Detenen a l’amo d’un camp de taronges per robar 50.000 quilos en Riba-roja de Túria

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l’amo d’un camp de tarongers de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) acusat de robar 50.000 quilos de cítrics d’esta propietat després d’haver-la arrendat a una altra persona perquè explotarà el cultiu.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, l’arrest del presumpte autor dels fets, de 43 anys, s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Tonja’, feta per l’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Llíria. El robatori de les taronges es va produir a través d’empreses de recol·lecció de Castelló.

 

A conseqüència de l’operatiu per a esclarir el furt d’este cultiu, els agents van comprovar que el propietari del camp, que prèviament l’havia arrendat a un tercer per a l’explotació del cultiu, presumptament havia recol·lectat de manera fraudulenta els cítrics, a través d’empreses de Castelló.

 

A l’arrestat se li atribuïx un delicte de robatori amb força de 50.000 quilos de taronges, valorades en més de 20.000 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Llíria.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.