Detinguts dos menors per torturar a un xic i gravar-ho en Xest

Dos menors, de 15 i 17 anys i origen búlgar, han sigut detinguts i tancats en un centre de menors després de torturar durant més d’una hora a un xic, de 20 anys i també búlgar, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). A demés, els dos menors haurien gravat la pallissa amb el mòbil.

 

Tal com arreplega ‘Levante-EMV’ i segons la versió de la víctima, que va acudir després de l’agressió a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest per a denunciar els fets, els dos agressors acudiren a sa casa i, en obrir-los la porta, començaren a agredir-lo. A demés, li feren llevar-se la roba i l’obligaren a ballar mig nuet mentres el gravaven i es reien.

 

Apallissat fins a perdre el coneixement

En un moment donat, el major dels germans li deia al menut: «Ves a per alguna cosa que em fa mal la mà de tant pegar-li», pel que el menut va portar uns alicates, amb els que començaren a torturar-lo. La víctima, fins i tot, arribà a perdre el coneixement, però en eixe moment, els germans li tiraven poals d’aigua gelada per a reanimar-lo i continuar amb les agressions. 

 

Els fets es van produir el 16 de novembre i la víctima va haver de ser evacuada a l’hospital de Manises per les greus ferides que va patir en les cames, els braços i la cara. Per la seua banda, els dos presumptes agressors, amb antecedents per robatoris amb força, estan acusats de diferents delictes de lesions agreujades amb instrument perillós, contra la integritat moral i detenció il·legal.

 

Tot apunta a un deute per drogues

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja s’ha fet càrrec de la investigació i busca el vídeo gravat amb un dels mòbils dels agressors, cosa que seria la prova definitiva dels fets. A demés, el grup de Criminalística trobà en el seu moment sang, paper higiènic amb sang i aigua en el terra de casa de la víctima, que refutarien la seua versió.

 

La investigació de la benemèrita apunta a què el motiu de les tortures seria un deute econòmic per drogues, encara que la víctima no va voler mencionar cap motiu en el moment en què interposà la denúncia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.