Detingut per anar-se’n sense pagar més de 2.500 euros d’un hotel en València

Una habitació d'hotel

El detingut ha passat a disposició judicial | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’allotjar-se en un hotel de la ciutat i anar-se’n sense pagar la factura d’un import de 2.524 euros.

 

Segons les investigacions policials el client es va allotjar en la data del 12 al 15 de desembre i va ampliar posteriorment la reserva fins al 20 sense allotjar-se estos últims dies. No obstant això, l’home va deixar totes les seues pertinences dins de l’habitació, per això esta estada no es va poder oferir a altres clients.

 

Va ser en este moment quan l’hotel es va posar en contacte amb l’home exigint-li l’abonament de la factura, aportant este diferents excuses per a eludir el pagament. Per estos motius, l’empresa va carregar l’import en la targeta bancària que va proporcionar en la reserva, sent la transacció rebutjada.

 

La recepció de l’hotel va reiterar a l’usuari la sol·licitud d’abonament del cost de l’allotjament,
concertant diferents cites presencials per a que pagara tant l’estada com els servicis dels que va fer ús. Finalment, pel que pareix l’home no va acudir argumentat que es trobava fora de València per motius de treball.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es trobava allotjat en un altre hotel pel que una volta localitzat en este, va ser detingut per un presumpte delicte d’estafa. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.