9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut en València per obligar a una menor a que li enviara vídeos sexuals

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual, després de coaccionar a una menor per a que li enviara fotos i vídeos de contingut sexual. En el moment que va cometre el delicte encara era menor d’edat, amb 17 anys.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies que una menor, de 13 anys, havia sigut coaccionada des d’una xarxa social a on havia remés diverses fotografies i vídeos seus amb contingut sexual.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que una persona va contactar amb la menor a través d’un perfil ‘fake’ en una coneguda xarxa social, fent-se passar per un jove estranger, que estava vivint actualment en València. Des d’un primer moment, li va demanar alguna foto de baix contingut sexual. Penjava fotos d’un xic jove atractiu amb la finalitat de fer de ganxo amb les seues víctimes.

 

Una volta obtingudes, li feia saber a la menor que coneixia el centre educatiu a on estudiava, amenaçant-la amb difondre-les en les xarxes socials, si no li enviava noves fotos despullada i vídeos amb pràctiques sexuals. 

 

Per a donar-li credibilitat i que accedira a estes exigències, el sospitós tornava a contactar amb la menor però esta volta a través del seu compte personal real dient-li haver vist les fotos. La menor en observar que era un alumne conegut del seu centre, se sentia intimidada en dir-li que ell també havia sigut víctima d’esta persona i que fera el que li demanava, ja que de no fer cas a les seues exigències seria molt pitjor que accedir als seus desitjos, les represàlies serien pitjors.

 

Durant el transcurs de les investigacions, els policies van saber que els dos perfils eren de la mateixa persona, un jove de 17 anys.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van saber que un dels perfils simulats utilitzats pel sospitós per a coaccionar a menors, coincidia el seu nom d’usuari, amb un perfil d’un fòrum de pedofília desmantellat recentment en la xarxa TOR per la policia holandesa, en la que oferia material sexual, de menors d’edat, als seus membres.

 

Xarxa TOR

La pertinença a estos fòrums de pedofília de la dark web constituïx un cert estatus entre els pedòfils, ja que no és fàcil entrar, atés que el funcionament de la xarxa TOR és complicat, en ser un web ocult i amb finalitats delictives, requerint temps i coneixement.

 

Finalment, després de fer les indagacions oportunes el sospitós, que ja és major d’edat, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual. A demés, s’ha registrat sa casa, a on s’han intervingut tres telèfons mòbils i una memòria USB per al seu examen.

 

Ara continuen les investigacions, ja que podrien aparéixer més víctimes, a demés d’altres delictes contra la llibertat sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.