Detinguts dos menors per torturar a un xic i gravar-ho en Xest

Dos menors, de 15 i 17 anys i origen búlgar, han sigut detinguts i tancats en un centre de menors després de torturar durant més d’una hora a un xic, de 20 anys i també búlgar, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). A demés, els dos menors haurien gravat la pallissa amb el mòbil.

 

Tal com arreplega ‘Levante-EMV’ i segons la versió de la víctima, que va acudir després de l’agressió a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest per a denunciar els fets, els dos agressors acudiren a sa casa i, en obrir-los la porta, començaren a agredir-lo. A demés, li feren llevar-se la roba i l’obligaren a ballar mig nuet mentres el gravaven i es reien.

 

Apallissat fins a perdre el coneixement

En un moment donat, el major dels germans li deia al menut: «Ves a per alguna cosa que em fa mal la mà de tant pegar-li», pel que el menut va portar uns alicates, amb els que començaren a torturar-lo. La víctima, fins i tot, arribà a perdre el coneixement, però en eixe moment, els germans li tiraven poals d’aigua gelada per a reanimar-lo i continuar amb les agressions. 

 

Els fets es van produir el 16 de novembre i la víctima va haver de ser evacuada a l’hospital de Manises per les greus ferides que va patir en les cames, els braços i la cara. Per la seua banda, els dos presumptes agressors, amb antecedents per robatoris amb força, estan acusats de diferents delictes de lesions agreujades amb instrument perillós, contra la integritat moral i detenció il·legal.

 

Tot apunta a un deute per drogues

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja s’ha fet càrrec de la investigació i busca el vídeo gravat amb un dels mòbils dels agressors, cosa que seria la prova definitiva dels fets. A demés, el grup de Criminalística trobà en el seu moment sang, paper higiènic amb sang i aigua en el terra de casa de la víctima, que refutarien la seua versió.

 

La investigació de la benemèrita apunta a què el motiu de les tortures seria un deute econòmic per drogues, encara que la víctima no va voler mencionar cap motiu en el moment en què interposà la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.