Detenen a un treballador d’un ajuntament valencià en un intercanvi de droga en Bétera

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després de sorprendre’ls duent a terme un intercanvi de 98 grams de cocaïna en una gran superfície comercial de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València). Un dels arrestats treballava per a un ajuntament d’una localitat de la província.

 

Segons fonts policials, en els tres registres fets l’endemà en els seus domicilis en l’Eliana, Bétera i València es van intervindre prop de 4,5 quilos de droga, al costat de 26.000 euros i una placa de Policia Local.

 

La investigació va començar a conseqüència dels indicis que té el treballador d’un ajuntament valencià, ja que es dedicava presumpament al tràfic de drogues en el seu temps lliure. Este home va ser sorprès en un intercanvi de droga durant una de les vigilàncies policials.

 

Confisquen més de quatre quilograms de droga

En concret, entre els més de quatre quilos de droga intervinguda en els tres registres hi havia 3,75 grams de cocaïna, 668 grams d’haixix, 36 grams de cristall i 62 grams de pastilles.

 

Una vegada identificats, els dos sospitosos van ser detinguts per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Un d’ells té antecedents i a hores d’ara els dos han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.