Detingut per sis robatoris amb força en locals comercials en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a dos hòmens, de 33 i 43 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de diferents delictes de robatori amb força en locals comercials. A un se li imputen sis robatoris mentres que a l’altre només dos d’ells. En un van usar un gat hidràulic per a forçar la persiana d’entrada, que va ser localitzat.

 

Els investigadors havien detectat que des de finals d’any s’havien produït una sèrie de robatoris amb força en locals comercials en la localitat de Gandia. En un dels fets l’autor va forçar la persiana metàl·lica d’un establiment comercial, conseguint traure-la dels seus raïls, per a apoderar-se de la caixa registradora i abandonar-la en un portal.

 

Dies més tard, de matinada, es va produir un altre robatori amb força en una fruiteria a la que es va accedir forçant la reixa metàl·lica amb un gat mecànic. En esta ocasió es va conseguir detindre al presumpte autor, gràcies a la col·laboració ciutadana, ja que s’ocultava entre dos cotxes, intervenint el gat usat en el seu cotxe, que es trobava a escassos metres.

 

Els agents van analitzar els robatoris perpetrats que seguien uns patrons, ja que es feien sempre en horari nocturn i fracturant els vidres dels establiments o forçant les persianes d’accés, per a sostraure, en alguns casos, alguns objectes i les caixes registradores si no conseguien forçar-les dins.

 

Les perquisicions dels agents han permés identificar a un home com el responsable de sis robatoris amb força, dos en perruqueries, un en un supermercat, dos en un bar i un altre en una fruiteria de la localitat. També van determinar que dos d’estos fets delictius havien comptat amb la col·laboració d’un altre home, que també va ser arrestat. Els dos detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.