Detingut per anar-se’n sense pagar més de 2.500 euros d’un hotel en València

Una habitació d'hotel

El detingut ha passat a disposició judicial | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’allotjar-se en un hotel de la ciutat i anar-se’n sense pagar la factura d’un import de 2.524 euros.

 

Segons les investigacions policials el client es va allotjar en la data del 12 al 15 de desembre i va ampliar posteriorment la reserva fins al 20 sense allotjar-se estos últims dies. No obstant això, l’home va deixar totes les seues pertinences dins de l’habitació, per això esta estada no es va poder oferir a altres clients.

 

Va ser en este moment quan l’hotel es va posar en contacte amb l’home exigint-li l’abonament de la factura, aportant este diferents excuses per a eludir el pagament. Per estos motius, l’empresa va carregar l’import en la targeta bancària que va proporcionar en la reserva, sent la transacció rebutjada.

 

La recepció de l’hotel va reiterar a l’usuari la sol·licitud d’abonament del cost de l’allotjament,
concertant diferents cites presencials per a que pagara tant l’estada com els servicis dels que va fer ús. Finalment, pel que pareix l’home no va acudir argumentat que es trobava fora de València per motius de treball.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es trobava allotjat en un altre hotel pel que una volta localitzat en este, va ser detingut per un presumpte delicte d’estafa. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.