13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut en València per agredir a un home amb una botella de vidre sense motiu aparent

 

Un home, de 40 anys i origen italià, ha sigut detingut este dissabte en València, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una botella de vidre a un altre home sense motiu aparent. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, la detenció s’ha produït este dissabte en l’estació del Nord.

 

Els fets s’han produït este dissabte, cap a les quatre de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer del Micalet de València, a on hi havia un home que havia sigut agredit amb una botella de vidre i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc, a on han vist a un home bastant atordit que sagnava per la cara, pel que han avisat als servicis sanitaris que, després de presentar-se en el lloc, han traslladat a la víctima, de 49 anys, a un hospital de València.

 

En eixe moment, s’ha arrimat un ciutadà als agents i els ha mostrat una captura de pantalla del presumpte autor de les lesions. A demés, els agents han rebut un altre comunicat de la Sala del 091 que els avisava de què els vigilants de seguretat de l’estació del Nord de València tenien assegurada a una persona que demanava ajuda i presentava ferides sagnants en la mà i la roba impregnada de sang. Les característiques físiques aportades coincidien amb la persona que apareixia en la captura de pantalla.

 

Una volta en l’estació, els policies han pogut saber que moments abans el sospitós havia tingut una baralla amb una altra persona en el carrer del Micalet i li havia agredit amb una botella de cervesa, pel que, després de fer diverses comprovacions, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.