Detenen a un treballador d’un ajuntament valencià en un intercanvi de droga en Bétera

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després de sorprendre’ls duent a terme un intercanvi de 98 grams de cocaïna en una gran superfície comercial de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València). Un dels arrestats treballava per a un ajuntament d’una localitat de la província.

 

Segons fonts policials, en els tres registres fets l’endemà en els seus domicilis en l’Eliana, Bétera i València es van intervindre prop de 4,5 quilos de droga, al costat de 26.000 euros i una placa de Policia Local.

 

La investigació va començar a conseqüència dels indicis que té el treballador d’un ajuntament valencià, ja que es dedicava presumpament al tràfic de drogues en el seu temps lliure. Este home va ser sorprès en un intercanvi de droga durant una de les vigilàncies policials.

 

Confisquen més de quatre quilograms de droga

En concret, entre els més de quatre quilos de droga intervinguda en els tres registres hi havia 3,75 grams de cocaïna, 668 grams d’haixix, 36 grams de cristall i 62 grams de pastilles.

 

Una vegada identificats, els dos sospitosos van ser detinguts per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Un d’ells té antecedents i a hores d’ara els dos han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.