20 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Detingut en San Antonio de Benagéber per conduir begut i nuet

 

Un home de 53 anys ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària i se l’investiga per un presumpte delicte d’exhibicionisme. El detingut va ser localitzat begut i nuet mentres circulava en un cotxe llogat en San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home havia estat ingressat en un centre de desintoxicació durant set mesos per la seua addicció a les drogues i l’alcohol. A pesar de què havia eixit del centre el dissabte, tal com ell mateix va explicar als agents, el diumenge va ser detingut per conduir begut i sense roba.

 

L’home va explicar als agents que, només eixir del centre, va llogar un Nissan Micra i va anar a la platja del Saler de València, a on «s’havia excitat» i per això no duia roba. Només duia una camiseta per a que no li fregara el cinturó, però anava nuet de cintura cap avall.

 

Va ser una veïna de Sant Antonio de Benagéber qui va avisar a la Policia en vore a un home nuet en un cotxe aparcat. En vore als policies, l’ara detingut arrancà el vehicle, però els agents el van fer parar i li feren la prova d’alcoholèmia, que donà un resultat superior a 0,60 mg/l.

 

Per eixa raó, ha sigut detingut per un delicte contra la seguretat viària. A pesar d’això, la Policia Local de València l’investiga per un possible delicte d’exhibicionisme, ja que van rebre diversos avisos sobre un home nuet en la platja del Saler, amb una descripció que coincidix amb la del detingut.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.

Els ajuntaments afectats per la DANA podran comprar sòl en zones inundables per a usos no residencials

Un nou reial decret llei obri la possibilitat d'adquirir parcel·les en risc d'inundació amb fons estatals i destinar-les a parcs, aparcaments o altres usos. La mesura amplia l'objecte subvencionable dins dels 1.745 milions ja consignats i permet actuar en el domini públic hidràulic amb la Confederació Hidrogràfica.

PP i Vox pacten el pressupost de València per a 2026 i Catalá el desvincula del relleu en la Generalitat

PP i Vox han aprovat el projecte de pressupostos de València per a 2026, xifrat en 1.250,9 milions. Catalá ho ha desvinculat de la negociació del relleu de Mazón.