Detingut en València per agredir a un home amb una botella de vidre sense motiu aparent

 

Un home, de 40 anys i origen italià, ha sigut detingut este dissabte en València, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una botella de vidre a un altre home sense motiu aparent. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, la detenció s’ha produït este dissabte en l’estació del Nord.

 

Els fets s’han produït este dissabte, cap a les quatre de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer del Micalet de València, a on hi havia un home que havia sigut agredit amb una botella de vidre i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc, a on han vist a un home bastant atordit que sagnava per la cara, pel que han avisat als servicis sanitaris que, després de presentar-se en el lloc, han traslladat a la víctima, de 49 anys, a un hospital de València.

 

En eixe moment, s’ha arrimat un ciutadà als agents i els ha mostrat una captura de pantalla del presumpte autor de les lesions. A demés, els agents han rebut un altre comunicat de la Sala del 091 que els avisava de què els vigilants de seguretat de l’estació del Nord de València tenien assegurada a una persona que demanava ajuda i presentava ferides sagnants en la mà i la roba impregnada de sang. Les característiques físiques aportades coincidien amb la persona que apareixia en la captura de pantalla.

 

Una volta en l’estació, els policies han pogut saber que moments abans el sospitós havia tingut una baralla amb una altra persona en el carrer del Micalet i li havia agredit amb una botella de cervesa, pel que, després de fer diverses comprovacions, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.