Detingut un pedòfil de Castelló en desmantellar una web que venia material d’abús sexual infantil

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat una pàgina web que, presumptament, es dedicava a la venda de material d’abús sexual infantil. En l’operació, les autoritats han detingut a un total de 12 suposats pedòfils en Castelló, Barcelona, València o Múrcia, entre altres ciutats.

 

Tal com ha comunicat el diari ‘Mediterráneo’, l’administrador de la pàgina es trobava en Portugal a on ha sigut detingut per agents de la policia d’este país. Després, la investigació als usuaris de la web ha permès identificar i agarrar als pedòfils que intercanviaven material sexual a través de missatgeria instantània

 

A causa de l’aparició d’estos missatges, els investigadors han pogut trobar tot tipus de material d’abús sexual infantil, i per tant, han identificat a totes les persones que han participat en esta activitat delictiva. Entre els detinguts destaca un home de Màlaga que havia compartit fins a un total de 38 vídeos de xiquets sotmesos a greus abusos sexuals.

 

Entre els participants, també es troba un veí de Castelló, en la comarca de la Plana Alta que també ha sigut agarrat i posat a disposició judicial després que els agents han descobert esta pàgina web a on es venia material il·legal sexual de xiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.