11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut en San Antonio de Benagéber per conduir begut i nuet

 

Un home de 53 anys ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària i se l’investiga per un presumpte delicte d’exhibicionisme. El detingut va ser localitzat begut i nuet mentres circulava en un cotxe llogat en San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home havia estat ingressat en un centre de desintoxicació durant set mesos per la seua addicció a les drogues i l’alcohol. A pesar de què havia eixit del centre el dissabte, tal com ell mateix va explicar als agents, el diumenge va ser detingut per conduir begut i sense roba.

 

L’home va explicar als agents que, només eixir del centre, va llogar un Nissan Micra i va anar a la platja del Saler de València, a on «s’havia excitat» i per això no duia roba. Només duia una camiseta per a que no li fregara el cinturó, però anava nuet de cintura cap avall.

 

Va ser una veïna de Sant Antonio de Benagéber qui va avisar a la Policia en vore a un home nuet en un cotxe aparcat. En vore als policies, l’ara detingut arrancà el vehicle, però els agents el van fer parar i li feren la prova d’alcoholèmia, que donà un resultat superior a 0,60 mg/l.

 

Per eixa raó, ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària. A pesar d’això, la Policia Local de València l’investiga per un possible delicte d’exhibicionisme, ja que van rebre diversos avisos sobre un home nuet en la platja del Saler, amb una descripció que coincidix amb la del detingut.

Últimes notícies

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.