Detenen a l’amo d’un camp de taronges per robar 50.000 quilos en Riba-roja de Túria

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l’amo d’un camp de tarongers de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València) acusat de robar 50.000 quilos de cítrics d’esta propietat després d’haver-la arrendat a una altra persona perquè explotarà el cultiu.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, l’arrest del presumpte autor dels fets, de 43 anys, s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Tonja’, feta per l’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Llíria. El robatori de les taronges es va produir a través d’empreses de recol·lecció de Castelló.

 

A conseqüència de l’operatiu per a esclarir el furt d’este cultiu, els agents van comprovar que el propietari del camp, que prèviament l’havia arrendat a un tercer per a l’explotació del cultiu, presumptament havia recol·lectat de manera fraudulenta els cítrics, a través d’empreses de Castelló.

 

A l’arrestat se li atribuïx un delicte de robatori amb força de 50.000 quilos de taronges, valorades en més de 20.000 euros. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Llíria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.

La inflació se situa en el 3,4% en la Comunitat Valenciana en línia amb la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar al març en el 3,4%, el mateix nivell que la mitjana d'Espanya, impulsada sobretot per l'encariment dels combustibles lligat a la guerra a Orient Mitjà.

Les normes lingüístiques no són ciència

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa clara de les formes valencianes d’ús viu i una crítica a l’ús ideològic del concepte de 'ciència' en els debats lingüístics

Elísabet Benavent llança Una xiqueta bona, un romanç que reivindica l’amor en el quotidià

Elísabet Benavent publica Una xiqueta bona, la seua novel·la número 26, un romanç que desplaça l'èpica de l'amor cap als gestos quotidians i qüestiona la síndrome de la xiqueta bona.

Científics espanyols descobrixen l’interruptor que usen les plantes per a defendre’s de la sequera

Un equip d'investigació espanyol ha identificat l'interruptor molecular que activa la defensa de les plantes davant la sequera i ha demostrat que pot modificar-se per a crear cultius més eficients en l'ús de l'aigua.

Un ex alt càrrec de Transports, testimoni clau en el juí del Suprem a Ábalos pels contractes de màscares

La quinta jornada del juí en el Suprem pels contractes de màscares situa com a testimoni clau al exsubsecretario de Transports, Jesús Manuel Gómez, a qui José Luis Ábalos atribuïx la tramitació de les adjudicacions sota sospita.