Detinguts dos menors per torturar a un xic i gravar-ho en Xest

Dos menors, de 15 i 17 anys i origen búlgar, han sigut detinguts i tancats en un centre de menors després de torturar durant més d’una hora a un xic, de 20 anys i també búlgar, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). A demés, els dos menors haurien gravat la pallissa amb el mòbil.

 

Tal com arreplega ‘Levante-EMV’ i segons la versió de la víctima, que va acudir després de l’agressió a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest per a denunciar els fets, els dos agressors acudiren a sa casa i, en obrir-los la porta, començaren a agredir-lo. A demés, li feren llevar-se la roba i l’obligaren a ballar mig nuet mentres el gravaven i es reien.

 

Apallissat fins a perdre el coneixement

En un moment donat, el major dels germans li deia al menut: «Ves a per alguna cosa que em fa mal la mà de tant pegar-li», pel que el menut va portar uns alicates, amb els que començaren a torturar-lo. La víctima, fins i tot, arribà a perdre el coneixement, però en eixe moment, els germans li tiraven poals d’aigua gelada per a reanimar-lo i continuar amb les agressions. 

 

Els fets es van produir el 16 de novembre i la víctima va haver de ser evacuada a l’hospital de Manises per les greus ferides que va patir en les cames, els braços i la cara. Per la seua banda, els dos presumptes agressors, amb antecedents per robatoris amb força, estan acusats de diferents delictes de lesions agreujades amb instrument perillós, contra la integritat moral i detenció il·legal.

 

Tot apunta a un deute per drogues

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja s’ha fet càrrec de la investigació i busca el vídeo gravat amb un dels mòbils dels agressors, cosa que seria la prova definitiva dels fets. A demés, el grup de Criminalística trobà en el seu moment sang, paper higiènic amb sang i aigua en el terra de casa de la víctima, que refutarien la seua versió.

 

La investigació de la benemèrita apunta a què el motiu de les tortures seria un deute econòmic per drogues, encara que la víctima no va voler mencionar cap motiu en el moment en què interposà la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.