17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detingut en València per agredir a un home amb una botella de vidre sense motiu aparent

 

Un home, de 40 anys i origen italià, ha sigut detingut este dissabte en València, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una botella de vidre a un altre home sense motiu aparent. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, la detenció s’ha produït este dissabte en l’estació del Nord.

 

Els fets s’han produït este dissabte, cap a les quatre de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer del Micalet de València, a on hi havia un home que havia sigut agredit amb una botella de vidre i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc, a on han vist a un home bastant atordit que sagnava per la cara, pel que han avisat als servicis sanitaris que, després de presentar-se en el lloc, han traslladat a la víctima, de 49 anys, a un hospital de València.

 

En eixe moment, s’ha arrimat un ciutadà als agents i els ha mostrat una captura de pantalla del presumpte autor de les lesions. A demés, els agents han rebut un altre comunicat de la Sala del 091 que els avisava de què els vigilants de seguretat de l’estació del Nord de València tenien assegurada a una persona que demanava ajuda i presentava ferides sagnants en la mà i la roba impregnada de sang. Les característiques físiques aportades coincidien amb la persona que apareixia en la captura de pantalla.

 

Una volta en l’estació, els policies han pogut saber que moments abans el sospitós havia tingut una baralla amb una altra persona en el carrer del Micalet i li havia agredit amb una botella de cervesa, pel que, després de fer diverses comprovacions, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.

El Castelló torna al lideratge de Segona més de 33 anys després

El Castelló és líder en solitari de Segona després del 2-0 a l'Esportiu i l'ensopegada del Racing a Eibar. Suma 48 punts i es mesurarà al Racing en dos jornades.

Nacho Pérez, de 17 anys, es va convertir en el futbolista més jove del Llevant en Primera

El lateral de 17 anys va debutar en Primera amb el Llevant com a titular en el derbi davant el València, que va acabar 0-2. La seua aparició fixa un nou rècord del club.

Demanen 8 anys de presó per a dos germans per vendre droga en una fruiteria de Torrevieja

La Fiscalia sol·licita 8 anys de presó per a dos germans i 5 per a un tercer per tràfic de drogues; el juí està assenyalat en l'Audiència d'Alacant amb seu a Elx.