Detingut en San Antonio de Benagéber per conduir begut i nuet

 

Un home de 53 anys ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària i se l’investiga per un presumpte delicte d’exhibicionisme. El detingut va ser localitzat begut i nuet mentres circulava en un cotxe llogat en San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home havia estat ingressat en un centre de desintoxicació durant set mesos per la seua addicció a les drogues i l’alcohol. A pesar de què havia eixit del centre el dissabte, tal com ell mateix va explicar als agents, el diumenge va ser detingut per conduir begut i sense roba.

 

L’home va explicar als agents que, només eixir del centre, va llogar un Nissan Micra i va anar a la platja del Saler de València, a on «s’havia excitat» i per això no duia roba. Només duia una camiseta per a que no li fregara el cinturó, però anava nuet de cintura cap avall.

 

Va ser una veïna de Sant Antonio de Benagéber qui va avisar a la Policia en vore a un home nuet en un cotxe aparcat. En vore als policies, l’ara detingut arrancà el vehicle, però els agents el van fer parar i li feren la prova d’alcoholèmia, que donà un resultat superior a 0,60 mg/l.

 

Per eixa raó, ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària. A pesar d’això, la Policia Local de València l’investiga per un possible delicte d’exhibicionisme, ja que van rebre diversos avisos sobre un home nuet en la platja del Saler, amb una descripció que coincidix amb la del detingut.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.