Detingut en València per obligar a una menor a que li enviara vídeos sexuals

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual, després de coaccionar a una menor per a que li enviara fotos i vídeos de contingut sexual. En el moment que va cometre el delicte encara era menor d’edat, amb 17 anys.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies que una menor, de 13 anys, havia sigut coaccionada des d’una xarxa social a on havia remés diverses fotografies i vídeos seus amb contingut sexual.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que una persona va contactar amb la menor a través d’un perfil ‘fake’ en una coneguda xarxa social, fent-se passar per un jove estranger, que estava vivint actualment en València. Des d’un primer moment, li va demanar alguna foto de baix contingut sexual. Penjava fotos d’un xic jove atractiu amb la finalitat de fer de ganxo amb les seues víctimes.

 

Una volta obtingudes, li feia saber a la menor que coneixia el centre educatiu a on estudiava, amenaçant-la amb difondre-les en les xarxes socials, si no li enviava noves fotos despullada i vídeos amb pràctiques sexuals. 

 

Per a donar-li credibilitat i que accedira a estes exigències, el sospitós tornava a contactar amb la menor però esta volta a través del seu compte personal real dient-li haver vist les fotos. La menor en observar que era un alumne conegut del seu centre, se sentia intimidada en dir-li que ell també havia sigut víctima d’esta persona i que fera el que li demanava, ja que de no fer cas a les seues exigències seria molt pitjor que accedir als seus desitjos, les represàlies serien pitjors.

 

Durant el transcurs de les investigacions, els policies van saber que els dos perfils eren de la mateixa persona, un jove de 17 anys.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van saber que un dels perfils simulats utilitzats pel sospitós per a coaccionar a menors, coincidia el seu nom d’usuari, amb un perfil d’un fòrum de pedofília desmantellat recentment en la xarxa TOR per la policia holandesa, en la que oferia material sexual, de menors d’edat, als seus membres.

 

Xarxa TOR

La pertinença a estos fòrums de pedofília de la dark web constituïx un cert estatus entre els pedòfils, ja que no és fàcil entrar, atés que el funcionament de la xarxa TOR és complicat, en ser un web ocult i amb finalitats delictives, requerint temps i coneixement.

 

Finalment, després de fer les indagacions oportunes el sospitós, que ja és major d’edat, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual. A demés, s’ha registrat sa casa, a on s’han intervingut tres telèfons mòbils i una memòria USB per al seu examen.

 

Ara continuen les investigacions, ja que podrien aparéixer més víctimes, a demés d’altres delictes contra la llibertat sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.