12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut a València un fugitiu reclamat pel FBI

La Policia Nacional ha detingut en un domicili de València a un home de 46 anys, d'origen romanés, que tenia en vigor una ordre internacional de cerca i detenció per a la seua extradició als Estats Units des de dimarts passat.

    

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, els agents van esbrinar que el fugitiu havia arribat a l'aeroport de Barajas (Madrid) procedent de l'Equador i que posteriorment havia continuat el seu viatge a València per a iniciar unes vacances de 10 dies.

    

Sobre ell pesa una acusació de malversació de fons i estafa a diversos copropietaris i inversors per més d'un milió de dòlars. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili del fugitiu i, després de ser localitzat, va ser detingut.

    

L'home, que figurava com buscat pel FBI tant en la seua pàgina oficial federal de Chicago com en compte de Twitter, ha passat a disposició Jutjat d'Instrucció número 9 de València.

 

Detingut a Benidorm un altre fugitiu buscat per Gran Bretanya

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Benidorm a un fugitiu buscat per les autoritats britàniques. JC, de 43 anys d'edat i nacionalitat irlandesa, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per robatori amb violència i pertinença a organització criminal. L'operació ha sigut possible gràcies al constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i l'Agència Nacional del Crim (NCA) britànica.

  

El dispositiu que va culminar amb la detenció del fugitiu va tindre el seu origen en les investigacions i el constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i la Policia britànica. L'arrestat és el líder d'un grup criminal radicat a Gran Bretanya dedicat al robatori, extorsió i amenaces sobre ciutadans —principalment de països orientals— i les seues famílies per a obtindre certes quantitats de diners de forma ràpida. 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.