Detingut en San Antonio de Benagéber per conduir begut i nuet

 

Un home de 53 anys ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària i se l’investiga per un presumpte delicte d’exhibicionisme. El detingut va ser localitzat begut i nuet mentres circulava en un cotxe llogat en San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home havia estat ingressat en un centre de desintoxicació durant set mesos per la seua addicció a les drogues i l’alcohol. A pesar de què havia eixit del centre el dissabte, tal com ell mateix va explicar als agents, el diumenge va ser detingut per conduir begut i sense roba.

 

L’home va explicar als agents que, només eixir del centre, va llogar un Nissan Micra i va anar a la platja del Saler de València, a on «s’havia excitat» i per això no duia roba. Només duia una camiseta per a que no li fregara el cinturó, però anava nuet de cintura cap avall.

 

Va ser una veïna de Sant Antonio de Benagéber qui va avisar a la Policia en vore a un home nuet en un cotxe aparcat. En vore als policies, l’ara detingut arrancà el vehicle, però els agents el van fer parar i li feren la prova d’alcoholèmia, que donà un resultat superior a 0,60 mg/l.

 

Per eixa raó, ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària. A pesar d’això, la Policia Local de València l’investiga per un possible delicte d’exhibicionisme, ja que van rebre diversos avisos sobre un home nuet en la platja del Saler, amb una descripció que coincidix amb la del detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.