Detenen a un treballador d’un ajuntament valencià en un intercanvi de droga en Bétera

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després de sorprendre’ls duent a terme un intercanvi de 98 grams de cocaïna en una gran superfície comercial de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València). Un dels arrestats treballava per a un ajuntament d’una localitat de la província.

 

Segons fonts policials, en els tres registres fets l’endemà en els seus domicilis en l’Eliana, Bétera i València es van intervindre prop de 4,5 quilos de droga, al costat de 26.000 euros i una placa de Policia Local.

 

La investigació va començar a conseqüència dels indicis que té el treballador d’un ajuntament valencià, ja que es dedicava presumpament al tràfic de drogues en el seu temps lliure. Este home va ser sorprès en un intercanvi de droga durant una de les vigilàncies policials.

 

Confisquen més de quatre quilograms de droga

En concret, entre els més de quatre quilos de droga intervinguda en els tres registres hi havia 3,75 grams de cocaïna, 668 grams d’haixix, 36 grams de cristall i 62 grams de pastilles.

 

Una vegada identificats, els dos sospitosos van ser detinguts per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Un d’ells té antecedents i a hores d’ara els dos han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca retreu que Sánchez no acompanye els reis en el viatge a Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha dit a Alacant que li sorprén que Pedro Sánchez no acompanye els reis a Ceuta i Melilla després de la crisi migratòria de l’estiu, i ha defensat que la visita és molt necessària per als veïns de la ciutat autònoma.

Deu morts en carretera durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs

Deu persones han perdut la vida en deu accidents de trànsit durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs, i set víctimes eren usuaris vulnerables. La majoria de sinistres s’han produït en vies convencionals segons la DGT.

Rutes en bici i activitats socials per a sanar l’alumnat afectat per la dana

FAMPA-València i l’Associació de Víctimes de la dana 29 d’Octubre de 2024 impulsen el projecte 'Vull ser una persona gira-sol' per a promoure hàbits saludables i la recuperació emocional de l’alumnat dels municipis afectats. Les activitats inclouen rutes en bicicleta, eixides a entorns naturals i propostes de convivència i participació.

Detingut a Torrent un fugitiu buscat des de fa més de dos anys

Agents de la Policia Nacional han arrestat a Torrent un home amb quatre reclamacions judicials i a la seua dona, acusats de trafic de drogues des del seu domicili, on presumptament venien cocaïna.

Setembre registra el major calor en 76 anys i resulta el més sec des de 2020

Setembre ha sigut el més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950 i el més sec des de 2020, amb una temperatura mitjana de 23,2 graus i un dèficit de pluja del 44 %.

L’incendi de Bejís va contaminar més que València ciutat durant tot un any

Un estudi de la UPV calcula que l’incendi de Bejís de 2022 va alliberar 626.000 tones de CO₂, més que totes les emissions anuals de la ciutat de València i un 0,22 % de les emissions anuals d’Espanya.

Així canviarà l’oratge este cap de setmana a la Comunitat Valenciana

Este cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana una massa d’aire fred del nord-est d’Europa que provocarà un fort descens de les temperatures i augmentarà el risc de pluges. Fins divendres es mantindran valors molt suaus, per damunt del normal per a mitjan octubre.

Dos sanitaris de Tanzània es formen a València per millorar l’atenció al seu hospital

El doctor Paul Baraka i l’infermera Vicky Kangallah passen tres mesos al Vithas València 9 d’Octubre per formar-se en cirurgia, urologia i ginecologia i aplicar estes competències al Kibara St Mary's Hospital de Tanzània.