Detingut en San Antonio de Benagéber per conduir begut i nuet

 

Un home de 53 anys ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària i se l’investiga per un presumpte delicte d’exhibicionisme. El detingut va ser localitzat begut i nuet mentres circulava en un cotxe llogat en San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home havia estat ingressat en un centre de desintoxicació durant set mesos per la seua addicció a les drogues i l’alcohol. A pesar de què havia eixit del centre el dissabte, tal com ell mateix va explicar als agents, el diumenge va ser detingut per conduir begut i sense roba.

 

L’home va explicar als agents que, només eixir del centre, va llogar un Nissan Micra i va anar a la platja del Saler de València, a on «s’havia excitat» i per això no duia roba. Només duia una camiseta per a que no li fregara el cinturó, però anava nuet de cintura cap avall.

 

Va ser una veïna de Sant Antonio de Benagéber qui va avisar a la Policia en vore a un home nuet en un cotxe aparcat. En vore als policies, l’ara detingut arrancà el vehicle, però els agents el van fer parar i li feren la prova d’alcoholèmia, que donà un resultat superior a 0,60 mg/l.

 

Per eixa raó, ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària. A pesar d’això, la Policia Local de València l’investiga per un possible delicte d’exhibicionisme, ja que van rebre diversos avisos sobre un home nuet en la platja del Saler, amb una descripció que coincidix amb la del detingut.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU