Detingut a València un fugitiu reclamat pel FBI

La Policia Nacional ha detingut en un domicili de València a un home de 46 anys, d'origen romanés, que tenia en vigor una ordre internacional de cerca i detenció per a la seua extradició als Estats Units des de dimarts passat.

    

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, els agents van esbrinar que el fugitiu havia arribat a l'aeroport de Barajas (Madrid) procedent de l'Equador i que posteriorment havia continuat el seu viatge a València per a iniciar unes vacances de 10 dies.

    

Sobre ell pesa una acusació de malversació de fons i estafa a diversos copropietaris i inversors per més d'un milió de dòlars. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili del fugitiu i, després de ser localitzat, va ser detingut.

    

L'home, que figurava com buscat pel FBI tant en la seua pàgina oficial federal de Chicago com en compte de Twitter, ha passat a disposició Jutjat d'Instrucció número 9 de València.

 

Detingut a Benidorm un altre fugitiu buscat per Gran Bretanya

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Benidorm a un fugitiu buscat per les autoritats britàniques. JC, de 43 anys d'edat i nacionalitat irlandesa, tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per robatori amb violència i pertinença a organització criminal. L'operació ha sigut possible gràcies al constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i l'Agència Nacional del Crim (NCA) britànica.

  

El dispositiu que va culminar amb la detenció del fugitiu va tindre el seu origen en les investigacions i el constant intercanvi d'informació entre la Policia Nacional i la Policia britànica. L'arrestat és el líder d'un grup criminal radicat a Gran Bretanya dedicat al robatori, extorsió i amenaces sobre ciutadans —principalment de països orientals— i les seues famílies per a obtindre certes quantitats de diners de forma ràpida. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.