13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detingut en València per agredir a la seua parella en ple carrer

Una dona intenta defendre's d'una agressió

Agredix a la seua parella en ple carrer | Pxhere

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home, de 35 anys, per, presumptament, agredir a la seua parella, de la mateixa edat, en ple carrer, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets es van produir sobre les 23.30 hores del diumenge i van ser testimonis les persones que van avisar que un home estava agredint a una dona. En el moment que va arribar la Policia, la víctima va explicar als agents que havia discutit amb la seua parella i ell s’havia posat agressiu, pel que ella va eixir corrent, tement per la seua integritat física.

 

Un testimoni va explicar que l’home l’havia perseguida fins a agarrar-la i la va tirar a terra per a després començar a pegar-li colps i llevar-li el mòbil. Després, es va anar corrent.

 

Els policies van fer una batuda per la zona i finalment van localitzar a l’agressor, que va ser detingut i traslladat a dependències policials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.