Detingut un pedòfil de Castelló en desmantellar una web que venia material d’abús sexual infantil

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat una pàgina web que, presumptament, es dedicava a la venda de material d’abús sexual infantil. En l’operació, les autoritats han detingut a un total de 12 suposats pedòfils en Castelló, Barcelona, València o Múrcia, entre altres ciutats.

 

Tal com ha comunicat el diari ‘Mediterráneo’, l’administrador de la pàgina es trobava en Portugal a on ha sigut detingut per agents de la policia d’este país. Després, la investigació als usuaris de la web ha permès identificar i agarrar als pedòfils que intercanviaven material sexual a través de missatgeria instantània

 

A causa de l’aparició d’estos missatges, els investigadors han pogut trobar tot tipus de material d’abús sexual infantil, i per tant, han identificat a totes les persones que han participat en esta activitat delictiva. Entre els detinguts destaca un home de Màlaga que havia compartit fins a un total de 38 vídeos de xiquets sotmesos a greus abusos sexuals.

 

Entre els participants, també es troba un veí de Castelló, en la comarca de la Plana Alta que també ha sigut agarrat i posat a disposició judicial després que els agents han descobert esta pàgina web a on es venia material il·legal sexual de xiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.