11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detenen a l’amo d’un camp de taronges per robar 50.000 quilos en Riba-roja de Túria

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l’amo d’un camp de tarongers de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) acusat de robar 50.000 quilos de cítrics d’esta propietat després d’haver-la arrendat a una altra persona perquè explotarà el cultiu.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, l’arrest del presumpte autor dels fets, de 43 anys, s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Tonja’, feta per l’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Llíria. El robatori de les taronges es va produir a través d’empreses de recol·lecció de Castelló.

 

A conseqüència de l’operatiu per a esclarir el furt d’este cultiu, els agents van comprovar que el propietari del camp, que prèviament l’havia arrendat a un tercer per a l’explotació del cultiu, presumptament havia recol·lectat de manera fraudulenta els cítrics, a través d’empreses de Castelló.

 

A l’arrestat se li atribuïx un delicte de robatori amb força de 50.000 quilos de taronges, valorades en més de 20.000 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Llíria.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.