Detenen a l’amo d’un camp de taronges per robar 50.000 quilos en Riba-roja de Túria

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l’amo d’un camp de tarongers de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) acusat de robar 50.000 quilos de cítrics d’esta propietat després d’haver-la arrendat a una altra persona perquè explotarà el cultiu.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, l’arrest del presumpte autor dels fets, de 43 anys, s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Tonja’, feta per l’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Llíria. El robatori de les taronges es va produir a través d’empreses de recol·lecció de Castelló.

 

A conseqüència de l’operatiu per a esclarir el furt d’este cultiu, els agents van comprovar que el propietari del camp, que prèviament l’havia arrendat a un tercer per a l’explotació del cultiu, presumptament havia recol·lectat de manera fraudulenta els cítrics, a través d’empreses de Castelló.

 

A l’arrestat se li atribuïx un delicte de robatori amb força de 50.000 quilos de taronges, valorades en més de 20.000 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Llíria.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.