Detingut en València per agredir a un home amb una botella de vidre sense motiu aparent

 

Un home, de 40 anys i origen italià, ha sigut detingut este dissabte en València, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una botella de vidre a un altre home sense motiu aparent. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, la detenció s’ha produït este dissabte en l’estació del Nord.

 

Els fets s’han produït este dissabte, cap a les quatre de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer del Micalet de València, a on hi havia un home que havia sigut agredit amb una botella de vidre i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc, a on han vist a un home bastant atordit que sagnava per la cara, pel que han avisat als servicis sanitaris que, després de presentar-se en el lloc, han traslladat a la víctima, de 49 anys, a un hospital de València.

 

En eixe moment, s’ha arrimat un ciutadà als agents i els ha mostrat una captura de pantalla del presumpte autor de les lesions. A demés, els agents han rebut un altre comunicat de la Sala del 091 que els avisava de què els vigilants de seguretat de l’estació del Nord de València tenien assegurada a una persona que demanava ajuda i presentava ferides sagnants en la mà i la roba impregnada de sang. Les característiques físiques aportades coincidien amb la persona que apareixia en la captura de pantalla.

 

Una volta en l’estació, els policies han pogut saber que moments abans el sospitós havia tingut una baralla amb una altra persona en el carrer del Micalet i li havia agredit amb una botella de cervesa, pel que, després de fer diverses comprovacions, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.