Anuncios

Detingut en València per obligar a una menor a que li enviara vídeos sexuals

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual, després de coaccionar a una menor per a que li enviara fotos i vídeos de contingut sexual. En el moment que va cometre el delicte encara era menor d’edat, amb 17 anys.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els policies que una menor, de 13 anys, havia sigut coaccionada des d’una xarxa social a on havia remés diverses fotografies i vídeos seus amb contingut sexual.

Anuncios

 

Durant les investigacions, els agents van saber que una persona va contactar amb la menor a través d’un perfil ‘fake’ en una coneguda xarxa social, fent-se passar per un jove estranger, que estava vivint actualment en València. Des d’un primer moment, li va demanar alguna foto de baix contingut sexual. Penjava fotos d’un xic jove atractiu amb la finalitat de fer de ganxo amb les seues víctimes.

 

Una volta obtingudes, li feia saber a la menor que coneixia el centre educatiu a on estudiava, amenaçant-la amb difondre-les en les xarxes socials, si no li enviava noves fotos despullada i vídeos amb pràctiques sexuals. 

 

Per a donar-li credibilitat i que accedira a estes exigències, el sospitós tornava a contactar amb la menor però esta volta a través del seu compte personal real dient-li haver vist les fotos. La menor en observar que era un alumne conegut del seu centre, se sentia intimidada en dir-li que ell també havia sigut víctima d’esta persona i que fera el que li demanava, ja que de no fer cas a les seues exigències seria molt pitjor que accedir als seus desitjos, les represàlies serien pitjors.

 

Durant el transcurs de les investigacions, els policies van saber que els dos perfils eren de la mateixa persona, un jove de 17 anys.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van saber que un dels perfils simulats utilitzats pel sospitós per a coaccionar a menors, coincidia el seu nom d’usuari, amb un perfil d’un fòrum de pedofília desmantellat recentment en la xarxa TOR per la policia holandesa, en la que oferia material sexual, de menors d’edat, als seus membres.

 

Xarxa TOR

La pertinença a estos fòrums de pedofília de la dark web constituïx un cert estatus entre els pedòfils, ja que no és fàcil entrar, atés que el funcionament de la xarxa TOR és complicat, en ser un web ocult i amb finalitats delictives, requerint temps i coneixement.

 

Finalment, després de fer les indagacions oportunes el sospitós, que ja és major d’edat, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de ciber assetjament sexual. A demés, s’ha registrat sa casa, a on s’han intervingut tres telèfons mòbils i una memòria USB per al seu examen.

 

Ara continuen les investigacions, ja que podrien aparéixer més víctimes, a demés d’altres delictes contra la llibertat sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios