Detingut a València un fugitiu reclamat pel FBI

La Policia Nacional ha detingut en un domicili de València a un home de 46 anys, d'origen romanés, que tenia en vigor una ordre internacional de cerca i detenció per a la seua extradició als Estats Units des de dimarts passat.

    

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, els agents van esbrinar que el fugitiu havia arribat a l'aeroport de Barajas (Madrid) procedent de l'Equador i que posteriorment havia continuat el seu viatge a València per a iniciar unes vacances de 10 dies.

    

Sobre ell pesa una acusació de malversació de fons i estafa a diversos copropietaris i inversors per més d'un milió de dòlars. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili del fugitiu i, després de ser localitzat, va ser detingut.

    

L'home, que figurava com buscat pel FBI tant en la seua pàgina oficial federal de Chicago com en compte de Twitter, ha passat a disposició Jutjat d'Instrucció número 9 de València.

 

Detingut a Benidorm un altre fugitiu buscat per Gran Bretanya

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Benidorm a un fugitiu buscat per les autoritats britàniques. JC, de 43 anys d'edat i nacionalitat irlandesa, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per robatori amb violència i pertinença a organització criminal. L'operació ha sigut possible gràcies al constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i l'Agència Nacional del Crim (NCA) britànica.

  

El dispositiu que va culminar amb la detenció del fugitiu va tindre el seu origen en les investigacions i el constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i la Policia britànica. L'arrestat és el líder d'un grup criminal radicat a Gran Bretanya dedicat al robatori, extorsió i amenaces sobre ciutadans —principalment de països orientals— i les seues famílies per a obtindre certes quantitats de diners de forma ràpida. 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.