Detingut un pedòfil de Castelló en desmantellar una web que venia material d’abús sexual infantil

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat una pàgina web que, presumptament, es dedicava a la venda de material d’abús sexual infantil. En l’operació, les autoritats han detingut a un total de 12 suposats pedòfils en Castelló, Barcelona, València o Múrcia, entre altres ciutats.

 

Tal com ha comunicat el diari ‘Mediterráneo’, l’administrador de la pàgina es trobava en Portugal a on ha sigut detingut per agents de la policia d’este país. Després, la investigació als usuaris de la web ha permès identificar i agarrar als pedòfils que intercanviaven material sexual a través de missatgeria instantània

 

A causa de l’aparició d’estos missatges, els investigadors han pogut trobar tot tipus de material d’abús sexual infantil, i per tant, han identificat a totes les persones que han participat en esta activitat delictiva. Entre els detinguts destaca un home de Màlaga que havia compartit fins a un total de 38 vídeos de xiquets sotmesos a greus abusos sexuals.

 

Entre els participants, també es troba un veí de Castelló, en la comarca de la Plana Alta que també ha sigut agarrat i posat a disposició judicial després que els agents han descobert esta pàgina web a on es venia material il·legal sexual de xiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.