Detingut un pedòfil de Castelló en desmantellar una web que venia material d’abús sexual infantil

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat una pàgina web que, presumptament, es dedicava a la venda de material d’abús sexual infantil. En l’operació, les autoritats han detingut a un total de 12 suposats pedòfils en Castelló, Barcelona, València o Múrcia, entre altres ciutats.

 

Tal com ha comunicat el diari ‘Mediterráneo’, l’administrador de la pàgina es trobava en Portugal a on ha sigut detingut per agents de la policia d’este país. Després, la investigació als usuaris de la web ha permès identificar i agarrar als pedòfils que intercanviaven material sexual a través de missatgeria instantània

 

A causa de l’aparició d’estos missatges, els investigadors han pogut trobar tot tipus de material d’abús sexual infantil, i per tant, han identificat a totes les persones que han participat en esta activitat delictiva. Entre els detinguts destaca un home de Màlaga que havia compartit fins a un total de 38 vídeos de xiquets sotmesos a greus abusos sexuals.

 

Entre els participants, també es troba un veí de Castelló, en la comarca de la Plana Alta que també ha sigut agarrat i posat a disposició judicial després que els agents han descobert esta pàgina web a on es venia material il·legal sexual de xiquets.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.