Detingut en València per obligar a una menor a que li enviara vídeos sexuals

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual, després de coaccionar a una menor per a que li enviara fotos i vídeos de contingut sexual. En el moment que va cometre el delicte encara era menor d’edat, amb 17 anys.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies que una menor, de 13 anys, havia sigut coaccionada des d’una xarxa social a on havia remés diverses fotografies i vídeos seus amb contingut sexual.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que una persona va contactar amb la menor a través d’un perfil ‘fake’ en una coneguda xarxa social, fent-se passar per un jove estranger, que estava vivint actualment en València. Des d’un primer moment, li va demanar alguna foto de baix contingut sexual. Penjava fotos d’un xic jove atractiu amb la finalitat de fer de ganxo amb les seues víctimes.

 

Una volta obtingudes, li feia saber a la menor que coneixia el centre educatiu a on estudiava, amenaçant-la amb difondre-les en les xarxes socials, si no li enviava noves fotos despullada i vídeos amb pràctiques sexuals. 

 

Per a donar-li credibilitat i que accedira a estes exigències, el sospitós tornava a contactar amb la menor però esta volta a través del seu compte personal real dient-li haver vist les fotos. La menor en observar que era un alumne conegut del seu centre, se sentia intimidada en dir-li que ell també havia sigut víctima d’esta persona i que fera el que li demanava, ja que de no fer cas a les seues exigències seria molt pitjor que accedir als seus desitjos, les represàlies serien pitjors.

 

Durant el transcurs de les investigacions, els policies van saber que els dos perfils eren de la mateixa persona, un jove de 17 anys.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van saber que un dels perfils simulats utilitzats pel sospitós per a coaccionar a menors, coincidia el seu nom d’usuari, amb un perfil d’un fòrum de pedofília desmantellat recentment en la xarxa TOR per la policia holandesa, en la que oferia material sexual, de menors d’edat, als seus membres.

 

Xarxa TOR

La pertinença a estos fòrums de pedofília de la dark web constituïx un cert estatus entre els pedòfils, ja que no és fàcil entrar, atés que el funcionament de la xarxa TOR és complicat, en ser un web ocult i amb finalitats delictives, requerint temps i coneixement.

 

Finalment, després de fer les indagacions oportunes el sospitós, que ja és major d’edat, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual. A demés, s’ha registrat sa casa, a on s’han intervingut tres telèfons mòbils i una memòria USB per al seu examen.

 

Ara continuen les investigacions, ja que podrien aparéixer més víctimes, a demés d’altres delictes contra la llibertat sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.