Detenen a l’amo d’un camp de taronges per robar 50.000 quilos en Riba-roja de Túria

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l’amo d’un camp de tarongers de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) acusat de robar 50.000 quilos de cítrics d’esta propietat després d’haver-la arrendat a una altra persona perquè explotarà el cultiu.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, l’arrest del presumpte autor dels fets, de 43 anys, s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Tonja’, feta per l’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Llíria. El robatori de les taronges es va produir a través d’empreses de recol·lecció de Castelló.

 

A conseqüència de l’operatiu per a esclarir el furt d’este cultiu, els agents van comprovar que el propietari del camp, que prèviament l’havia arrendat a un tercer per a l’explotació del cultiu, presumptament havia recol·lectat de manera fraudulenta els cítrics, a través d’empreses de Castelló.

 

A l’arrestat se li atribuïx un delicte de robatori amb força de 50.000 quilos de taronges, valorades en més de 20.000 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Llíria.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.