Detingut per sis robatoris amb força en locals comercials en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a dos hòmens, de 33 i 43 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de diferents delictes de robatori amb força en locals comercials. A un se li imputen sis robatoris mentres que a l’altre només dos d’ells. En un van usar un gat hidràulic per a forçar la persiana d’entrada, que va ser localitzat.

 

Els investigadors havien detectat que des de finals d’any s’havien produït una sèrie de robatoris amb força en locals comercials en la localitat de Gandia. En un dels fets l’autor va forçar la persiana metàl·lica d’un establiment comercial, conseguint traure-la dels seus raïls, per a apoderar-se de la caixa registradora i abandonar-la en un portal.

 

Dies més tard, de matinada, es va produir un altre robatori amb força en una fruiteria a la que es va accedir forçant la reixa metàl·lica amb un gat mecànic. En esta ocasió es va conseguir detindre al presumpte autor, gràcies a la col·laboració ciutadana, ja que s’ocultava entre dos cotxes, intervenint el gat usat en el seu cotxe, que es trobava a escassos metres.

 

Els agents van analitzar els robatoris perpetrats que seguien uns patrons, ja que es feien sempre en horari nocturn i fracturant els vidres dels establiments o forçant les persianes d’accés, per a sostraure, en alguns casos, alguns objectes i les caixes registradores si no conseguien forçar-les dins.

 

Les perquisicions dels agents han permés identificar a un home com el responsable de sis robatoris amb força, dos en perruqueries, un en un supermercat, dos en un bar i un altre en una fruiteria de la localitat. També van determinar que dos d’estos fets delictius havien comptat amb la col·laboració d’un altre home, que també va ser arrestat. Els dos detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.