12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detingut en València per agredir a un home amb una botella de vidre sense motiu aparent

 

Un home, de 40 anys i origen italià, ha sigut detingut este dissabte en València, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una botella de vidre a un altre home sense motiu aparent. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, la detenció s’ha produït este dissabte en l’estació del Nord.

 

Els fets s’han produït este dissabte, cap a les quatre de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer del Micalet de València, a on hi havia un home que havia sigut agredit amb una botella de vidre i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc, a on han vist a un home bastant atordit que sagnava per la cara, pel que han avisat als servicis sanitaris que, després de presentar-se en el lloc, han traslladat a la víctima, de 49 anys, a un hospital de València.

 

En eixe moment, s’ha arrimat un ciutadà als agents i els ha mostrat una captura de pantalla del presumpte autor de les lesions. A demés, els agents han rebut un altre comunicat de la Sala del 091 que els avisava de què els vigilants de seguretat de l’estació del Nord de València tenien assegurada a una persona que demanava ajuda i presentava ferides sagnants en la mà i la roba impregnada de sang. Les característiques físiques aportades coincidien amb la persona que apareixia en la captura de pantalla.

 

Una volta en l’estació, els policies han pogut saber que moments abans el sospitós havia tingut una baralla amb una altra persona en el carrer del Micalet i li havia agredit amb una botella de cervesa, pel que, després de fer diverses comprovacions, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.