d’abonament del cost de l’allotjament,
concertant diferents cites presencials per a que pagara tant l’estada com els servicis dels que va fer ús. Finalment, pel que pareix l’home no va acudir argumentat que es trobava fora de València per motius de treball.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es trobava allotjat en un altre hotel pel que una volta localitzat en este, va ser detingut per un presumpte delicte d’estafa. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.