Detingut per sis robatoris amb força en locals comercials en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a dos hòmens, de 33 i 43 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de diferents delictes de robatori amb força en locals comercials. A un se li imputen sis robatoris mentres que a l’altre només dos d’ells. En un van usar un gat hidràulic per a forçar la persiana d’entrada, que va ser localitzat.

 

Els investigadors havien detectat que des de finals d’any s’havien produït una sèrie de robatoris amb força en locals comercials en la localitat de Gandia. En un dels fets l’autor va forçar la persiana metàl·lica d’un establiment comercial, conseguint traure-la dels seus raïls, per a apoderar-se de la caixa registradora i abandonar-la en un portal.

 

Dies més tard, de matinada, es va produir un altre robatori amb força en una fruiteria a la que es va accedir forçant la reixa metàl·lica amb un gat mecànic. En esta ocasió es va conseguir detindre al presumpte autor, gràcies a la col·laboració ciutadana, ja que s’ocultava entre dos cotxes, intervenint el gat usat en el seu cotxe, que es trobava a escassos metres.

 

Els agents van analitzar els robatoris perpetrats que seguien uns patrons, ja que es feien sempre en horari nocturn i fracturant els vidres dels establiments o forçant les persianes d’accés, per a sostraure, en alguns casos, alguns objectes i les caixes registradores si no conseguien forçar-les dins.

 

Les perquisicions dels agents han permés identificar a un home com el responsable de sis robatoris amb força, dos en perruqueries, un en un supermercat, dos en un bar i un altre en una fruiteria de la localitat. També van determinar que dos d’estos fets delictius havien comptat amb la col·laboració d’un altre home, que també va ser arrestat. Els dos detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.