Detinguts dos menors per torturar a un xic i gravar-ho en Xest

Dos menors, de 15 i 17 anys i origen búlgar, han sigut detinguts i tancats en un centre de menors després de torturar durant més d’una hora a un xic, de 20 anys i també búlgar, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). A demés, els dos menors haurien gravat la pallissa amb el mòbil.

 

Tal com arreplega ‘Levante-EMV’ i segons la versió de la víctima, que va acudir després de l’agressió a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest per a denunciar els fets, els dos agressors acudiren a sa casa i, en obrir-los la porta, començaren a agredir-lo. A demés, li feren llevar-se la roba i l’obligaren a ballar mig nuet mentres el gravaven i es reien.

 

Apallissat fins a perdre el coneixement

En un moment donat, el major dels germans li deia al menut: «Ves a per alguna cosa que em fa mal la mà de tant pegar-li», pel que el menut va portar uns alicates, amb els que començaren a torturar-lo. La víctima, fins i tot, arribà a perdre el coneixement, però en eixe moment, els germans li tiraven poals d’aigua gelada per a reanimar-lo i continuar amb les agressions. 

 

Els fets es van produir el 16 de novembre i la víctima va haver de ser evacuada a l’hospital de Manises per les greus ferides que va patir en les cames, els braços i la cara. Per la seua banda, els dos presumptes agressors, amb antecedents per robatoris amb força, estan acusats de diferents delictes de lesions agreujades amb instrument perillós, contra la integritat moral i detenció il·legal.

 

Tot apunta a un deute per drogues

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja s’ha fet càrrec de la investigació i busca el vídeo gravat amb un dels mòbils dels agressors, cosa que seria la prova definitiva dels fets. A demés, el grup de Criminalística trobà en el seu moment sang, paper higiènic amb sang i aigua en el terra de casa de la víctima, que refutarien la seua versió.

 

La investigació de la benemèrita apunta a què el motiu de les tortures seria un deute econòmic per drogues, encara que la víctima no va voler mencionar cap motiu en el moment en què interposà la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.